וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקרוב, מבינים למה מסי הטוב אי פעם". גאלטייה רומז: כך נשחק נגד חיפה

הפרעוש הימם את שחקני אז'קסיו, המספרים מראים: השילוב עם אמבפה הכי קטלני בליגות הבכירות. מאמן פ.ס.ז' יעלה קישור מעובה בשלישי?

פריז סן ז'רמן נראית מצוין לפני המשחק נגד מכבי חיפה. ארבעה ימים לפני שתארח את אלופת ישראל, פ.ס.ז' הביסה 0:3 את אז'קסיו בחוץ, ונהנתה מעוד משחק שהבליט את שיתוף הפעולה הקטלני בין ליאו מסי לקיליאן אמבפה. הארגנטינאי בישל פעמיים לצרפתי, וכבש בעצמו מבישול של אמבפה, כשהשניים משכיחים את החיסרון של ניימאר שנעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

מסי עומד העונה על 13 שערים ו-10 בישולים בכל המסגרות, וממשיך להיראות בכושר שיא לפני המונדיאל. מה שמרשים במיוחד, כאמור, הוא שיתוף הפעולה עם אמבפה. מסי בישל לאמבפה כבר שישה שערי ליגה העונה - נתון שאף צמד שחקנים לא משתווה אליו בחמש בליגות הבכירות. "בגלל זה הוא השחקן הטוב בהיסטוריה", הילל את מסי מאמן פ.ס.ז' כריסטוף גאלטייה. "אוהדים מכל רחבי העולם באים לצפות בו במיוחד, והוא מתרכז בלמסור לאחרים. הוא אוהב לשחק עם שחקנים טובים, אין לו אגו. השילוב שלו עם אמבפה יוצא מהכלל, זה טוב עבורם וטוב עבור הקבוצה".

שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, קיליאן אמבפה חוגגים. Jean Catuffe, GettyImages
שת"פ מיוחד, וקטלני. מסי ואמבפה חוגגים/GettyImages, Jean Catuffe

שחקן אז'קסיו תומא מניאני הודה שנותר בהלם מהיכולת של מסי. "הייתה לנו הזכות הערב לשחק מול ליאו, ולראות מקרוב איך הוא עושה את הקסם שלו. זו הייתה חוויה שלא תיאמן. הוא השחקן הטוב בעולם בהפרש עצום, אין שום תחרות. כשאתה רואה מקרוב מה הוא מסוגל לעשות - אפילו בגילו המתקדם יחסית - אתה מבין מדוע הוא נחשב לכדורגלן הטוב בהיסטוריה".

מבחינת גאלטייה, הבשורה האמיתית לא הייתה היכולת של הכוכבים שממשיכים לספק את הסחורה, אלא השיפור של שחקני הקישור. גאלטייה פתח אתמול במערך 4-3-3, עם שלושה שחקנים אגרסיביים במרכז השדה: מרקו וראטי, פביאן רואיס ורנאטו סאנצ'ס - והודה שאהב את הציוות הזה.

"האם נפתח באותו מערך גם נגד חיפה? עדיין מוקדם לדעת, אבל נהניתי לראות את הקישור שלנו היום. הוא הפעיל הרבה לחץ ושלט לגמרי במרכז השדה. זה שחרר את מסי ואמבפה לתקוף קרוב יותר לשער. אהבתי את מה שראיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully