וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים אחרי ה-1 מ-24: "שחקנים תפסו את הראש אחרי החטאות"

האדומים שברו שיאים שליליים בהפסד הביתי 80:71 ללודוויגסבורג: שלשה אחת ב-4.2% ו-27 נקודות בלבד במחצית הראשונה. המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' בשלו: "הגרמנים שיחקו באופן שצפינו ושהתכוננו אליו. אנחנו לא מגיבים מספיק מהר לסיטואציות"

קליפ סיכום היום בספורט, 20.10/ספורט1

ציוות המספרים 1 ו-24 ילווה ככל הנראה את הפועל ירושלים בתקופה הקרובה. האדומים סבלו מערב קליעה נדיר ברמתו הירודה, כשפגעו ב-1 מ-24 לשלוש, והפסידו בבית ללודוויגסבורג 80:71 בליגת האלופות.

זה היה המשחק החמישי ברציפות שבו לא הצליחו להתקרב ל-80 נקודות. 4.2 האחוזים לשלוש הם כמעט הכי גרועים (מקום שני) שנרשמו במפעל מאז הקמתו. שלשה אחת היא הכי מעט במשחק ליגת האלופות מאז 2019.

לודוויגסבורג ידועה בכדורסל הפיזי והאינטנסיבי שלה. לפני שמונה חודשים היא התארחה אצל הפועל חולון ועצרה אותה על 22 נקודות במחצית הראשונה (אך ספגה 47 עד לסיום, והובסה). הפעם עצרו הגרמנים את ירושלים על 27 עד להפסקה, וקבעו שיא שלילי לירושלמים במשחק בית ב-BCL.

לאחר התבוסה לבני הרצליה בשבת, מיהר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' להתנצל בפני האוהדים. הפעם הוא בחר להתמקד בעניינים מקצועיים. "למעשה, לודוויגסבורג שיחקה באופן שציפינו ושהתכוננו אליו", אמר הסרבי. "כשאתה מחטיא זריקות פנויות, קשה לשמור על רמת ריכוז גבוהה גם בהגנה. המשכנו לשחק עד לסיום, אבל אני מוטרד מהעובדה שאנחנו לא מגיבים במהירות מספקת לסיטואציות".

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. ברני ארדוב
הפעם ההסברים היו מקצועיים. דז'יקיץ'/ברני ארדוב

אם אפשר לסמן נקודות אור במשחק, הרי שזאק הנקינס היה אחת מהן. יחד עם מארקס מייריס, חיברו השניים 17 מ-19 מהשדה, בעוד יתר חבריהם נתקעו על 12 מ-40. הסנטר, שלא שותף בהפסד להרצליה, הודה ש"אנחנו חייבים ללמוד איך להגיב טוב יותר למצבי מצוקה. הוכחנו שאנחנו מוכשרים, שאנחנו נלחמים ושאנחנו מסוגלים לשחק, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

"אנחנו יכולים לנצח את הקבוצה הזאת בכל ערב נתון. יש לנו כישרון, ואנחנו צריכים להאמין בעצמנו יותר. ראיתי שחקנים מחזיקים את הראש אחרי החטאות, ועלינו למצוא את האנרגיה כדי להילחם בהגנה ולקחת ריבאונדים".

הגרמנים, מצידם, טיפסו למאזן 0:2 ועשו צעד לעבר הבטחת המקום הראשון בבית ה', שמעניק כרטיס אוטומטי לטופ 16. ירושלים תצטרך ככל הנראה לנצח בלודוויגסבורג כדי לחזור למאבק על ראשות הבית. בעוד 12 ימים היא תתארח בדנמרק אצל באקן ברס, כדי להתרחק לפחות מהמקום האחרון ולהיכנס לסדרות הפלייאין על המקום בשלב הבא.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully