וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבנדובסקי הגיבור של ברצלונה! ההתקפה שלה לא קיימת בלעדיו"

עודכן לאחרונה: 21.10.2022 / 7:17

בפולין מתגאים בכובש הצמד נגד ויאריאל: "אין מילים לתאר אותו!". דה יונג הרגיע: "לא נפצעתי, אני בסדר. אין סיבה לדאגה"

תקציר: ארסנל - פ.ס.וו איינדהובן 0:1/ספורט1

צ'אבי דיבר בימים האחרונים לא מעט על הלחץ הרב אחרי סדרה של תוצאות לא טובות, שהגיעו לשיאן עם הפסד 3:1 לריאל מדריד בקלאסיקו. אמש (חמישי) הוא בוודאי לקח נשימה עמוקה כשברצלונה שלו הפליגה ל-0:3 קליל על ויאריאל.

חוץ מהפנצ'ר לקראת סיום העונה שעברה, אז ברצלונה הפסידה 2:0 לוויאריאל בבית, הקטלאנים נהנים נגד הצוללת הצהובה. אתמול הם הבקיעו נגדם שלושה שערים במחצית הראשונה בפעם השישית אי פעם וב-29 המשחקים האחרונים הם הפסידו להם רק פעם אחת. כן, אותו 2:0.

בתקשורת הפולנית מאוד נהנו מרוברט לבנדובסקי. החלוץ כבש פעמיים בתוך ארבע דקות ויש לו כבר 11 שערי ליגה. "ההתקפה של ברצלונה לא קיימת בלעדיו", טענו ב-sport.pl וב-Onet הוסיפו: "אין מילים! הפולני הוא הגיבור של ברצלונה!".

שחקן ברצלונה, רוברט לבנדובסקי. Quality Sport Images, GettyImages
הגיע כבר ל-11 שערי ליגה. לבנדובסקי/GettyImages, Quality Sport Images

"אחרי התוצאות הרעות נגד ריאל מדריד ואינטר היינו צריכים ניצחון נגד קבוצה טובה כמו ויאריאל", אמר פרנקי דה יונג בסיום. ההולנדי הוחלף בדקה ה-70 על ידי סרג'יו בוסטקס וזכה לתשואות אחרי הופעה טובה מאוד. "כשמנצחים זה תמיד עוזר לאווירה בחדר ההלבשה", הוסיף.

דה יונג גם הרגיע: "לא נפצעתי, אני בסדר. סיימתי את המשחק עייף, אבל אין סיבה לדאגה. העמדה שלי? לא משנה לי היכן אני משחק. אני מרגיש בנוח מתי שאני מעורב במשחק ונוגע הרבה בכדור, וזה מה שהיה הערב".

"פרנקי היה מצוין, הוא נהנה מהמשחק", החמיא צ'אבי בסיום, "הוא הבין את המשחק היטב והייתה לו הופעה מאוד שלמה. אני שמח בשבילו. מרקוס אלונסו? הוא מתרגל לעמדת הבלם והיה לו משחק טוב. לכל החולייה האחורית שלנו היה משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully