וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "היו לי הצעות מליגת העל, אבל חרה לי שמכבי פ"ת בלאומית"

החלוץ התראיין ל-103FM: "היה לי קשה מנטלית לרדת לליגה השנייה, אבל רציתי לבוא לעזור. רוצים לעלות בצורה משכנעת וללכת עד הסוף בגביע". ומה אמר על מכבי תל אביב? האזינו

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה, עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

יממה לאחר שקבוצתו טיילה לסיבוב ח' בגביע המדינה עם ניצחון 0:3 על יריבתה לליגה הלאומית, הפועל רמת גן, חלוץ מכבי פתח תקוה טל בן חיים התראיין הערב (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לבחירתו לרדת לשחק בליגה השנייה.

"הליגה הלאומית מן הסתם לא ברמה של ליגת העל, אבל יש בה קבוצות טובות והפערים בין קבוצות הפלייאוף התחתון לצמרת הם לא גדולים. רואים את זה במפגשי הגביע שיש בכל שנה", אמר בן חיים. "זה שהלכתי לליגה הלאומית לא אומר שלא הייתי יכול להמשיך בליגת העל, היו לי הצעות משם. אני לא בא לייחצן את עצמי. מכבי פתח תקוה זה מועדון שרציתי לסיים בו את הקריירה, העובדה שהוא נקלע לליגה השנייה היא משהו שחורה לי, והציעו לי חוזה מצוין. חתמתי לשלוש שנים, לא קיבלתי את זה בשום מקום אחר והראו לי שרוצים אותי. קבוצות בליגת העל לא רצו מספיק".

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. דני מרון
חזר כדי להעלות את מכבי פתח תקוה. טל בן חיים וחבריו/דני מרון

כמי שעבר בקבוצות גדולות בישראל, כמו מכבי והפועל תל אביב, בן חיים נשאל על המעבר לקבוצה עם קהל קטן: "יש אוהדים למכבי פתח תקוה, אוהדים מסורים. נכון שזה לא בכמות של הקבוצות הגדולות בליגת העל, אבל יש אוהדים שבאים איתנו לכל מקום בארץ. שיחקתי בעשור האחרון ברמות הגבוהות, בקבוצות גדולות בארץ, בחו"ל ובנבחרת. מבחינתי היה לא קל ברמה המנטלית ללכת לשחק בלאומית, אבל מכבי פתח תקוה זה מועדון שנתן לי המון והוא לא צריך לשחק בלאומית, אז רציתי לבוא ולעזור למועדון לעלות בחזרה לליגת העל. בשנה הבאה נהיה קבוצה הרבה יותר דומיננטית".

בן חיים העדיף לא להיכנס להחלטה של מכבי תל אביב שלא להאריך לו את החוזה: "אני לא רוצה להוציא מהריאיון הזה את הכותרת שהייתי יכול לתרום להם העונה. אני מאחל להם רק הצלחה העונה במאבק האליפות, לא מתרכז במה היה קורה אם וכאשר במקום אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מכבי פתח תקוה הוגרלה בסיבוב ח' מול הפועל ירושלים, שרושמת עונה מצוינת בליגת העל עד כה. שחקן המלאבסים סימן את המטרות בביטחון: "המטרות שלנו העונה ידועות לכולם - לעלות ליגה בצורה הכי משכנעת מהירה שאנחנו יכולים, וכמובן שאנחנו רוצים ללכת עד הסוף בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully