וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון: "החברים שלי לקבוצה בוטחים במה שאני עושה"

19.10.2022 / 23:42

כוכב הניצחון של הפועל תל אביב בפריז: "נשארנו ביחד, זו הדרך שלנו לנצח". פרנקו: "נעשה סיור במגדל אייפל ונחזור לעוד שבוע קשה בליגה"

תקציר יורוקאפ: פריז באסקט - הפועל תל אביב 100:86/ספורט1

הפועל תל אביב ממשיכה לספק הצהרות על כוונותיה לעונה הנוכחית מדי משחק. הערב (רביעי) האדומים ניצחו בחוץ 86:100 את פריז באסקט הצרפתית במסגרת המחזור השני ביורוקאפ, ושמרו על מאזן מושלם בכל המסגרות, כאשר ביום ראשון הקרוב מחכה להם דרבי לוהט בגמר גביע ווינר - ובו הזדמנות לחגוג תואר, אמנם משני בחשיבותו, אבל משמעותי למועדון שצמא לשמחות כבר שנים ארוכות.

הקבוצה של דני פרנקו מוכיחה בכל משחק שבכל פעם מישהו אחר משחקניה יכול להיות זה שינווט ויוביל. הפעם הגיבור הבלתי מעורער בניצחון היה ג'ייקובן בראון, שתרם 21 נקודות, 12 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, וסגר עניין עם סדרת פעולות מכריעות במאני טיים.

"באנו לשחק חזק, הקהל שלנו היה איתנו כאן, נשארנו ביחד וזו הדרך שלנו לנצח משחקים", סיכם בראון בסיום. "הם התחילו את המשחק חזק מאוד, זו קבוצה טובה מאוד, אבל מצאנו את הדרך לנצח את המשחק הזה. אני לוקח את זה יום אחרי יום, כל יום יהיה שונה, לפעמים אני אקלע יותר ולפעמים פחות. אני רוצה לעזור גם באסיסטים, בעבודה השחורה, החברים שלי לקבוצה בוטחים במה שאני עושה".

שחקן הפועל תל אביב בר טימור. קובי אליהו
הפועל תל אביב ממשיכה להיראות טוב. בר טימור/קובי אליהו

פרנקו ניתח: "אני מרוצה. דיברנו לפני המשחק על לעמוד בקצב של פריז, והפתיחה הייתה נוראית בשבילנו. נתנו להם להרגיש את המשחק. אני שמח שחזרנו, גאה בשחקנים שהם הגיבו והיו מרוכזים בדברים הטקטיים שאנחנו צריכים לעשות. יש דברים שאנחנו צריכים עדיין לעשות, נגד פריז זה משחק של ריצות, צריך לשמור על ריכוז. עם האוהדים הנהדרים שיש לנו, שנותנים אווירה נהדרת גם במשחק חוץ, זה עוזר לנו ברמה של האנרגיות כשהם רצו עלינו. אנחנו במאזן 0:2, יש לנו עוד שבוע קשה בליגה, ניהנה מהניצחון הזה, נלך לסיור במגדל אייפל, נצלם תמונה יפה ונחזור לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully