וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילה מעוניינת בפוצ'טינו כמחליף לג'רארד, פטר בוס יגיע לפרמיירליג?

האנגלי בסכנת פיטורים, קבוצתו "תהפוך עולמות" כדי לשכנע את הארגנטינאי להגיע. אקס מכבי תל אביב הרשים בראיון בוולבס ועשוי להתמנות

תקציר: אסטון וילה - צ'לסי 2:0, צמד של מייסון מאונט/ספורט1

חודשיים בלבד חלפו מאז פתיחת עונת הפרמיירליג, ולא פחות מארבע קבוצות כבר החליפו את המאמן שלהם. על פי דיווחים באנגליה, יש כבר מועמדת בכירה להפוך לחמישית ברשימה. אחרי פתיחת עונה חלשה, אסטון וילה עשויה לפטר את סטיבן ג'רארד, ובמקומו היא מעוניינת להנחית בבירמינגהאם את לא אחר מאשר מאוריסיו פוצ'טינו.

ג'רארד נמצא ב"שבוע הכי קריטי" מאז שנכנס לתפקיד בנובמבר שעבר, כך לפי ה"טלגרף", כאשר בחמישי הוא יפגוש את פולהאם ובראשון את ברנטפורד. וילה עמוסת הציפיות מדורגת במקום ה-16 בטבלה, ורחוקה נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

בדיווח נטען כאמור כי הקבוצה רוצה להחתים במקומו את הארגנטינאי, שנותר פנוי מאז פוטר מפריז סן ז'רמן בקיץ החולף. כידוע, לפוצ'טינו יש ניסיון עשיר בפרמיירליג כמאמן סאות'המפטון וטוטנהאם. וילה תסכים לחכות עם פיטורי ג'רארד אם פוצ'טינו יגלה התעניינות במשרה, ולפי הדיווח היא "תהיה מוכנה להפוך עולמות" בשביל שיסכים להגיע. שמות נוספים שהוזכרו למקרה שפוצ'טינו יסרב את תומאס טוכל שפוטר לאחרונה מצ'לסי ואונאי אמרי, מאמנה של ויאריאל.

פטר בוס מאמן ליון. Eurasia Sport Images, GettyImages
בקרוב בפרמיירליג? פטר בוס/GettyImages, Eurasia Sport Images

מי שכבר פיטרה את מאמנה ומחפשת דם חדש על הקווים זו וולבס, שעלתה השבוע מעל הקו האדום אחרי פיטורי ברונו לאז'ה. נונו אספיריטו סנטו הוזכר כמועמד לבצע קאמבק כשנה וחצי אחרי הקדנציה הקודמת במועדון, אך נראה כי הסיכויים למהלך קטנים בשלב זה. מי שדווקא כן עשוי להגיע הוא אקס מכבי תל אביב פטר בוס, שפוטר לאחרונה מליון אחרי קצת למעלה משנה בתפקיד.

הזאבים כבר קיימו ראיון עם המאמן ההולנדי, כאשר לפי ה"טלגרף" הם התרשמו ממנו במיוחד וכעת הוא נחשב למועמד בכיר לקבל את התפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully