וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט וזוסמן כיכבו עם 15 נקודות כ"א, אלבה הפסידה לאנאדולו

שני הישראלים הובילו ריצת 0:16 ברבע השלישי, אך מחזיקת היורוליג התעשתה בדרך ל-74:78 והנחילה לגרמנים הפסד ראשון. שיא קריירה של דרק וויליאמס לא מנע מפאו הפסד למונאקו, ריאל ניצחה, אולימפיאקוס עדיין מושלמת

קליפ סיכום היום בספורט, 20.10/ספורט1

המחזור הרביעי ביורוליג יגיע מחר (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים, כשבמוקד קרב המושלמות בין אולימפיאקוס ובאסקוניה. אלבה ברלין תנסה להמשיך את פתיחת העונה החלומית שלה ולהמם גם את אנדאולו אפס, בעוד ריאל מדריד חייבת ניצחון על הכוכב האדום בלגרד.

תמיר בלאט עם שחקני אלבה ברלין. מתוך הטוויטר של אלבה ברלין, אתר רשמי
הפסד ראשון ביורוליג. שחקני אלבה ברלין עם תמיר בלאט/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אלבה ברלין

אנאדולו אפס - אלבה ברלין 74:78

אם עד כה היה זה רק תמיר בלאט שרושם פתיחת עונה חלומית, הערב הצטרף אליו יובל זוסמן במשחק הכי טוב של השניים ביחד ביורוליג. עם זאת, לצערם, זה לא הספיק כדי להפתיע את אלופת אירופה שהנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג.

בלאט כיכב ברבע הראשון עם שתי שלשות רצופות, וברבע השני נכנס זוסמן לעניינים עם שני סלים בהפרש של דקה. הטורקים עלו ליתרון לקראת ההפסקה ופתחו פער של 39:48 בפתיחת הרבע השלישי, אך אז אלבה יצאה לריצת 0:16 מדהימה בהובלת שני הישראלים. זוסמן פתח אותה עם קליעה מחוץ לקשת, ואז בלאט, עם שלוש צליפות רצופות לשלוש, הפך ל-48:55.

המארחת השלימה מהפך ברבע האחרון, אסיסט של בלאט לבן ארצו הקטין את הפיגור ל-74:72 שלוש דקות לסוף, אך אז האלופה שקיוותה לקטוע רצף של שני הפסדים העלתה הילוך בהגנה ולא אפשרה לאלבה לחזור מאיסטנבול עם ניצחון מפתיע.

שני הישראלים הובילו את רשימת הקלעים של המפסידה עם 15 נקודות כל אחד. ואסילייה מיציץ' כיכב מנגד עם 20 נקודות ו-11 אסיסטים, וויל קלייברן הוסיף 16 נקודות ו-11 ריבאונדים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
לשב לאולם שהוא מכיר היטב. ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

פנאתינייקוס - מונאקו 83:80

רק לפני שלושה ימים מונאקו איבדה יתרון 19 נגד מכבי תל אביב והפסידה, ונדמה שגם באתונה היא לא למדה כיצד לוחצים על הגז אחרי שעולים ליתרון משמעותי. האורחת הציגה רבע ראשון מחשמל בו עלתה ליתרון 11:29, אך פאו הצליחה לקזז חלק ניכר מההפרש בדרך לפיגור 40:34 בהפסקה.

ברבע השלישי נהנו הירוקים מהתעלות של שחקן מכבי תל אביב בעונה שעברה, דרק וויליאמס, שבכוחות עצמו איזן את התוצאה עם 18 נקודות רק ברבע השלישי. מייק ג'יימס התעורר עם צליפה מחוץ לקשת, אך וויליאמס השלים מהפך בדקה האחרונה של הרבע. שתי הקבוצות הגיעו לסיום צמוד, אך אז הגיע ג'יימס שהכריע את האקסית עם כמה מהלכים קריטיים ביישורת האחרונה.

הגארד האמריקאי הוביל את המנצחת עם 27 נקודות, וויליאמס רשם מנגד שיא קריירה ביורוליג של 28 נקודות. רגע לפני הביקור אצל מכבי תל אביב בחמישי הבא, היוונים כבר במאזן 3:1 שלילי ולא מחמיא.

שחקן אולימפיאקוס קוסטאס סלוקאס מול שחקן באסקוניה מאט קוסטלו. Quality Sport Images, GettyImages
אולימפיאקוס עדיין מושלמת, באסקוניה כבר לא. סלוקאס מול קוסטלו/GettyImages, Quality Sport Images

באסקוניה - אולימפיאקוס 97:92

הבאסקים המפתיעים קיוו לשמור על מאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים, אך דווקא האורחת מייון הייתה זו שעולה למאזן 0:4 עם ניצחון שלישי העונה על אדמת ספרד. האורחת ברחה ל-16:32 אחרי עשר דקות, אך קרסה ברבע השני אותו ניצחה באסקוניה 10:31. הקבוצה מספרד הגדילה את הפער והובילה בתשע נקודות בכניסה לרבע האחרון, אך יריבתה רשמה קאמבק נהדר בדרך לניצחון שהציב אותה בפסגת הטבלה יחד עם פנרבחצ'ה.

סשה וזנקוב המשיך בפתיחת העונה ההדרת עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים, מאיק קוטסאר הוביל עם 16 מנגד. הבאסקים קיבלו בשורות מדאיגות מכיוונו של הכוכב שלהם, מרכוס הווארד, שנפצע ותועד לאחר המשחק כשהוא נעזר בקביים.

גרשון יאבוסלה, שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
ריאל חזרה לנצח. יאבוסלה/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - הכוכב האדום בלגרד 56:72

סגנית אלופת אירופה התאוששה מההפסד הביתי לאולימפיאקוס, יצאה ממאזן שלילי וכעת היא עומדת על 2:2 ביורוליג אחרי ניצחון קליל מול האחרונה בטבלה שעדיין מחפשת ניצחון ראשון. הבלאנקוס שייטו ל-10:25 ברבע הראשון, אך האורחת לא הרימה ידיים והקטינה להפרש של שתי נקודות בלבד ברבע השלישי. לצערם של הסרבים, שם הקאמבק נעצר, והמארחת ברחה עם ריצת 0:10 ממנה כבר היריבה לא הצליחה לחזור. דזנאן מוסא הוביל ארבעה קלעים בדו ספרתי עם 13 נקודות, גבריאל דק התקרב לדאבל דאבל עם 12 נקודות ו-9 ריבאונדים. בן בנטיל בלט מנגד עם 17 נקודות.

מחזור 5 ביורוליג

אולימפיאקוס - מונאקו
מכבי תל אביב - פנאתינייקוס
ולנסיה - אלבה ברלין
פרטיזן בלגרד - ז'לגיריס קובנה
ריאל מדריד - וירטוס בולוניה
הכוכב האדום בלגרד - באיירן מינכן
אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה
וילרבאן - באסקוניה
ברצלונה - מילאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully