וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד לא מפחד מפיטורים: "לא ארחם על עצמי ולא אתחבא"

על רקע תמונת הפאב הוויראלית והדיווחים שפוצ'טינו מועמד להחליפו, מאמן אסטון וילה הבהיר לפני פולהאם (חמישי, 21:30 בספורט2): "אנחנו טובים יותר מאשר כשהגעתי"

תקציר: אסטון וילה - צ'לסי 2:0, צמד של מייסון מאונט/ספורט1

ארבעת הימים הקרובים יהיו קריטיים עבור סטיבן ג'רארד, שנלחם על משרתו כמאמן אסטון וילה לאחר שפתח את עונת הפרמיירליג עם שני ניצחונות בלבד מ-10 משחקים והתדרדר אל המקום ה-16 בטבלה, כשקבוצתו רחוקה נקודה אחת מהקו האדום. היום (רביעי) התייצב המנג'ר מול התקשורת לראשונה מאז הדיווח ב"טלגרף" לפיו מאוריסיו פוצ'טינו מועמד להחליפו, והתמונה הוויראלית שלו מפאב בליברפול, שגרמה להפצת דיווחים כוזבים על כך שאסטון וילה כבר פיטרה אותו.

מחר יתארחו ה"אריות" אצל פולהאם (21:30, ספורט2), ולקראת המשחק הגיע ג'רארד למסיבת העיתונאים במצב רוח מיליטנטי משהו: "אני לא מתכוון לרחם על עצמי. אנחנו מקבלים את תוצאת המשחק כי זוהי התוצאה, מן הסתם הפסדנו, אבל ניקח את הדברים החיוביים", אמר בהתייחס ל-2:0 נגד צ'לסי ביום ראשון, "אני כן חושב שאנחנו יותר טובים מאשר כשהגעתי. יש לי אמון וביטחון מלא בעצמי ובסגל השחקנים שיש כאן".

מאמן אסטון וילה סטיבן ג'רארד. Marc Atkins, GettyImages
לא מפחד מפיטורים. סטיבן ג'רארד/GettyImages, Marc Atkins

המאמן הזכיר את מכת הפצועים, במסגרתה מושבתים כרגע הבלם דייגו קרלוס, המגן לוקה דין והקשר בובקאר קמארה: "כולם יודעים שחסרים לנו שחקני מפתח. הרבה מאוד שחקני חיזוק שהבאנו כדי לשדרג בחלון ההעברות האחרון, לא זמינים לנו כרגע. אני מאמין שהיינו בסיטואציה בריאה יותר עם העזרה שלהם, אבל הם בדרך חזרה".

לסיום הוסיף ג'רארד: "כל מאמן שתדברו איתו יגיד שהוא זקוק לזמן, אבל אני לא מתכוון להתחבא מפני שום דבר. אני רוצה להישפט גם לפי המצב העכשווי. אני לגמרי מבין את הסיטואציה ויודע כמה חשוב שיהיה לנו שבוע חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully