וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי ניתנת לעצירה: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את סביליה

הבלאנקוס חגגו משני בישולים של ויניסיוס למודריץ' (5) ו-ואסקס (79) לפני שער אדיר של ואלוורדה (81) שפתח פער שש נקודות על פני ברצלונה. לאמלה השווה זמנית (54). שון וייסמן פתח בניצחון ויאדוליד 0:1 על ריאל סוסיאדד

הסיכום השבועי של ספורט1 (20.10.22)/ספורט1

המחזור ה-11 בלה ליגה יצא לדרך היום (שבת) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ריאל מדריד ניצחה 1:3 את סביליה ופתחה פער של שש נקודות על פני ברצלונה השנייה. שון וייסמן סייע לוויאדוליד להשיג ניצחון נוסף, הפעם בבית מול ריאל סוסיאדד החזקה.

שחקן ריאל מדריד קרים בנזמה לצד טיבו קורטואה. רויטרס
קיבלו כבוד לפני פתיחת המשחק. קרים בנזמה וטיבו קורטואה/רויטרס

ריאל מדריד - סביליה 1:3

הבלאנקוס רשמו ניצחון ליגה רביעי ברציפות עם 1:3 על סביליה בהפסדו הראשון של חורחה סמפאולי כמאמן הקבוצה. לפני פתיחת המשחק, קרים בנזמה קיבל כבוד שלא נראה בסנטיאגו ברנבאו מאז ימי כריסטיאנו רונאלדו, כשהצרפתי הציג לראווה מול עשרות אלפי האוהדים את כדור הזהב בו זכה השבוע. בנוסף, טיבו קורטואה הצטרף לחלוץ עם פרס שוער השנה בעולם.

המחצית הראשונה התחילה בסערה. בדקה החמישית פרץ ויניסיוס ג'וניור על קו שמאל, כששחקן הכנף הברזילאי כדרר עד רחבת סביליה ובמסירת רוחב מדויקת מצא את לוקה מודריץ' שכבש מקרוב והעלה את ריאל ליתרון.

החצי השני נפתח עם לחץ של האורחת למצוא את שער השוויון, ובדקה ה-54 היא מצאה אותו. גונסאלס מונטיאל מצא את אריק לאמלה במסירת עומק נהדרת, והחלוץ הארגנטינאי כבש מקרוב מול קורטואה. קרלו אנצ'לוטי העלה את מרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס מהספסל, והתרומה חזרה מהר מאוד ללבנים. בדקה ה-79 מתפרצת קלטנית של ריאל הסתיימה בבישול נוסף של ויניסיוס, הפעם לואסקס שכבש מול שער ריק. כעבור שתי דקות פדריקו ואלוורדה כבש שער ענק בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה, במה שהיה למשחק השלישי ברציפות בו האורוגוואי כובש.

ריאל מדריד נותרה ללא הפסד העונה עם עוד שלוש נקודות חשובות ופתחה פער של שש נקודות על פני ברצלונה השנייה, שתשחק בהמשך המחזור מול אתלטיק בילבאו.
מהלך המשחק

דקה 5: גול! פריצה נהדרת של ויניסיוס באגף שמאל הסתיימה עם מסירת רוחב מדויקת למודריץ'. הקרואטי המנוסה לא התבלבל וכבש מקרוב מול רשת חשופה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 19: כדור חופשי של דויד אלאבה חלף קרוב מאוד למסגרת של יאסין בונו.

דקה 45: מונטיאל הוריד כדור ברחבת ריאל מדריד לנבאס שבעט חזק לידיים של קורטואה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן סביליה איסקו לצד שחקן ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור. GettyImages
פתח מול האקסית. איסקו/GettyImages

דקה 54: גול! ויניסיוס איבד כדור בחצי המגרש של ריאל מדריד, מונטיאל ניצל זאת ומסר כדור עומק מרהיב ללאמלה שסיים באלגנטיות מול קרוטואה והשווה את התוצאה. 1:1 בסנטיאגו ברנבאו.

דקה 57: סביליה הייתה קרובה לעשות מהפך, כשנבאס הרים כדור לאיסקו שהיה פנוי בצד שמאל. אקס הבלאנקוס בעט רק לרשת החיצונית של המארחת.

דקה 60: עוד הזדמנות ענקית לאורחת! מונטיאל שוב שם את לאמלה במצב טוב, אבל החלוץ הארגנטינאי בעט בסמוך לקורה של קורטואה.

דקה 79: גול! איבוד כדור של סביליה במרכז המגרש יצר מתפרצת קטלנית של הבלאנקוס - מרקו אסנסיו מצא את ויניסיוס שדהר כל הדרך לרחבת האורחת, מסר ללוקאס ואסקס שכבש מול שער ריק. 1:2 לריאל מדריד.

דקה 81: גול! אסנסיו מצא את ואלוורדה שבעט מחוץ לרחבה פצצה לרשת של בונו. שער ענק של הקשר האורוגוואי. 1:3 לריאל מדריד.

שחקן ריאל מדריד פדריקו ואלוורדה. רויטרס
כבש משחק שלישי רצוף. פדריקו ואלוורדה/רויטרס
שון וייסמן חוגג עם סרחיו לאון ריאל ויאדוליד. GettyImages
ניצחון מרשים. וייסמן חוגג עם כובש השער סרחיו לאון/GettyImages

ויאדוליד - ריאל סוסיאדד 0:1

שון וייסמן וחבריו חגגו 1:4 ענק על סלטה ויגו ביום רביעי והערב הסגולים חיברו שני ניצחונות רצופים לראשונה העונה ועוד מול מי? מול הקבוצה החמה בליגה שהגיעה למשחק הזה ברצף של שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. וייסמן, שפתח גם מול סלטה ויגו, עלה שוב ב-11 של המארחים, בדקה ה-15 נהנו משערו החמישי העונה של סרחיו לאון, שסידר להם שלוש נקודות יקרות מאוד ומנע מהבאסקים להיצמד לברצלונה במקום השני.

משחקים נוספים:

ראיו וייקאנו - קאדיס 1:5

ולנסיה - מאיורקה 2:1
לולנסיה: אדינסון קבאני (52, בפנדל). למאיורקה: ודאט מוריקי (66, בפנדל), לי קאנג-אין (83)

המשך המחזור ה-11 בספרד

אספניול - אלצ'ה (ראשון, 15:00)
בטיס - אתלטיקו מדריד (ראשון, 17:15)
ג'ירונה - אוסאסונה (ראשון, 19:30)
ויאריאל - אלמריה (ראשון, 19:30)
ברצלונה - אתלטיק בילבאו (ראשון, 22:00)
סלטה ויגו - חטאפה (שני, 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully