וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלופ", "אכזבה ענקית": סטיפה פריצה הגיע לנקודת שפל חדשה בליאז'

הקרואטי הנודד קיווה לתקוע יתד בבלגיה, אבל בינתיים הוא רחוק מלעמוד בציפיות עם 238 דקות עקרות. נגד מכלן הגיעה תצוגת נפל שגרמה לסבלנות של העיתונאים לפקוע

קליפ סיכום היום בספורט, 20.10/ספורט1

קרוב לחודשיים עברו מאז חתם סטיפה פריצה בסטנדרד ליאז' אחרי שעזב את מכבי תל אביב על דעת עצמו - וספק אם החלוץ הקרואטי עדיין מאמין שזו הייתה ההחלטה הנכונה מבחינה מקצועית. 238 דקות ללא שער או בישול - זהו המאזן העגום של פריצה במדי הקבוצה הבלגית, שרכשה אותו ממיטש גולדהאר תמורת 900 אלף יורו וקיוותה לקבל ממנו את היכולת שהציג במדי מכבי תל אביב.

גם פריצה קיווה שבניגוד לתחנות הרבות האחרות בקריירה שלו, ליאז' תהיה יותר מעוד חניית ביניים. הוא החליף תשעה מועדונים בפחות משבע שנים, והצהיר שהוא מעוניין לתקוע יתד בבלגיה. לפחות בינתיים, התוכניות שלו רחוקות מאוד ממימוש, ואתמול (רביעי) הגיעה גושפנקה נוספת.

פריצה נכנס כמחליף בדקה ה-70 במשחק נגד מכלן, במצב של 0:0. יחד איתו נכנס בדיוק באותה דקה גם אושר דוידה, עוד שחקן שהגיע לליאז' מליגת העל ומתקשה בינתיים להטביע חותם. לא עברו ארבע דקות, וליאז' כבר הייתה בפיגור 2:0.

סטיפה פריצה במדי סטנדרד ליאז'. מתוך האינסטגרם של סטנדרד ליאז', אתר רשמי
קארמה? פריצה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של סטנדרד ליאז'

בדקה ה-80 פריצה קיבל הזדמנות גדולה להחזיר את ליאז' למשחק, אבל בעט לשמיים משישה מטרים ומבחינת התקשורת הבלגית, כבר נגמרו לו ימי החסד. "הפלופ של המשחק", הגדירו אותו באחד האתרים היום, ובאתר נוסף העניקו לו ציון 4.5 בלבד ונימקו: "אכזבה ענקית".

פריצה פתח פעמיים בלבד בהרכב, וערך עד כה 14 הופעות במדי ליאז', רובן כאמור כמחליף. רק לשם השוואה, הנתון הבא ממחיש עד כמה המומנטום שלו השתנה כשעזב את ישראל: בשישה משחקים רשמיים במדי מכבי תל אביב העונה (244 דקות), הוא כבש שלושה שערים ובישל אחד.

מצבו של אושר דוידה, אגב, לא טוב יותר. שחקן הכנף שנרכש מהפועל תל אביב בקיץ תמורת 1.6 מיליון יורו עדיין לא פתח בהרכב העונה, וגם הוא עדיין לא כבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully