וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי מוכן למונדיאל: "אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת"

הפרעוש התראיין לתקשורת הארגנטינאית והודה: "קשה לנו, כעם, להיות רגועים. אנשים מטפסים על הקירות, משוכנעים שנזכה"

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

חודש פחות יום נותר עד פתיחת מונדיאל 2022. הגביע העולמי הזה עתיד להיות האחרון בקריירה המפוארת של ליאונל מסי, ואין דבר שהוא רוצה יותר מלסיים אותו עם זכייה מתוקה בתואר.

"קשה לנו להיות רגועים", אמר בריאיון שהעניק לטלוויזיה הארגנטינאית. "אני מדבר על האנשים, על העם, על ארגנטינה. אנשים נרגשים, מטפסים על הקירות, משוכנעים שנחזור עם הגביע. אנחנו אחת המועמדות, ולא תמיד זה היה ככה. אנחנו במקום טוב".

האם ארגנטינה מסוגלת לשוב הביתה עם הגביע? "המונדיאל מאוד קשה", אמר הפרעוש, שכבר חווה אכזבה או שתיים על הבמה הגדולה מכולן. "הרבה דברים יצטרכו לקרות כדי שנזכה. כולנו נרגשים, אנחנו הולכים להילחם. לא נפחד מאף נבחרת, אנחנו מוכנים לכולן. הכל יכול לקרות במונדיאל, אף פעם אי אפשר לצפות מה יקרה".

כשנשאל על המועמדות ללכת עד הסוף, השיב: "מבחינתי, אם הייתי צריך לבחור שתיים, אלה ברזיל וצרפת, אבל גם גרמניה, אנגליה, ספרד מועמדות".

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי חוגג. Elsa, GettyImages
סופר את הימים. מסי/GettyImages, Elsa

מסי התייחס גם לאופי שלו, ולמידת הביקורתיות העצמית שלו: "יש לי הרבה משחקים רעים, זה נדיר מאוד שאני מסיים משחק ומרוצה. אני מצפה מעצמי להרבה. יש משחקים שאני מנצח וכובש שניים או שלושה שערים, אבל חושב רק על ההחמצה האחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully