וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדלי קובאס בריאיון מיוחד: "אני לא בנוי לעבור עוד עונה על הספסל"

2.9.2022 / 6:00

התקופה המצוינת תחת יצחקי ("אם היה נשאר כמאמן, הייתי מסיים עונה אחרת"), השינוי אצל איביץ' ("ברגע שעבר לחמישה בהגנה ושני חלוצים, הבנתי שאני צריך לעבור למקום הבא שלי") והחברים אליהם יתגעגע. שחקן הכנף עוזב את מכבי תל אביב ללא כעסים

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

רחוק כל כך מהאופן שבו ברח סטיפה פריצה מישראל, הגיע אתמול (חמישי) ברנדלי קובאס לקרית שלום כדי להיפרד מחבריו למכבי תל אביב. במשך דקות ארוכות עבר בין כולם ונפרד בחיבוקים חמים. "נכנסתי גם לשיחה עם המאמן איביץ'", סיפר אמש בריאיון פרידה מיוחד לוואלה! ספורט. "הקשר הקרוב שלי היה עם ברק יצחקי. הוא זה שהביא אותי למכבי תל אביב ובתקופה שהוא אימן אותנו, היה לי הכי טוב. ארבעה שערים ושלושה בישולים היו לי בתקופה שברק אימן. אני מניח שאם ברק היה נשאר בעונה שעברה המאמן, אז הייתי מסיים עונה אחרת לגמרי, אבל אחרי שברק חזר לתפקיד המקורי שלו והגיע המאמן קרסטאיץ', שיחקתי מעט מאוד".

מה היה בשיחה עם איביץ'?

"נפרדנו בצורה מאוד מכובדת. יש לי הרבה כבוד אליו ואין לי שום טענה כלפיו. הוא לא הכיר אותי. הוא הגיע לאמן את מכבי תל אביב בפעם השנייה אחרי שבפעם הקודמת הוא הצליח כאן ולקח שתי אליפויות. באתי לעונה הזו עם כוונה מאוד ברורה להצליח ולהיות דומיננטי ואני חושב שפתחתי טוב מאוד אצל איביץ' ושיחקתי באירופה בסיבובים הראשונים. אבל ברגע שהוא עבר לשחק בשיטה של חמישה בהגנה ושני חלוצים, הבנתי שאני צריך לעבור למקום הבא שלי".

אבל זה לא שזו השיטה היחידה שלו. הוא הרי שיחק כאן עם שחקני כנף.

"אני לא יכול לחכות עד שהוא יחזור לשחק עם שחקני קו במערך של 4:3:3. אני מתאים למערך שהוא כרגע לא משחק איתו. הוא משחק עם שני חלוצים, ערן זהבי ויובאנוביץ'. אני לא חלוץ ואני לא יכול לשחק חלוץ. מה שעברתי בעונה שעברה עם קרסטאיץ' ששיחקתי כל כך מעט, לא יכול לחזור מבחינתי. אני לא בנוי לעבור עוד עונה על הספסל".

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם.

שחקן מכבי תל אביב ברנדלי קובאס. אריאל שלום
"אין לי שום טענה כלפי איביץ'. הוא לא הכיר אותי". קובאס/אריאל שלום

אני עוד זוכר את הפתיחה שלך מול מכבי חיפה. כולם חשבו שהגיע לכאן שחקן החיזוק הכי טוב שמכבי תל אביב היתה יכולה לקבל.

"אני באמת חושב שיכולתי לתת יותר, אבל לא שיחקתי הרבה. עובדה שאצל ברק כבשתי ארבעה שערים. אצל קרסטאיץ' לא שיחקתי הרבה וזו עובדה. ב-24 משחקים שהוא אימן שיחקתי מעט וגם כשהוא עבר לשחק עם שני חלוצים, אני הייתי הרבה על הספסל. מהספסל אני לא יכול להשפיע".

הגעת להיפרד מהשחקנים ברגשות מעורבים?

"ממש לא ברגשות מעורבים. אני מבין לגמרי את עולם הכדורגל ויודע שהיום אני כאן ומחר אני במקום אחר. אלה החיים של שחקן. לא היה לי קל להיפרד מהחברים. עברנו שנה נהדרת יחד בחדר ההלבשה שהיה בהרבה מקרים מקום שמאוד אהבתי. מקום בו מאוד שמחתי וחייכתי בו הרבה. נשארו לי חברים שיילכו איתי לכל החיים".

מי?

"גבי קניקובסקי הוא בחור מאוד שקט בעיני רבים, אבל בשבילי הוא משהו מיוחד ואני מאוד אוהב אותו. הקשר שלי היה טוב מאוד גם עם מתן חוזז, מאור קנדיל ועוד רבים אחרים. באמת שאני אוהב את כולם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ברנדלי קובאס שחקן מכבי תל אביב בועט לפני דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
לא הצליח לשחזר את משחק הפתיחה ההוא. קובאס מול מכבי חיפה/דני מרון

עם סטיפה פריצה דיברת?

"לא היה לי קשר איתו מאז שהוא עזב. הוא בא ביום שבת אחרי שחזרנו מניס ולמחרת הבנתי שהוא טס מכאן. אני לא מכניס את הראש שלי למקום שלא שייך אלי".

פורסם בהולנד שהיעד הבא שלך הוא לחתום בהראקלס בה שיחקת בעבר.

"זה טוב בשביל התקשורת. לא דיברתי עם איש בהראקלס ולא נראה לי שזה הכיוון שלי. אעזוב את ישראל ביום שבת ובהמשך אני מניח שתדעו היכן חתמתי. אטוס לאמסטרדם ואקבל את ההחלטה. אני שחקן חופשי כך שאין לי בעיה של לוח זמנים".

ומכבי תל אביב?

"היא הולכת לעונה מצוינת. אין לי בכך ספק. אמרתי לברק שקבוצה שמנצחת 0:5 ומשחק אחרי זה 0:6, זו קבוצה שתרוץ לאליפות. גם נגד נערים קשה להבקיע 11 שערים בשני משחקים, אז בטח נגד בוגרים. אין לי ספק שמכבי תל אביב תתמודד על האליפות. זו תהיה עונה גדולה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully