וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה נמכר לליאז' והתנצל בפני מכבי ת"א: "מרגיש בושה על ההתנהגות שלי"

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 18:36

הצהובים סיכמו עם סטנדרד את עסקת המכירה בשווי 900 אלף יורו, החלוץ הודה: "התנהגתי בחוסר כבוד, הייתי בפאניקה ולא פעלתי בכנות"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שישי) כי הגיעה לסיכום על מכירתו של סטיפה פריצה לסטנדרד ליאז'. כזכור, לטענת הקבוצה החלוץ הקרואטי המריא על דעת עצמו לבלגיה, אולם כעת נסגרה העסקה ופריצה קיבל את מבוקשו. מכבי תל אביב, מצידה, קיבלה כ-900 אלף יורו ו-35 אחוז ממכירה עתידית.

לפי הדיווחים בבלגיה מוקדם יותר היום, הסיכום הגיעה לאחר שמכבי תל אביב הסכימה להפחית את דרישותיה. בבלגיה הסבירו כי מלבד הירידה במעמדו בצהובים והחשש לא לקבל מספיק דקות בהיעדר מסגרת אירופית, פריצה עזב את ישראל גם מסיבות משפחתיות. בבלגיה, טוענים שם, יוכל להתאחד עם משפחתו ועם בתו שנולדה לפני מספר שבועות. המשפחה לא שהתה לצידו בישראל, אבל כעת תעבור להתגורר לצידו.

"אני רוצה להביע את התנצלותי הכנה לכולם במכבי תל אביב על התנהגותי בימים האחרונים", כתב החלוץ בחשבון האינסטגרם שלו. "מה שעשיתי לא היה בסדר, אני יודע שאכזבתי אנשים רבים והתנהגתי בחוסר כבוד כלפי מכבי, הבעלים, ההנהלה, צוות האימונים, חברי לקבוצה והאוהדים. השבוע האחרון היה אחד הקשים בקריירה שלי, בדרך כלל אני מתנהג כמו מקצוען אבל מה שקרה בימים האחרונים לא היה התנהגות מקצוענית מבחינתי.

"לפני כמה ימים, הפכתי לאב לתינוקת, מה שרק הגביר את הלחץ. נכנסתי לפאניקה ועשיתי משהו מאוד קיצוני ואמוציונלי בלי לחשוב על ההשלכות. אני מרגיש בושה על ההתנהגות שלי, לא הייתי כנה עם המועדון לגבי כוונותי. אין תירוצים, ואני רק יכול להתנצל מעומק לבי. אני אסיר תודה על ההזדמנות במכבי תל אביב ורוצה להודות לכולם ולאחל למועדון בהצלחה".

שחקן מכבי תל אביב סטיפה פריצה. דני מרון
סוף הדרך. פריצה/דני מרון

בכך התפנה למכבי תל אביב משבצת של זר נוסף, לאחר שחרורו של ברנדלי קובאס, והיא אמורה להתחזק בשני שחקנים לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully