וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה עלתה לסיבוב ח' בגביע, גם כפר סבא וראשל"צ ניצחו

0:3 למלאבסים מול הפועל רמת גן בקרב בין קבוצות הלאומית, הירוקים מהשרון הביסו 1:4 את בני אילת והכתומים מעיר היין הכניעו 0:3 את הפועל הרצליה, מוליכת ליגה א' דרום. גם מכבי אחי נצרת, מ.ס. כפר קאסם, הפועל עפולה ועירוני טבריה העפילו

קליפ סיכום היום בספורט, 18.10/ספורט1

רגע לפני שקבוצות ליגת העל מצטרפות למפעל בסיבוב ח', הגרלה שתיערך כבר מחר, הערב (שלישי) יצאו לדרך משחקי סיבוב ז' וקבוצות הליגה הלאומית הצטרפו למפעל, עד כה ללא הדחות מפתיעות.

מכבי פתח תקוה חלפה על פני הפועל רמת גן במשחק בין שתיים מנציגות הליגה הלאומית, הפועל ראשון לציון עברה את מוליכת ליגה א' דרום הפועל הרצליה, הפועל כפר סבא ניצחה בביתה את בני אילת וגם מכבי אחי נצרת, הפועל נוף הגליל, עירוני טבריה, מ.ס. כפר קאסם והפועל עפולה - שתי האחרונות שרדו הארכה - הבטיחו את מקומן בסיבוב ח'. כזכור, הן מצטרפות להפועל פתח תקוה, הפועל ניר רמת השרון, הפועל עכו והפועל אום אל פאחם שקיבלו כרטיס חופשי.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. דני מרון
גם מוליכת הליגה הלאומית בסיבוב ח'/דני מרון

במשחק המרכזי של הערב, מכבי פתח תקוה התארחה אצל הפועל רמת גן וניצחה אותה 0:3. מוליכת הליגה הלאומית התקשתה מול האורדונים, עד שהסכר נפרץ בדקה ה-57 עם שער של איליה שקורין. 10 דקות אחר כך הפועל רמת גן גם נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקת הוד מסיקה ואז מוטי ברשצקי ומוחמד הינדי (89) סגרו סיפור.

הפועל כפר סבא אירחה את בני אילת מליגה א' דרום ועלתה ליתרון מוקדם משער של גל קעטבי (11), אבל האורחים לא ויתרו כל כך מהר והשוו כעבור 10 דקות משער של אלעד כהן. עוזיאל פרדו הבקיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והשיב את כפר סבא ליתרון, קעטבי השלים צמד רבע שעה בתוך המחצית השנייה ו-1:4 קבע סתיו טוריאל בדקה ה-82.

הפועל ראשון לציון עלתה גם היא לשלב ח' אחרי שגברה 0:3 על הפועל הרצליה, מוליכת ליגה א' דרום שלמעשה ספגה את הפסדה הראשון העונה. אוהד אלמגור (38) ואוהד ברזילי (44) הבקיעו פעמיים תוך שש דקות, יובל ששון נעץ את המסמר השלישי והאחרון בתוספת הזמן במחצית השנייה וכך גם הכתומים מעיר היין הבטיחו מקום בסיבוב ח'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. קובי אליהו
עברו בקלות את אילת. שחקני הפועל כפר סבא/קובי אליהו

קבוצה נוספת מהלאומית שהסתדרה בביתה מול יריבה מצמרת ליגה א' היא הפועל נוף הגליל, שניצחה 0:2 את הפועל מרמורק - קבוצתו של דוד מרטן שהייתה בלתי מנוצחת עד שפגשה ביום שישי את הפועל כפר שלם וכעת היא עם שני הפסדים רצופים בכל המסגרות. ענר שכטר הבקיע שער עצמי בדקה ה-20, ג'ניה ברקמן הכפיל את היתרון המקומיים בדקה ה-42 והתוצאה לא השתנתה עד הסיום.

מי שנאלצה להילחם עד הסיום כדי לשמור על יתרונה היא מכבי אחי נצרת, ששער בודד של נואף בזיע (57) הספיק לה כדי להכניע 0:1 את הפועל אזור מליגה ב'. מי שהסתבכה יותר מכל היא הפועל עפולה, שנזקקה ל-120 דקות כדי להכניע את מליגה א' ובסופו של דבר כבשה פעמיים בהארכה וניצחה 0:2 משערים של שחר הירש (110) ואלמוג שנקור (113).

במשחקים המוקדמים של הערב, עירוני טבריה גברה 0:1 בחוץ על הפועל בקעת הירדן משער של באסל שעאבן בדקה ה-20. בניגוד לטבריה, מ.ס. כפר קאסם מהלאומית הייתה זקוקה להארכה כדי לחלוף על פני מ.ס. כפר כנא מליגה א'. בדקה ה-108 מוחמד סרסור העלה את האורחת ליתרון, במה שהתברר גם כשער הניצחון.

בסנסציה הגדולה של המשחקים המוקדמים, מ.כ. צופי חיפה מליגה ג' הפתיעה עם 0:2 בחוץ על הפועל בועיינה בליגה א' משערים של רוברט ארחיל (32) ושאדי חג'וג' (68).

שחקני מ.ס. כפר קאסם חוגגים. אריאל שלום
עלו רק לאחר הארכה. שחקני כפר קאסם חוגגים/אריאל שלום

תוצאות נוספות

מכבי בני ג'דידה - מ.כ. ירמיהו חולון 3:0
לחולון: אדיר רחמים (29), מאור אסור (43), אור סיני (65)

מכבי שעריים - הפועל קלנסוואה 1:0
לקלנסוואה: דור מוסקוביץ' (85). הורחק בשעריים: אבמה האבטאמו (44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully