וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל האריך חוזה בארסנל. סאקה, מרטינלי וסאליבה הבאים בתור?

הבלם ימשיך עד 2027, ובעקבותיו התותחנים רוצים להבטיח את עתידם של שאר הכוכבים הצעירים שהובילו אותם לפסגת הפרמיירליג

תקציר: ארסנל - פ.ס.וו איינדהובן 0:1/ספורט1

אחרי שנים ארוכות מחוץ למאבקי האליפות, ארסנל הפכה למרעננת הרשמית של עונת הפרמיירליג כאשר היא מובילה את הטבלה בפער של ארבע נקודות על פני האלופה מנצ'סטר סיטי והיריבה המושבעת טוטנהאם. התותחנים רשמו פתיחה עונה חלומית עם 27 נקודות בעשרה משחקים, כאשר המעידה היחידה הגיעה באולד טראפורד עם הפסד 3:1 למנצ'סטר יונייטד. בנוסף לכף, הלונדונים הבטיחו אמש (חמישי) העפלה לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית עם ניצחון רביעי בארבעה משחקים.

בעקבות פתיחת העונה החלומית, התותחנים פועלים כעת כדי לשמור על השלד במועדון, רגע לפני שהקבוצות העשירות ביבשת מתחילות לחזר אחריהם. הערב הודיעה מוליכת הטבלה על הארכת חוזהו של גבריאל עד 2027. הבלם הברזילאי שהגיע למועדון מליל בקיץ 2020 היה חתום על חוזה עד 2025, וכעת עתידו קשור למועדון לשנתיים נוספות, עד שיהיה בן 29.

ב"דיילי מייל" דווח כי גבריאל הוא רק הראשון מתוך רשימה ארוכה של שחקנים שעשויים לחתום על חוזים חדשים בקרוב, כאשר הבולט מכולם הוא בוקאיו סאקה. שחקן הכנף האנגלי רשם פתיחה חלומית לעונה עם ארבעה שערים וארבעה בישולים בעשרה משחקי פרמיירליג, ולאור העובדה שחוזהו מסתיים ב-2024, בארסנל רואים חשיבות אדירה להארכת חוזהו בתקופה הקרובה.

שני צעירים נוספים שעשויים להאריך חוזה בקרוב הם חברו של גבריאל למרכז ההגנה, וויליאם סאליבה ששב הקיץ מהשאלה מוצלחת במארסיי, ובן ארצו של הברזילאי - גבריאל מרטינלי.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully