וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "המשחק נגד וילרבאן הולך להיות לא פחות קשה"

19.10.2022 / 14:03

מאמן מכבי תל אביב נותן הרבה כבוד ליריבה בחמישי (21:05) ורגוע לגבי השחקנים שלו: "יודעים שאין משחקים קלים". אדאמס יקבל דקות

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:05) כשהקבוצה של עודד קטש תארח בהיכל מנורה את וילרבאן הצרפתית. הצהובים ניצחו עד כה את שני משחקי הבית שלהם והפסידו משחק חוץ אחד, והצרפתים מגיעים לישראל עם ניצחון אחד משלושה משחקים. שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים בעבר בתל אביב כשהמאזן עומד על 1:4 לטובת מכבי.

אחרי המחצית השנייה הנהדרת נגד מונאקו והיכולת ההגנתית הטובה רוצים במכבי תל אביב לייצר המשכיות ולעשות צעד אחד נוסף קדימה. בקבוצה סיפרו מאז המשחק כי המפתח היה ההגנה והאגרסיביות, שהובילה למשחק התקפה במעבר טוב יותר ולנקודות קלות, והם יהיו חייבים להמשיך לעשות זאת גם נגד הצרפתים אם לא רוצים להסתבך במשחק קשה.

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן אדאמס. דני מרון
יותר דקות. אדאמס/דני מרון

המאמן עודד קטש סיפר אחרי המשחק כי הוא מתכוון להרחיב את הרוטציה ולא לאפשר ללורנזו בראון ו-וויד בולדווין לשחק כל כך הרבה דקות, ועל מנת לעשות זאת הוא יצטרך להכניס את ג'יילן אדאמס להרכב עם אחד מהם וגם להמשיך לתת את הדקות לג'ון דיברתולומיאו. רומן סורקין אמור להמשיך לקבל את הקרדיט אחרי ההופעה הטובה שלו אמש.

"אם יש דבר אחד שברור באופי של השחקנים, שהם מבינים את הסיטואציה ויודעים שאין משחקים קלים. גם וילרבאן קבוצה שאנחנו מכירים, הולך להיות לא פחות קשה. נצטרך לחלק את הדקות מעט יותר טוב, זה יכול להיות מאתגר", סיפר קטש לקראת המשחק, "זה משחק שונה לגמרי, לכל מצ'אפ יש את ההשפעות שלו. נצטרך לבוא עם תוכנית משחק אחרת. זה די ברור, העבודה על הגארדים של מונאקו הייתה קריטית, עשינו עבודה הרבה יותר טובה בחצי השני, יכול להיות שתראו הרכבים שונים לגמרי. נרצה להמשיך עם אותה לחימה, אותה מחויבות ומצפים לאותה אווירה".

אוסטין הולינס הוסיף לקראת המפגש מול הצרפתים: "צריכים להמשיך במומנטום מהמשחק אתמול. התחלנו לא טוב אבל היו דברים שעשינו טוב. צריכים לצפות בווידאו, ללמוד מהטעויות, להיות אגרסיביים ומוכנים למאבק. האווירה בהיכל הייתה מדהימה, בשני משחקי הבית ביורוליג היא הייתה נהדרת, הקהל עזר לנו להשיג את הניצחון". ג'רל מרטין הוסיף: "מוכנים לווילרבאן, אנחנו מכירים אותם כי שיחקנו מולם בקדם העונה. הקהל? היינו צריכים את התמיכה שלהם אתמול, הם הניעו אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ג'רל מרטין. דני מרון
"מכירים את וילרבאן מהקדם עונה". מרטין/דני מרון

וילרבאן מגיעה לתל אביב אחרי שהובסה אמש בטורקיה על ידי פנרבחצ'ה 84:63. לפני אותו משחק הצליחה וילרבאן לכפות משחקים צמודים על מילאנו וולנסיה אותה אף ניצחה בחוץ.

טי ג'יי פארקר מחזיק בסגל רחב מאוד, אך כזה שאיבד כמה מהכוכבים של העונה שעברה, והביא אחרים במקומו. השם הגדול ביותר שהצטרף הוא נאנדו דה קולו מפנרבחצ'ה, אך מלבדו הצטרפו לקו האחרון גם רטין אובסוהן מהפועל ירושלים ופרקר ג'קסון קרטרייט שהצטיין אשתקד בליגה הגרמנית. נועם יעקב הישראלי נמנה על הסגל של וילרבאן, אך משחק בעיקר בקבוצה עד גיל 21.

שני הפורוורדים המובילים של וילרבאן הם ג'ונה מת'יוז האמריקאי והגארד-פורוורד דיוויד לייטי שניהם עם 8.3 נקודו תלמשחק, ומתחת לסלים מצטיין יוסופה פול עם 12.7 נקודות וג'ופרי לוברנייה שבינתיים תורם 8.5 נקודות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully