וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל ניצחה את טוטנהאם בדרך למקום ה-4, רק 1:1 לארסנל

ווילסון ואלמירון סידרו למגפייז 1:2 בלונדון, קיין צימק. המוליכה מעדה בסאות'המפטון, הפער מסיטי ירד לשתי נקודות. 0:4 לאסטון וילה וללסטר

תקציר: טוטנהאם - ניוקאסל 2:1/ספורט1

המחזור ה-13 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון), כאשר במוקד המעידות של הקבוצות הלונדוניות הגדולות. המוליכה ארסנל שמטה שתי נקודות יקרות ב-1:1 נגד סאות'המפטון, טוטנהאם נחלה הפסד שני ברציפות עם 2:1 ביתי מול ניוקאסל. אסטון וילה חגגה במשחק הראשון ללא סטיבן ג'רארד, פולהאם ניצחה בלידס ולסטר עלתה מעל הקו האדום.

גבריאל ז'סוס, שחקן ארסנל. רויטרס
תיקו ראשון העונה. ז'סוס/רויטרס

צפו בתקציר ה-1:1 של ארסנל בסאות'המפטון

תקציר: סאות'המפטון - ארסנל 1:1/ספורט1

סאות'המפטון - ארסנל 1:1

בשלהי העונה שעברה, בעיצומו של מאבק עיקש מול טוטנהאם על המקום בטופ 4 ובליגת האלופות, ארסנל הגיעה למשחק חוץ בסאות'המפטון והפסידה 1:0. את העונה סיימו עם התותחנים עם כרטיס לליגה האירופית בלבד, וכעת אחרי שפתחו את העונה בסערה, הם מחפשים סגירת חשבון.

ארטטה המשיך עם ה-11 שפתחו במשחקי הליגה האחרונים, והמשמעות היא שבהיעדר אולכסנדר זינצ'נקו הפצוע יהיה זה טאקהירו טומיאסו שיעלה כמגן שמאלי. בקישור הקדמי עלו בוקאיו סאקה, מרטין אודגור וגבריאל מרטינלי, בעוד גבריאל ז'סוס בחוד ההתקפה. מנגד, הקדושים רוצים לרשום ניצחון ביתי שני ברציפות מול התותחנים וניצחון ליגה שני רצוף אחרי ה-0:1 מול בורנמות', שיסייע להם לברוח מהתחתית הצפופה.

גרניט ג'אקה, שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
חגג בפתיחה. ג'אקה/רויטרס
סטיוארט ארמסטרונג, שחקן סאות'המפטון חוגג. Bryn Lennon, GettyImages
הקדושים חזרו לעניינים. ארמסטרונג/GettyImages, Bryn Lennon

מהלך המשחק

דקה 11: גול! מסירת רוחב מדויקת של ווייט מצאה בתוך הרחבה את ג'אקה, שבעט לחלק העליון של המסגרת וקבע 0:1 לארסנל.

דקה 65: גול! מוחמד אליונוסי מצא את סטיוארט ארמסטרונג בתוך הרחבה, הסקוטי בעט שטוח לפינה הרחוקה וקבע 1:1.

הארי קיין, שחקן טוטנהאם. רויטרס
שבוע רע לספרס. קיין/רויטרס

טוטנהאם - ניוקאסל 2:1

הפסד שני ברציפות לספרס, שכבר לא עומדים על 100% הצלחה במשחקי הבית. רישארליסון ודיאן קולוסבסקי הפצועים השאירו את הארי קיין ויונג מין סון לבד בהתקפה, אך הבעיות במחצית הראשונה צצו דווקא בחלק האחורי.

בדקה ה-31, הוגו לוריס יצא מהרחבה כדי להרחיק כדור ונתקל בקאלום ווילסון, החלוץ דייק מול הרשת החשופה וקבע 0:1 למגפייז. תשע דקות בלבד לאחר מכן, היתרון הוכפל. מיגל אלמירון רשם מבצע סולו מבריק, בסיומו מצא את הפינה של לוריס וקבע 0:2 שהימם את הלונדונים.

קיין צימק עם נגיחה לרשת מטווח אפסי בדקה ה-54, אך האורחת מצפון אנגליה הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום. בכך הקבוצה של אדי האו עקפה את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד בדרך למקום הרביעי, והיא מפגרת אחרי טוטנהאם השלישית בשתי נקודות בלבד.

שחקני לסטר חוגגים עם יורי טילמאנס. רויטרס
מעל הקו האדום. שחקני לסטר חוגגים/רויטרס

צפו ב-0:4 של לסטר

תקציר: וולבס - לסטר 4:0/ספורט1

וולבס - לסטר 4:0

הקלישאה "מי שלא כובש, סופג" מעולם לא הייתה נכונה יותר. הזאבים הגיעו ללמעלה מ-20 מצבים בקרב התחתית מול השועלים, אך האורחת הבקיעה בכל אחד מהמצבים שלה. יורי טילמאנס הפגיז שער ענק כבר אחרי שמונה דקות, וכעבור 11 דקות הארווי בארנס הכפיל את התוצאה. החגיגה של הכחולים נמשכה עם שערים של ג'יימס מדיסון (65) וג'יימי ורדי (79), וכעת הם שוב נמצאים מעל הקו האדום לראשונה מאז אוגוסט.

שחקני אסטון וילה חוגגים. רויטרס
בלי ג'רארד זה נראה אחרת. שחקני אסטון וילה חוגגים/רויטרס

צפו ב-0:4 של אסטון וילה

תקציר: אסטון וילה - ברנטפורד 0:4/ספורט1

אסטון וילה - ברנטפורד 0:4

המארחת עלתה למשחקה הראשון מאז הפיטורים של סטיבן ג'רארד, ונראתה שונה לגמרי מהקבוצה שאכזבה בפתיחת העונה תחת הקשר האגדי. עם ארון דאנקס על הקווים באופן זמני, לאון ביילי ודני אינגס התפוצצו מול היריבה כבר מהפתיחה. הג'מאיקני הבקיע כבר בדקה השנייה, וכעבור חמש דקות בישל לשותפו להתקפה. החלוץ האנגלי השלים צמד עם פנדל מוצדק בדקה ה-14, ואולי ווטקינס חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-59. עבור וילה מדובר בניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים, בעוד יריבתה נכנעת וסופגת שער לראשונה אחרי שני משחקים.

צפו ב-2:3 של פולהאם על לידס

תקציר: לידס - פולהאם 3:2/ספורט1

משחק נוסף

לידס - פולהאם 3:2
לפולהאם: אלכסנדר מיטרוביץ' (26), בובי ריד (74), וויליאן (84)
ללידס: רודריגו (20), קריסנסיו סאמרוויל (90+1)

המחזור יסתיים ביום שני כאשר ווסטהאם תארח את בורנמות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully