וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: חולון והרצליה בשחזור הגמר מהעונה שעברה

המחזור השלישי בליגת העל: הסגולים יקוו להישאר מושלמים בליגה כשיארחו את סגניתם (21:15), קווינטון הוקר הפצוע ייעדר. הפועל אילת תארח את הפועל גליל עליון (19:00)

משחקי המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל ייצאו מחר (ראשון) לדרך. במוקד המחזור יעמוד שחזור גמר הסל מהעונה שעברה כשהאלופה הפועל חולון תארח את סגניתה בני הרצליה. הפועל אילת תחפש את ניצחון הבכורה שלה בליגה כשתארח את הפועל גליל עליון.

ג'ו רגלנד שחקן הפועל חולון מול כריס באב שחקן בני הרצליה. דני מרון
איך זה יסתיים הפעם? רגלנד מול באב בעונה שעברה/דני מרון

הפועל חולון - בני הרצליה (21:15)

פתיחת העונה הטובה של הפועל חולון תעמוד בעוד מבחן השבוע עם שני משחקים לא פשוטים - הראשון נגד בני הרצליה בליגה והשני נגד גלאטסראיי החזקה בליגת האלופות. הקבוצה של גיא גודס נהנתה ממשחק אחד בלבד בשבוע שעבר כשהביסה את גלבוע/גליל בקלות בחוץ, והיא יודעת שיש לה הזדדמנות להיצמד לחלק העליון של הטבלה מפתיחת העונה אם תדע לעבור את הרצליה בבית. בחולון שוקלים לחזק את הסגל בשחקן פנים ישראלי, כשאחת האפשרויות הבכירות היא אלכס טיוס, ובמקביל צפוי אחד משחקני הפנים לא להתלבש למשחק הקרוב.

למרות שהצליחה לשים מאחוריה את פתיחת העונה הלא טובה עם ניצחון כפול על הפועל ירושלים וריטאס וילנה בשבוע שעבר, הקבוצה של אורן אהרוני מגיעה למשחק נגד הפועל חולון במצב לא פשוט. הרצליה איבדה את הגארד קווינטון הוקר לתקופה של לפחות חודש, ובהיעדר כולל הקו האחורי שלה את כריס באב, יאיר קרביץ ועודד ברנדווין בלבד. במועדון עושים מאמצים כדי להתחזק בגארד על חוזה זמני ובינתיים ירשמו את שחקן הפנים ביראם פאייה למשחק הליגה בחולון.

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. לירון מולדובן
מחפש ניצחון ראשון. בית הלחמי/לירון מולדובן

הפועל אילת - הפועל גליל עליון (19:00)

הקבוצה של אריאל בית הלחמי מחפשת ניצחון ראשון בליגה אחרי שתי תצוגות חלשות נגד הפועל תל אביב ונס ציונה ועדיין בסגל חסר. אילת מחפשת מעל חודש מחליף לסקוט משאדו שסיים את דרכו במועדון מבלי לשחק וללא הצלחה, ובהיעדר אחד שכזה משחקת הקבוצה הדרומית ללא רכז טבעי והתוצאות בהתאם. בקבוצה יודעים שבשבועות הקרובים רצף המשחקים שלה יהיה אפילו קשה יותר והמשחק הנוכחי נגד גליל עליון הוא בגדר חובה כדי לא להיכנס לבור בתחתית הטבלה.

בהפועל גליל עליון פתחו עונה בתחושה מעורבת. מצד אחד הצליחה הקבוצה לשמור על הבית נגד באר שבע ולנצח בקוסובו ביורופקאפ, אך מנגד לא שכחו כיצד איבדו יתרון בן 20 נקודות נגד גלבוע/גליל ונכנעו בשבוע החולף לבאמברג במסגרת האירופית אחרי שהובילו במשך 30 דקות. בגליל יודעים שעומס המשחקים לא אמור לרדת בשבועות הקרובים וכדי לא להיכנס לתחתית הם יעשו מאמץ גדול לצאת עם ניצחון מאילת. לוטן אמסלם צפוי להמשיך להיעדר, יהל מלמד סוחב פציעה ובספק קל.

משחקי יום שני בליגת העל

הפועל באר שבע - אליצור קרית אתא (19:00)
הפועל ירושלים - הפועל גלבוע/גליל (20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully