וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס הורחק משני משחקים, סכנין: "מתנה לרפיון השיפוט של פוקסמן"

19.10.2022 / 22:00

היו"ר טען: "אמרתי שהשופט בושה, לא קיללתי. בזמנו הוא גם קפץ עם אוהדי מכבי חיפה נגדנו". המועדון נקנס ב-9,000 ש"ח על אירועי המשחק מול מכבי תל אביב

צפו: מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, תוקף בריאיון אחרי המשחק את דוד פוקסמן השופט/ספורט1

מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, הורחק הערב (רביעי) משני משחקים בפועל ונקנס ב-4,000 שקלים בעקבות התפרצותו לעבר השופט דוד פוקסמן לאחר הפסד קבוצתו 1:0 למכבי תל אביב במוצ"ש. "אדם במעמדו, מן הראוי כי יהווה דוגמה ומופת וינהג בהתאם", נכתב בהחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. המועדון עצמו נקנס בסכום כולל של 9,000 שקלים, בין היתר בעקבות הקריאות "שתהיה שואה למכבי".

בבית הדין טען אבו יונס: "אני 13 שנים בכדורגל ומעולם לא הייתה לי תקרית עם אף שופט. כאן זה עבר כל גבול, השופט קבע את התוצאה ולא המשחק עצמו על המגרש. השופט הזה קפץ עם אוהדי מכבי חיפה בזמנו כששיחקנו נגדם. הוא אף הושעה לחודש. ביקשנו שלא ישפוט אותנו, עד הפעם הזאת. הוא פסל לנו שני שערים ואישר שער בנבדל של מכבי תל אביב. לשופט הזה היו טעויות מכוונות".

אבו יונס המשיך: "לא קיללתי אותו, אלא אמרתי שהשופט הוא בושה לכדורגל הישראלי. זו זעקת מחאה ולא אלימות. אני לא אמרתי 'שים חולצה צהובה', אני אפילו לא זוכר אם הם היו עם חולצות צהובות. אמרתי שהרס את המשחק, הדו"ח מנופח ולא מדויק".

השופט דוד פוקסמן פוסל שער של בני סכנין. מאור אלקסלסי
מוחמד אבו יונס טען ל"טעויות מכוונות". דוד פוקסמן בשבת/מאור אלקסלסי

בסכנין הגיבו: "לקיפוח יש רגליים, פוקסמן הכעיר את מוסר השיפוט והדיין עשה אותו כעושה מצווה. טעה כפליים בית הדין בהטלת עונש הרחקה לשני משחקים בפועל על יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. במקום לתקן את המעוות, עיוות את הדרוש לתיקון (מוסר השיפוט), העצים את השתקת הפיות למחות כנגד העוול והקיפוח. הרחקת היו"ר היא מתנה לרפיון השיפוט של פוקסמן. אבו יונס השמיע את מחאת המועדון המוצדקת, אך המערכת נותרה אטומת לב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully