וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכוי קלוש שג'וש כהן יוזמן לנבחרת ארה"ב למונדיאל 2022

שוער מכבי חיפה לא נלקח בחשבון למרות כושרו הטוב ורק פציעות יכניסו אותו לתמונה. כהן הודה אחרי חדרה: "לא מצפה לזימון"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

בארה"ב מעריכים שהסיכוי שג'וש כהן יקבל זימון לנבחרת כחלק מהסגל למונדיאל 2022 הוא קלוש. רק פציעות של כמה שוערים ישנו את התמונה ויותירו לו סיכוי. שוער מכבי חיפה אגב, נשאל אחרי הניצחון על הפועל חדרה האם הוא מצפה לזימון כזה והשיב: "לא. זה יהיה חלום, אבל אני לא מצפה לזה. אף אחד מהמאמנים לא דיבר איתי".

למרות שלא מעט פרשנים ואוהדים חושבים שלכהן יש מקום כאחד משלושת השוערים בסגל, המאמן סטיב ברהולטר כבר גיבש רשימה של ארבעה-חמישה שמות שמהם הוא ייבחר שלושה. הסיכוי שכהן יכנס לרשימה הזו אחרי כשנתיים של הכנות למונדיאל, קלוש במקרה הטוב - כך לפי עיתונאים שמכסים את הנבחרת האמריקאית.

מאט טרנר (ארסנל), אית'ן הורבאת (לוטון, מושאל מנוטינגהאם פורסט), זאק סטפן (מידלסברו, מושאל ממנצ'סטר סיטי) ושון ג'ונסון (ניו יורק סיטי) הם הארבעה שמהם אמורים להיבחר שלושת השוערים בטורניר בקטאר. גם גבריאל סלונינה בן ה-18 בתמונה. סלונינה נרכש על ידי צ'לסי לפני כמה חודשים תמורת כ-10 מיליון דולר ונשאר כמושאל בשיקגו פייר. הוא נחשב לאחד משוערי העתיד של הכדורגל העולמי ומי שאמור לתפוס את עמדת השוער הפותח בנבחרת ארה"ב לשנים ארוכות בעתיד הקרוב.

המאמן ברהולטר אמר לפני כמה שבועות ש"אנחנו צופים בכל משחק של כהן, אבל אני לא רואה חוסר ודאות בנוגע לעמדת השוער בסגל שלנו. יש לנו שם חבר'ה שכבר הוכיחו שהם מסוגלים לעשות עבודה מצוינת".

שוער מכבי חיפה ג'וש כהן. מאור אלקסלסי
אולי במונדיאל הבא. כהן/מאור אלקסלסי

המשחקים של נבחרת ארה"ב במונדיאל:

21.11: ארה"ב - ויילס
25.11: אנגליה - ארה"ב
29.11: איראן - ארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully