וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לוושינגטון על שיקגו, 6 נקודות לדני אבדיה

סל ניצחון של בראדלי ביל 7.4 שניות לסיום העניק לוויזארדס 100:102 על שיקגו ומאזן 0:2 מפתיחת העונה, אחרי שדמאר דרוזן החטיא על הבאזר. אבדיה התאושש מהפציעה, שמר על רצף ההופעות בעונה הרגילה והוסיף 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-23 דקות

בעונה שעברה דמאר דרוזן העניק לשיקגו שני ניצחונות על וושינגטון עם קליעות גדולות על הבאזר. הפעם, הגיע התור של הוויזארדס לחגוג. וושינגטון גברה הלילה (בין שישי לשבת) 100:102 על הבולס, במשחק עם סיומת דרמטית שבסופה עלתה למאזן 0:2 מפתיחת העונה, ושמרה על הבית במשחק הראשון של 2022/23. בראדלי ביל קלע את סל הניצחון 7.4 שניות לסיום, לפני שדרוזן החטיא שלשה על הבאזר.

מבחינתו של דני אבדיה, המשחק היה עוד תזכורת לתפקיד המסוים שמיועד לו העונה. הפורוורד הישראלי שנפצע במשחק פתיחת העונה מול אינדיאנה, התאושש מהכאבים ועלה לשחק, מה שהאריך את רצף ההופעות שלו במשחקים בעונה הרגילה ל-84. הוא פתח פעם נוספת בחמישייה לצד השחקנים הבכירים של הוויזארדס, וקיבל בעיקר מטלה הגנתית מאתגרת, כשהוצמד לדמאר דרוזן. בסך הכל הוא קיבל 23 דקות (אחרי שהמאמן ווס אנסלד ג'וניור הסביר לפני המשחק שיתזמן את הדקות שלו בהתאם להמלצות של הצוות הרפואי), וסיים אותן עם 6 נקודות (2 מ-4 מהשדה), 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים, חטיפה, חסימה, איבוד וגם 5 עבירות. בדקות שלו על המגרש הוויזארדס ניצחו ב-16 הפרש במצטבר, הנתון השני הכי טוב בקבוצה.

שחקן שיקגו בולס דמאר דרוזן מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Scott Taetsch, GettyImages
נראה שגם העונה נראה אותו מתמקד בעיקר בהגנה. אבדיה מול דרוזן/GettyImages, Scott Taetsch
שחקן שיקגו בולס אלכס קארוסו נשמר על ידי שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Scott Taetsch, GettyImages
ניצחון חשוב. אבדיה בהגנה מול אלכס קארוסו/GettyImages, Scott Taetsch

אבדיה פתח כאמור בחמישייה, וראה דווקא את הבולס מכתיבים את הקצב ומובילים במרבית הדקות ברבע הראשון. ברבע השני קייל קוזמה, בראדלי ביל ורוי האצ'ימורה שעלה היטב מהספסל עזרו לוויזארדס להשתלט על המשחק, והיתרון של הקבוצה הביתית עמד בשיאו על 17 נקודות. שיקגו חזרה לאט לאט למשחק בעזרת דרוזן וניקולה ווצ'ביץ', אבל המילה האחרונה הייתה כאמור של בראדלי ביל, שקלע 11 נקודות ברבע האחרון כולל סל הניצחון, וגם ביקש לשמור אישית את דרוזן בדקות האחרונות.

את רשימת הקלעים של וושינגטון הוביל קייל קוזמה שצלף 26 נקודות לצד 6 ריבאונדים. בראדלי ביל סיים עם 18 נקודות לצד 8 אסיסטים, וגם קריסטאפס פורזינגיס (14) ורוי האצ'ימורה (12) הגיעו לספרות כפולות. מנגד, הבולס שירדו למאזן 1:1 העונה, נהנו מ-32 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים של דרוזן וגם מ-24 ו-8 ריבאונדים ניקולה ווצ'ביץ', אבל סבלו מערב קליעה קבוצתי חלשה, עם 25 אחוזים מחוץ לקשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל חוגג. Scott Taetsch, GettyImages
הופיע בקלאץ', ובגדול. ביל חוגג/GettyImages, Scott Taetsch
שחקן שיקגו בולס דמאר דרוזן. Scott Taetsch, GettyImages
הפעם הוא לא צחק אחרון. דרוזן/GettyImages, Scott Taetsch

הוויזארדס יקוו לשמור על המאזן המושלם גם אחרי המשחק הבא, מול קליבלנד בחוץ בלילה שבין ראשון לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully