וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לשגרה: ברצלונה ניצחה 0:3 את ויאריאל

שחקניו של צ'אבי התאוששו אחרי ההפסד בקלאסיקו עם בליץ בשבע דקות על הצוללת הצהובה. רוברט לבנדובסקי (31 ו-34) ואנסו פאטי (38) כבשו לזכות הקטלאנים והתקרבו לריאל מדריד המוליכה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

המחזור העשירי בליגה הספרדית ננעל הערב (חמישי) עם ניצחונה של ברצלונה 0:3 על ויאריאל כשקבוצתו של צ'אבי התקרבה שוב לכדי שלוש נקודות מריאל מדריד בפסגה. קודם לכן, אלמריה ניצחה 2:3 את ג'ירונה ואוסאסונה המשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה עם 0:1 על אספניול.

הקטלאנים הציגו לפני פתיחת המשחק את זוכי הקבוצה בפרסים השונים מטקס פרסי כדור הזהב, כשרוברט לבנדובסקי זכה בחלוץ השנה בעולם, גאבי בפרס "קופה" של השחקן הצעיר בעל הפוטנציאל הטוב ביותר ואלכסיה פוטיאס שזכתה בכדור הזהב כשחקנית הטוב בעולם.

המחצית הראשונה נפתחה עם מצבים של אנסו פאטי, אבל זה היה רוברט לבנדובסקי שקיבל כדור רוחב יפה מג'ורדי אלבה, הסתובב בתוך הרחבה ובעט פנימה לרשת של חרנימו רולי בדקה ה-31. כעבור שלוש דקות החלוץ הפולני הוסיף את השני שלו כשהשתחרר מחוץ לרחבה משמירה כפולה ובעט בעיטה אדירה לפינה הרחוקה כדי להעלות את הקבוצה של צ'אבי ליתרון כפול. הבליץ נמשך, ובדקה ה-38 אנסו פאטי דחק מקרוב עם העקב אחרי עבודת הכנה יפה של פראן טורס.

במחצית השנייה צ'אבי ניצל את מכסת החילופים והרגיע את הקצב כשהיו מעט מצבים לעומת החצי הראשון. ויאריאל התקשתה מול הקישור וההגנה של ברצלונה, שמצידה הצליחה להגיע להזדמנות אחת מסוכנת של ראפיניה שהחמיץ מקרוב, אבל לא מעבר לכך ושמרה על התוצאה עד שריקת הסיום. ברצלונה התרחקה מהקבוצות מתחתיה והתקרבה מרחק שלוש נקודות מהמוליכה ריאל מדריד. ויאריאל ירדה בעקבות ההפסד למקום התשיעי.

שחקן ברצלונה, רוברט לבנדובסקי. רויטרס
חגיגה של שערים. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: הזדמנות מוקדמת לברצלונה כשאנסו פאטי הגיע למצב טוב ברחבה ובעט ליד העמוד של חרנימו רולי.

דקה 20: ז'ול קונדה עם כדור גבוה מדי, אבל ג'ורדי אלבה הספיק לגלוש ולהגיע אליו כדי להעביר כדור רוחב לפאטי שנגח מעל המשקוף.

דקה 22: גם ויאריאל הגיעה למצב הראשון שלה, כשדנג'ומה דהר קדימה ובעט רק לרשת החיצונית של טר שטגן.

דקה 31: גול! שער בנגיעות של ברצלונה - פדרי מסר לג'ורדי אלבה, אלבה מסר רוחב ללבנדובסקי שהסתובב ובעט לרשת. 0:1 לברצלונה.

דקה 34: גול! לבנדובסקי השלים צמד תוך שלוש דקות. גאבי מסר לו על הקצה הרחבה של ויאריאל, והחלוץ הפולני עבר שני שחקנים ובעט בעוצמה לפינה הרחוקה של רולי. 0:2 של החלוץ הפולני.

דקה 38: גול! ברצלונה דורסת את ויאריאל. פריצה יפה של פראן טורס מאגף ימין המשיכה כשהספרדי עבר שני שחקנים בתוך הרחבה, מסר לרחבת החמש, הכדור הורחק עד פאטי שדחק מקרוב עם העקב אחרי שהכדור פגע בקורה. 0:3 מדהים לברצלונה.

דקה 79: פדרי העביר כדור לצמד ימין של רחבת ויאריאל, ועוסמאן דמבלה העביר בנגיעה כדור רוחב לראפיניה שהחמיץ מקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ברצלונה אנסו פאטי. GettyImages
חזר להרכב וכבש. אנסו פאטי/GettyImages

משחקים נוספים:

אלמריה - ג'ירונה 2:3
לאלמריה: לאו בפטיסטאו (13), אל בילאל טורה (17), אדריאן אמברבה (38). לג'ירונה: רודריגו ריקלמה (47), כריסטיאן סטואני (83, בפנדל)

אוסאסונה - אספניול 0:1
לאוסאסונה: אנטה בודימיר (55)

בשבת ייפתח בספרד המחזור ה-11, במסגרתו ריאל מדריד תארח את סביליה בסנטיאגו ברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully