וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ' מחמיא לים מדר: "בחור חכם, הוא משתפר"

מאמן פרטיזן בלגרד אהב את היכולת של הישראלי הצעיר מול וירטוס בולוניה. גם מתיאס לסור התלהב: "היה מצוין, גאה בו מאוד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.10/ספורט1

בשעה טובה ומוצלחת, השיגה אמש (חמישי) פרטיזן בלגרד את ניצחון היורוליג הראשון שלה מאז 2014, ולא סתם ניצחון. הסרבים מחצו את וירטוס בולוניה 62:90, לא מעט בזכות ים מדר. הרכז הישראלי פתח בחמישייה, קיבל 23 דקות והשיב עם 11 נקודות (4 מ-4 ל-2, 1 מ-4 ל-3) ו-2 אסיסטים. רק לשחקן אחד בפרטיזן - אקס מכבי תל אביב מתיאס לסור - היה מדד פלוס-מינוס טוב יותר (+37 לעומת +23 של מדר).

"הוא בחור חכם ונתן את הטון למשחק ההגנה שלנו", החמיא ז'ליקו אוברדוביץ' לרכז שלו, שמקבל יותר ויותר דקות ממשחק למשחק (בראשון, מול אלבה ברלין, זכה לשתי דקות בלבד; לאחר מכן קיבל 11 דקות מול באסקוניה, 22 מול מילאנו, ואמש 23). "זה היה חשוב מאוד עבורנו, הוא הגיב היטב. ניסיון זה חשוב עבור מנהל משחק, אבל ים מראה שהוא משתפר. הוא לא צריך לנוח על זרי הדפנה, אלא להמשיך להיות ממוקד - לא רק הוא, אלא כולם. החבר'ה הצעירים יקבלו דקות משחק - זה תלוי בהם".

מדר קיבל מחמאות גם מלסור. "אני רוצה להזכיר את ים וג'יימס נאנלי, שהתחילו את המשחק טוב מאוד ונתנו לנו את הקצב", אמר. "אלה שני חבר'ה שעבדו קשה מאוד באימונים, ולא שיחקו כפי שרצו עד כה. הפעם הם היו מצוינים ואני גאה בהם מאוד".

גם באתר היורוליג פרגנו לרכז הישראלי בן ה-21. "מדר נחשב לאחד השחקנים המוכשרים בישבת, ונגד וירטוס הוא הראה מדוע כל כך מתלהבים ממנו", נכתב. "עם אולם מלא, מדר היה האיש הרגוע ביותר על הפרקט".

ים מדר, שחקן פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
במגמת עליה. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בעונתו הראשונה ביורוליג, מעמיד עד כה מדר ממוצעים של 6 נקודות (50 אחוז ל-2, 44 אחוז ל-3), 0.2 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק, ב-14 דקות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully