וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"רומן" של סכנין עם פוקסמן נמשך: "ניצח בתוצאה והפסיד במוסר העבודה"

16.10.2022 / 14:10

אבו יונס תקף והאשים את איגוד השופטים ("תבריזי עשה דווקא"), במועדון טענו ל"שיפוט כושל ומקפח" אחרי ההפסד למכבי תל אביב

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

זעם בבני סכנין על שופט ה-VAR זיו אדלר ובייחוד על השופט הראשי דוד פוקסמן, אחרי ההפסד 1:0 למכבי תל אביב אתמול (שבת). לאחר שבתום המשחק השתלח היו"ר מוחמד אבו יונס בפוקסמן, המשיך לתקוף אותו בעמדת הראיונות והבוקר הוסיפו בקבוצה להאשים את השופט בהפסד, בשעות הצהריים יצאה מהמועדון הודעה תקיפה נוספת.

"מה המשותף בין התאריכים 11.09.2021 (מכבי חיפה - בני סכנין) ו- 15.10.2022 (בני סכנין - מכבי תל אביב)? תשובה: א - בשניהם פוקסמן שפט (VAR-שדה) את בני סכנין, ולא שפט את סכנין מלבד שניהם. ב - שיפוט כושל ומקפח את סכנין של השופט דוד פוקסמן", טענו במועדון. "מול מכבי חיפה שכח לפסול שער של חיפה אשר הובקע מעמדת נבדל כי בחר לחגוג, וגם קבע פנדל הזוי לזכות מכבי חיפה במקום השריקה לקרן של שופט המגרש.

"כזכור, סכנין ביקשה להרחיק אותו ממגרשיה וקיבלה אישור על כך, והגעתו אתמול הייתה הזויה בעיני המועדון. אתמול ביטל שני שערים חוקיים ונטולי כל רבב לזכות סכנין. פוקסמן, בהתנהלותו, הפקיר את קדושת ערכי השיפוט. פוקסמן אומר דבר ומתנהל כהיפוכו. בריאיון שלו מלפני חודש הוא מסביר - 'ההנחיה הרווחת כיום בעולם, היא שאם הקווים פחות או יותר דומים או קרובים אחד לשני, אנחנו ברוב המקרים נזרום עם ההחלטה במגרש'. נכון פוקסמן, רק שכחת לציין שהדברים לא תקפים כאשר סכנין על המגרש!!!".

צפו במוחמד אבו יונס תוקף את דוד פוקסמן

צפו: מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, תוקף בריאיון אחרי המשחק את דוד פוקסמן השופט/ספורט1

"בעניין השער של מכבי תל אביב אתמול, גם שופט ה-VAR וגם פוקסמן התעלמו מהעבירה הברורה ב-100% אשר עשה זהבי על שוקרני באותו מהלך שבסופו בא השער", המשיכו לבקר בבני סכנין. "במשחקים רבים ראינו פסילת שערים כתוצאה מעבירות שנפלו בתחילת המהלך או בתוכו, כגון גמר הגביע של מכבי תל אביב נגד הפועל תל אביב, שכמובן היה לטובת… ניחשתם נכון - מכבי תל אביב".

הודעה הקבוצה סוכמה כך: "אתמול קדמה החגיגה על מוסר עבודה בקרב השופטים בדוחא. לא מכבי ניצחה, השיפוט ניצח בתוצאה והפסיד במוסר עבודה. זיעת האריות של בני סכנין על כר הדשא נרמסה על ידי מוגי דעת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
גם הוא יצא נגד השיפוט. חיים סילבס/מאור אלקסלסי

לטענת אנשי סכנין, הם נפגשו עם משבץ השופטים איתן תבריזי וביקשו ממנו מפורשות שלא לשלוח את פוקסמן למשחקי הקבוצה, בטענה שהוא מקפח אותה באופן מגמתי.

כפי שצוין בהודעה, גם בעונה שעברה דרשה סכנין מאיגוד השופטים לפסול את פוקסמן ממשחקיה. "נפגשתי עם תבריזי לפני שבוע ואמרתי לו - 'אל תשלח את השופט הזה'. הוא שלח אותו דווקא. אולי אנחנו צריכים לבקש אותו, וככה יעשו ההפך", אמר היו"ר מוחמד אבו יונס, שהמשיך במתקפה על השופטים שהחלה אתמול. "פוקסמן חרץ את גורל המשחק היום. אני גאה בבחורים, הראינו שאנחנו שווים לכל קבוצה, גם למכבי תל אביב, מכבי חיפה או כל קבוצה אחרת. יש פה שחקנים שאני יכול לסמוך עליהם שירוצו חזק כל העונה". אבו יונס חזר לדבר על החלטות השיפוט ואמר: "כמה שערים צריך לכבוש? שישה ואז יבחרו אחד לתת לנו? הגענו למצבים, כבשנו ואז הוא אומר יד ונבדל. לא היה לא את זה ולא את זה. אני לא מאמין ל-VAR, כמעט כל ההחלטות ב-VAR נגדנו, תבדקו את זה. בשנה שעברה מכבי חיפה כבשה נגדנו בדקה ה-90, השחקן שמסר היה בנבדל, אצילי הוריד עם היד ופוקסמן אפילו לא בדק ב-VAR, הוא קפץ עם אוהדי מכבי חיפה. לשחק נגד השופטים זה קשה".

השופט דוד פוקסמן פוסל שער של בני סכנין. מאור אלקסלסי
סיפור בהמשכים. פוקסמן אתמול/מאור אלקסלסי

גם מאמן הקבוצה חיים סילבס יצא נגד השיפוט. "בהרגשה שלי, היה רצון כל הזמן לפסול ולבדוק אותנו. בכל ההחלטות שהיה ספק קטן, הלכו תמיד עם מכבי תל אביב. נאבקנו גם בזה. כדורגל הוא בשביל שערים ולא צריך לבדוק בציציות. לגבי אופסייד יש קווים ואני לא מאשים את השופט בזה, אבל לא צריך בשער הראשון לחפש מה אפשר כדי לפסול".

להוציא את השיפוט, בסכנין היו מרוצים מאוד מהיכולת במשחק ונותרו מאוכזבים לאחר שהרגישו שהיו שווים ניצחון. בקבוצה החמיאו לקהל שהגיע בהמוניו והעניק אווירה נהדרת בדוחא. "הייתה תצוגה אדירה של הקהל. כל קבוצה שתגיע לכאן יודעת שהיא מגיעה לאיצטדיון שקשה להוציא בו נקודות", אמר סילבס. "אפשר להגיד שמכבי תל אביב שדדה ניצחון, אבל אני רוצה שנמשיך באותה דרך והתוצאות יגיעו. אני גאה בשחקנים שלי, הם הפגנו עוצמה. מלבד 10 הדקות הראשונות, שלטנו במשחק והיינו עדיפים על מכבי תל אביב".

השוער גד עמוס סיכם: "זה מאכזב מאוד, היינו עדיפים, שיחקנו ממש טוב והגיע לנו לצאת עם יותר. היה אפשר להיכנס לחדר ההלבשה בסוף ולחוש את השקט, זה מאכזב נורא".

המשחקים שנותרו במחזור השביעי

מכבי נתניה - הפועל ירושלים (שני, 19:30)
הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה (שני, 20:00)
מכבי חיפה - הפועל חדרה (שני, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully