וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במגעים מתקדמים עם הבלם ההולנדי דריק לוקאסן

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 0:17

פ.ס.וו מוכנה למכור את הבלם בן ה-27 בסכום נמוך יחסית, לאחר שדחתה הצעות מיוון וצרפת. אשתקד רשם 20 הופעות כמושאל בפתיח קארגומרוק הטורקית. קובאס הגיע לקרית שלום ונפרד מחבריו: "אשאר אוהד שלכם, אוהב אתכם ומקווה שתזכו באליפות"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

לאחר שחרורו של ברנדלי קובאס, התפנה למכבי תל אביב מקום לזר נוסף. ייתכן שהזר הזה יהיה דריק לוקאסן (27) ההולנדי, השייך לפ.ס.וו איינדהובן, קבוצתו הקודמת של ערן זהבי. לפי דיווחים בהולנד, פ.ס.וו לא מעוניינת להאריך את חוזהו של הבלם, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ הבא, ולכן תהיה מוכנה לקבל הצעות יחסית נמוכות עליו. לאחר שמספר הצעות מצרפת ויוון נדחו, ייתכן שזו של מכבי תל אביב תתקבל. הצדדים נמצאים במגעים מתקדמים.

לוקאסן, שגדל במחלקת הנוער של אלקמאר ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2014, נמכר בקיץ 2017 לפ.ס.וו תמורת 5 מיליון יורו. אלא שבמדי קבוצת הפאר מאיינדהובן שיחק 19 פעמים בלבד לאורך השנים, ויצא להשאלות בהרטה ברלין, אנדרלכט וקסימפאשה. אשתקד רשם 20 הופעות בפתיח קארגומרוק הטורקית וכמו במקרים עברו, שוב סבל ממספר פציעות שגמרו לו להחמיץ משחקים.

בלם פ.ס.וו דריק לוקאסן. Thomas F. Starke, GettyImages
נמצא בלם זר? לוקאסן/GettyImages, Thomas F. Starke

מכבי תל אביב עם מאזן מושלם אחרי שני מחזורי פתיחת ליגת העל, אפילו היסטורי לאור העובדה שכבשה 11 שערים וכלל לא ספגה. בשבת (18:00, ספורט3) היא תארח את עירוני קרית שמונה ותקווה להמשיך במומנטום האדיר, כשהיא עדיין ללא יוריס ואן אובריים שנפגע בקרסול וגם בלי סטיפה פריצה שכידוע המריא לבלגיה ללא אישור במטרה לחתום בסטנדרד ליאז'.

כמה שעות בלבד לאחר שמכבי תל אביב נפרדה ממנו, הגיע הערב ברנדלי קובאס לקרית שלום כדי להיפרד מקבוצה מרגשת מחבריו בעונה האחרונה. רבים משחקני הקבוצה לא ידעו הבוקר על כך שהוא כבר סיים את דרכו במועדון, גם אם כאלו שהוא היה איתם בקשר קרוב. קובאס החליט לא לעזוב מבלי להיפרד מחבריו והגיע לקריית שלום כדי להיפרד גם מהשחקנים וגם מהמאמן ולאדן איביץ' וצוותו.

קובאס אמר לשחקנים: "אני בטוח שתעשו עונה גדולה, מעריך ואוהב את כולכם. אני יוצא לדרך חדשה, אבל כולכם תהיו בלב שלי. אעקוב אחריכם, אשאר אוהד שלכם ואהיה מאושר אם תזכו באליפות"

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. אודי ציטיאט
לא הרחיב בדיבור. איביץ'/אודי ציטיאט

מסיבת העיתונאים של המאמן ולאדן איביץ' התקיימה הערב ובה אמר המאמן לקראת קרית שמונה: "אנחנו מתכוננים למשחק כמו לכל מפגש וקודם כל מנתחים את עצמנו. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה, נפגוש יריבה עם שחקנים טובים. יהיה משחק שונה לעומת המפגשים הקודמים".

על מצב הסגל: "אני צריך לראות אם כל מי ששיחק נגד חדרה יעמוד לרשותנו, כך או אחרת נשחק עם ה-11 שמבחינתו יהיו הכי טובים למפגש. ואן אובריים עדיין סובל מכאבים".

על סטיפה פריצה אמר: "השחקן החליט לעזוב, ומאז זה בינו לבין המועדון. על נושא אלי דסה אני לא מעוניין להגיב כרגע".

עוד לפני איביץ' היה זה שחר פיבן שדיבר: "אנחנו מרגישים טוב, במצב רוח חיובי ואנחנו עושים עבודה טובה - כל הקבוצה, לא רק אני באופן אישי, גם רואים את זה בתוצאות, אבל אנחנו עוד יכולים לשפר הרבה דברים".

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully