וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה ובנזמה שוב כבשו: ריאל מדריד פתחה פער 6 נקודות בפסגה

השניים שכבשו בקלאסיקו שוב כיכבו, אסנסיו קינח ב-0:3 על אלצ'ה. שני שערים נוספים של הצרפתי נפסלו. שון וייסמן שיחק 70 דקות ב-1:4 של ויאדוליד על סלטה ויגו

המחזור העשירי בליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים, כאשר במוקד האלופה והמוליכה ריאל מדריד המשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה עם 0:3 על אלצ'ה ופתחה פער שש נקודות בפסגה. עוד קודם לכן, ויאדוליד של שון וייסמן הביסה 1:4 את סלטה ויגו. החלוץ הישראלי פתח ושיחק 72 דקות.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
שני שערים פסולים ושער. בנזמה חוגג/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

אלצ'ה - ריאל מדריד 3:0

אחרי שכבש בקלאסיקו הגדול ולאחר מכן קיבל את פרס כדור הזהב היוקרתי, קארים בנזמה התארח עם הבלאנקוס אצל אלצ'ה במשחק שבקלות היה יכול להתאפיין בירידת מתח ואפילו במעידה מפתיעה. אלא שאלופת אירופה לא לקחה שבויים במשחק הזה, הסתערה על יריבתה למן הפתיחה וניצחה 0:3 במשחק שתוצאה של 1:6 היתה משקפת הרבה יותר. זה נפתח עם שער נוסף של ואלוורדה הלוהט עם פצצה מרחוק. בנזמה המתוסכל ראה איך שני שערים שלו נפסלים בגלל נבדל, אבל בדקה ה-75 הוא כבש את השני מבישול של רודריגו המצוין, שסידר את השלישי לאסנסיו לקראת הסיום. הניצחון הזה הקנה לריאל מדריד יתרון גדול מאוד של שש נקודות בפסגה, יממה לפני שברצלונה תארח את ויאריאל למשחק ממש לא פשוט בקאמפ נואו. האם הבלאנקוס בדרך לעוד אליפות? כרגע זה בהחלט נראה ככה.

פדה ואלוורדה ריאל מדריד חוגג. GettyImages
בכושר נהדר. ואלוורדה חוגג/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 6: קארים בנזמה סיים התקפה יפה וכבש מקרוב, אבל השער נפסל בגלל שווינסיוס המבשל היה בנבדל קטן.

דקה 11: גול! הפתיחה הרצחנית של ריאל מדריד השתלמה לה עם שער יפהפה של פדה ואלוורדה. ויניסיוס עשה שמות באגף השמאלי ומצא את בנזמה שנבלם. הכדור הגיע שוב לוויניסיוס, אבל הגנת אלצ'ה הרחיק היישר לעבר ואלוורדה, שברגל שמאל עם החלק החיצון של הנעל שלח את הכדור לחיבורים וקבע 0:1 מהיר.

דקה 26: ריאל מדריד המשיכה לשטוף את הדשא והפעם הגיע תורו של אלאבה להיות מאוכזב משער שנפסל. האוסטרי המצוין הגיח להתקפה, החליף מסירות עם בנזמה וכבש מקרוב. אלא שהשער בוטל בגלל נבדל קטן של הצרפתי.

דקה 50: בנזמה הניף רגל מטווח של 16 מטרים וירה לפינה, אבל באדיה הדף.

דקה 60: בנזמה היה בטוח שהוא סוף סוף כובש אחר בישול של קרבחאל, אבל גם השער הזה נפסל בגלל נבדל. גול שלישי במשחק שנפסל לריאל מדריד.

דקה 70: כמעט השוויון של אלצ'ה. קרלוס סלרק נגח מקרוב לפינה, אבל לונין רשם הצלה מדהימה.

דקה 75: גול! הפעם גם ה-VAR לא היה יכול לבנזמה, שהחליף מסירות עם רודריגו ובאלגנטיות אופיינית בעט לפינה וקבע 0:2 מוצדק לבלאנקוס.

דקה 89: גול! ריאל מדריד קינחה עם ה-0:3 משער יפה נוסף במהלך קבוצתי. רודריגו המצוין קיבל כדור בצד ימין והמשיך לאסנסיו המחליף, שבלי לעצור מהאוויר המשיך לרשת.

שון וייסמן ריאל ויאדוליד. GettyImages
פתח והיה שותף לרביעייה נדירה. שון וייסמן/GettyImages

ויאדוליד - סלטה ויגו 1:4

שון וייסמן, שנכנס כמחליף בשלושת המשחקים האחרונים, שב ל-11 של קבוצתו שנתנה הצגה ביתית וכבשה רביעייה ראשונה בליגה הבכירה מזה עשור שלם. חלוץ נבחרת ישראל הוחלף בדקה -72 ולא היה מעורב בשערים, אבל כן היה חלק ממשחק כמעט היסטורי. רוקה מסה העלה ראשון את המארחים ליתרון בבעיטה מרחוק (32), אבל אוסקר סיים מהלך קבוצתי כדי להשוות דקותיים לפני ההפסקה. בדקה ה-62 חואקין פרננדס החזיר את היתרון למארחים עם נגיחה עוצמתית מקרן ואז נכנס לפעולה סרחיו לאון המחליף, שקבע 1:3 בדקה ה-74 ובדקה ה-79 השלים צמד, דקה אחרי שהוא החמיץ פנדל. לאון היה גיבור המשחק הזה, אבל הגיבור הטראגי היה ללא ספק יאגו אספס. מלך שערי סלטה ויגו החמיץ שני (!) פנדלים בתוך שתי דקות (86 ו-88) והפך את ג'ורדי מאסיפ לגיבור המשחק הזה. אחרי הפנדל הראשון המוחמץ אספס קיבל הזדמנות נוספת בגלל כניסה מוקדמת לרחבה, אבל בעט חלש מאוד ומאסיפ הדף שוב.

משחקים נוספים

קאדיס - בטיס 0:0
ריאל סוסיאדד - מאיורקה 0:1
לסוסיאדד: מיקל מרינו (4)

משחקי יום חמישי בליגה הספרדית:

אלמריה - ג'ירונה (20:00)
אוסאסונה - אספניול (21:00)
ברצלונה - ויאריאל (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully