וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסלד ג'וניור מחמיא לאבדיה ה"אנדרייטד": "עושה מהלכים מנצחים שלא תמיד רואים"

מאמן הוויזארדס מרוצה מההגנה ומהמחוייבות של אבדיה לריבאונדים, בוושינגטון יודעים: "כל עוד הוא בחמישייה, ההתקפה שלו תהפוך למשנית". קוזמה מודה: בעונה שעברה חדר ההלבשה לא היה מגובש

דני אבדיה וקריסטאפס פורזינגיס באימון קליעות/מתוך טוויטר

וושינגטון מעודדת מפתיחת העונה החיובית. הווזיארדס עלו הלילה (בין שישי לשבת) למאזן 0:2 אחרי שגברו 100:102 על שיקגו במשחק הבית הראשון של העונה, אחרי סל מכריע של בראדלי ביל. הוויזארדס מתגאים בכך שהעונה, בניגוד לעונה שעברה, חדר ההלבשה נראה מגובש וחיובי. "העונה אנחנו אוהבים אחד את השני. בעונה שעברה לא יכולתי לומר את זה בפה מלא", הודה קייל קוזמה, שסיים כקלע הבולט של הקבוצה עם 26 נקודות.

ווס אנסלד ג'וניור הביע שביעות רצון מהקשיחות המנטלית של הוויזארדס, שהובילו ב-17 נקודות במהלך המשחק, והצליחו לגרד את הניצחון למרות קאמבק מאוחר של הבולס. גם זה לא מובן מאליו בהתחשב בהפרשים הגדולים שהקבוצה איבדה בעונה שעברה בדרך לכמה הפסדים מביכים. "אני חושב שהכותרת של הערב היא המסר שעבר לשחקנים שלנו - זה בסדר גמור לנצח מכוער", אמר המאמן.

שחקן שיקגו בולס אלכס קארוסו נשמר על ידי שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Scott Taetsch, GettyImages
הגנה, קשיחות, ריבאונד. אבדיה בפעולה, הלילה/GettyImages, Scott Taetsch

סביב דני אבדיה התפתח סיפור מעט משונה לפני המשחק, כשהוויזארדס הודיעו על כך שייעדר מהמשחק בעקבות הפציעה בקרסול שספג נגד אינדיאנה, אולם הבהירו כעבור כמה דקות שהוא דווקא כשיר וישחק. בסופו של דבר אבדיה פתח בחמישייה, וסיים עם 6 נקודות (2 מ-4 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

כשהתבקש אנסלד ג'וניור להגדיר את היכולת של אבדיה במשחק, בו שמר במשך דקות לא מעטות על כוכב הבולס דמאר דרוזן, הוא השיב: "אנדרייטד. כששחקן קולע מולך 32 נקודות זה אף פעם לא קל, אבל זיהיתי אצל דני התבגרות היום. הוא לא נתן לעבירות ששרקו לו להשתלט עליו, שמר בחכמה, לא התרגש מהטעיות הגוף של דמאר, ועזר לנו מאוד בריבאונד, הקטגוריה שהייתה עקב האכילס שלנו בקדם העונה. הוא לקח כמה ריבאונדים חשובים, ועושה מהלכים שמנצחים משחקי כדורסל. לבראד הייתה חסימה גדולה ברבע האחרון, זה גם מסוג המהלכים שמנצחים משחקים, אבל יש לפעמים פעולות קטנות יותר שעוזרות לנצח, ולא תמיד שמים לב אליהן. דני עושה אותן לא מעט, ועשה גם הערב".

בוושינגטון מבינים שלאור הציוות שלו לחמישייה, יהיה לאבדיה תפקיד מאוד ספציפי העונה. "בסופו של דבר, אבדיה שיחק 23 דקות והיה טוב. הוא קלע 6 נקודות, הוריד 10 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים - שורה סטטיסטית מהסוג שכנראה נראה עוד הרבה מאבדיה העונה", ציינו ברשת NBC. "כל עוד הוא פותח בחמישייה, ההתקפה תהפוך באופן טבעי למשנית אצלו, בטח ביחס להגנה. הוא אחד השחקנים הכי חשובים של הקבוצה בהגנה, אבל בהתקפה הוא לא יקבל הרבה זריקות ליד ביל, פורזינגיס וקוזמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully