וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל עלתה לשלב הבא בליגה האירופית עם 0:1 על פ.ס.וו

ג'אקה הכריע את המפגש שהתקיים באיחור של חודש, התותחנים יוכלו להבטיח את המקום הראשון בשבוע הבא באיינדהובן. בפרמיירליג: 0:3 לפולהאם על אסטון וילה, לידס נכנעה עם 2:0 ללסטר

תקציר: ארסנל - פ.ס.וו איינדהובן 0:1/ספורט1

בזמן שברחבי אירופה מתקיימים מחזורי ליגה וגביע, הערב (חמישי) גם נערך משחק השלמה במסגרת הליגה האירופית ובסיומו ניצחה ארסנל 0:1 את פ.ס.וו איינדהובן והבטיחה את עלייתה לשלב הבא. במקביל, גם נערכו משחקי סיום המחזור ה-12 בפרמיירליג בהם פולהאם הביסה 0:3 את אסטון וילה ולידס הפסידה 2:0 ללסטר שנחלצה מהמקום האחרון.

גרניט ג'אקה, קשר ארסנל. רויטרס
ביצוע מושלם וניצחון ששווה עליית שלב/רויטרס
גרניט ג'אקה, קשר ארסנל. רויטרס
גרניט ג'אקה ושחקני ארסנל חוגגים/רויטרס

ארסנל - פ.ס.וו איינדהובן 0:1

בסיומו של מפגש שנערך בחודש וחצי איחור, נדחה בזמנו בעקבות מותה של מלכת אנגליה אליזבת השנייה, התותחנים שמרו על מאזן מושלם בבית והבטיחו את עלייתם לשלב הבא. מיקל ארטטה העניק מנוחה למספר שחקני הרכב בשל העובדה שארסנל מוליכה גם את טבלת הפרמיירליג וביום ראשון מצפה לה משחק חוץ נגד סאות'המפטון, אבל בהרכב כן עלו הבלם גבריאל, הקשר גרניט ג'אקה וכן הכוכבים בוקאיו סאקה וגבריאל ז'סוס - במטרה שלא לאפשר לקודי גאקפו וחבריו להפתיע בלונדון.

ההולנדים התקשו לסכן את השוער מאט טרנר ואילו התותחנים החמיצו לא מעט, עד שבדקה ה-71 נפרץ הסכר עם מסירה של מרטין אודגור המחליף למגן הימני טקהירו טומיאסו, היפני המשיך במסירת רוחב לג'אקה והקשר בבעיטה מהאוויר קבע 0:1, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום. כבר בשבוע הבא ייפגשו הקבוצות באיינדהובן וארסנל זקוקה לתיקו בלבד כדי להבטיח את המקום הראשון בבית שבו גם בודו גלימט שעדיין יכולה לסיים במקום השני וכן פ.צ ציריך שאולי תפתיע, תסיים שלישית ותרד לקונפרנס ליג.

אלכסנדר מיטרוביץ', חלוץ פולהאם. רויטרס
שוב כבש מנקודת הפנדל. מיטרוביץ'/רויטרס

פולהאם - אסטון וילה 0:3

האם זהו משחקו האחרון של סטיבן ג'רארד כמאמן אסטון וילה? האורחים מברמינגהאם ספגו הפסד שני ברציפות, נותרו עם ניצחון ליגה אחד בלבד בתשעת המחזורים האחרונים והתבוסה הקשה שספגו מהעולה החדשה עלולה לחרוץ את גורלו של המאמן במועדון. האריסון ריד העלה את הקוטג'רס ליתרון בדקה ה-36, אבל ההתרסקות של האורחת הגיעה במחצית השנייה - תחילה דוגלאס לואיז הורחק על ידי שופטי המסך, חמש דקות אחר כך אלכסנדר מיטרוביץ' כבש משחק שני ברציפות מהנקודה הלבנה וקבע 0:2 בדקה ה-68 ופולהאם הבטיחה את ניצחונה בדקה ה-83, אז הכובש היה טיירון מינגס - קפטן אסטון וילה שהבקיע לשערו שלו. פולהאם שבה למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים.

צפו בניצחונה של פולהאם 0:3 על אסטון וילה

תקציר: פולהאם - אסטון וילה 0:3/ספורט1

לסטר - לידס 0:2

השועלים עם ניצחון שני העונה עלו מהמקום האחרון, לשם ירדה נוטינגהאם פורסט, נראו רחוקים משיאם, אבל נהנו מבלאגן במשחק של לידס וכבשו פעמיים בדרך לשלוש נקודות קריטיות. בדקה ה-16 ג'יימי וארדי חטף כדור באמצע המגרש ודניס פראט הבלגי מסר כדור רוחב, אותו רובין קוך דחק לשערו שלו והעלה את לסטר ליתרון. שחקניו של ברנדן רוג'רס הכפילו את התוצאה במהלך קבוצתי יפה בדקה ה-35 כשקירנן דוסברי-הול מצא את הארווי בארנס פנוי, והקשר האנגלי העלה את השועלים ליתרון 0:2 שנשמר עד הסיום.

צפו בניצחונה של לסטר 0:2 על לידס

תקציר: לסטר - לידס 0:2/ספורט1

בשל הצורך לקיים את המשחק בין ארסנל לפ.ס.וו, נדחה למועד לא ידוע המשחק שאמור היה להיערך במסגרת הליגה האנגלית בין ארסנל למנצ'סטר סיטי.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully