וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מאושר: "ואלוורדה לא נורמלי. קורטואה חוזר בשבת"

מאמן ריאל מדריד החמיא לקשר האורוגוואי, פרגן לבנזמה, הבטיח יותר דקות לאסנסיו והודה ללונין: "היה נהדר, אבל עכשיו יירד לספסל"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

ריאל מדריד נראית בליגה משלה עד כה בספרד, ואחרי ה-1:3 הגדול בקלאסיקו על ברצלונה הוסיפה אמש (רביעי) גם 0:3 על אלצ'ה ופתחה לפחות זמנית פער של שש נקודות בפסגה. אלופת אירופה השלימה בכך שישה ניצחונות חוץ רצופים בפתיחת עונה, דבר שעשתה בעבר רק פעם אחת בהיסטוריה - בעונת 1991/92.

כמו בקלאסיקו, גם הפעם פדריקו ואלוורדה וזוכה כדור הזהב קארים בנזמה כבשו את השערים הראשונים, כשבתוספת הזמן השלים המחליף מרקו אסנסיו. קרלו אנצ'לוטי פרגן לקשר האורוגוואי: "פדה פשוט לא נורמלי. אני מאמין שהוא יכבוש יותר מ-10 שערים העונה, אז הג'וב שלי בטוח. הוא כל כך דינמי, הוא עושה הכול טוב כל כך. כשהוא משחק בכנף, הוא גם עושה את ההבדל". על בנזמה אמר: "אני שמח עבורו, הוא ראוי לזכייה בכדור הזהב. צריך להיות כנים בחיים".

מרקו אסנסיו עם קארים בנזמה שחקני ריאל מדריד. רויטרס
ראוי ליותר. מרקו אסנסיו/רויטרס

המאמן הוותיק הודיע גם שטיבו קורטואה יהיה כשיר למשחק מול סביליה, אחרי חודש מחוץ למגרשים שבו אנדריי לונין מילא את מקומו. "קורטואה חוזר בשבת, אז לונין יירד לספסל. אבל האיכות שלו נהדרת, הוא היה ממש טוב במשחקים האלה".

אנצ'לוטי לא שכח גם את המחליפים: "יש אצלנו יותר מ-11 שחקנים שראויים לפתוח, קשה להחליט מי יעלה. אסנסיו יזכה ליותר דקות בהמשך, זה מגיע לו. הארכת חוזה? על זה עוד לא דיברנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully