וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שחררה את ברנדלי קובאס, תנסה לצרף את קאלולו ויונתן כהן

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 8:58

הקיצוני יעזוב באופן מיידי ויפנה מקום להחתמת זר חדש. קובאס, שהצטרף בתחילת העונה שעברה: "מודה לכולם במכבי על התמיכה בשנה האחרונה, חוויתי רגעים בלתי נשכחים"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (חמישי) שהקבוצה הגיעה לסיכום עם ברנדלי קובאס על התרת החוזה של השחקן, שיעזוב באופן מיידי ויפנה מקום להחתמת זר חדש. קשר נבחרת קוראסאו שהצטרף למועדון בתחילת העונה שעברה כבש 4 שערים ב-44 הופעות בכל המסגרות.

קובאס אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "הצטרפתי למכבי לפני כמעט שנה וחוויתי רגעים בלתי נשכחים. ברצוני להודות לכולם במכבי על התמיכה בשנה האחרונה ולאחל לכולם הצלחה בעונה הקרובה".

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

ברנדלי קובאס, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
4 שערים ב-44 הופעות. קובאס/אריאל שלום

כעת המטרה של מכבי תל אביב היא להחתים את אלדו קאלולו כזר חדש ואת יונתן כהן, במטרה שהשניים יחליפו את קובאס בסגל. כמו כן בקבוצה עדיין מנסים למצוא פתרון לסוגיית סטיפה פריצה, שנסע לבלגיה ללא אישור על מנת לחתום בסטנדרד ליאז', ולאפשרות שאנדרה ג'ראלדש ישוחרר ויצורף אלי דסה, אם אכן המגן יקבל את ההצעה הכספית שהציע לו המועדון.

קאלולו בן ה-26, יליד צרפת שגם שיחק בנבחרת הנוער שלה, גדל במחלקות הצעירות של ליון וממנה הושאל לראן ולסושו. באזל השווייצרית רכשה אותו בקיץ 2018 תמורת כ-2 מיליון יורו וכעבור שנה הוא הושאל לסוונסי עד שבקיץ 2021 הצטרף לסושו כשחקן חופשי. בעונה שעברה הוא כבש 10 שערים ובישל 5 ב-37 משחקים בליגת המשנה בצרפת, אך שיחק בעיקר בעמדת החלוץ המרכזי ולעתים בשתי הכנפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully