וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט חגגה והתייחסה לסערה: "בלי גרין ופול אנחנו לא הווריירס"

האלופה קיבלה את טבעות האליפות, תומפסון על חברו: "היה צריך להרוויח את האמון בחזרה, הוא אגדה". קרי לא שכח את בריטני גריינר והוסיף: "שלוש השנים האחרונות היו ארוכות מאוד". בארקלי הגן על ווסטברוק אחרי ההפסד: "הלייקרס לקחו ממנו את כל שמחת החיים, עליו לעזוב"

דני אבדיה וקריסטאפס פורזינגיס באימון קליעות/מתוך טוויטר

האליפות האחרונה של גולדן סטייט אמנם הייתה הרביעית שלה בשמונה השנים האחרונות, אך הפעם היה הבדל אחד לעומת החגיגה באליפויות הקודמות. אחרי שלוש שנים הפכפכות מאז המעבר מאורקל ארנה המיתולוגי לצ'ייס סנטר החדשני, טקס חלוקת הטבעות והעלאת באנר האליפות לתקרת האולם נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) לראשונה באולם החדש, רגע לפני שהווריירס התגברו על לוס אנג'לס לייקרס עם 109:123 בערב הפתיחה של העונה.

הווריירס נפרדו מהאורקל ארנה אחרי חמש הופעות רצופות בגמר, כאשר המשחק האחרון שנערך בו, משחק 6 של גמר 2019, חקוק בזכרון של אוהדי NBA רבים מכמה סיבות. במחצית השנייה קליי תומפסון נפצע בצורה חמורה וחזר לשחק רק כעבור שנתיים וחצי, ובהמשך אותו הערב טורונטו חגגה על הפרקט זכייה באליפות היסטורית. מאז הווריירס נותרו מחוץ לפלייאוף במשך שנתיים ברציפות, אך אשתקד כאמור שבו לקדמת הבמה וזכו שוב באליפות.

סטף קרי בטקס חלוקת טבעות האליפות של גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
חגג, ולא שכח את בריטני גריינר. קרי/GettyImages, Ezra Shaw

"מאז משחק 6 בגמר 2019 ועד למשחק 6 בגמר 2022 עברנו מסע ארוך", אמר סטף קרי בטקס חלוקת הטבעות, "זה לילה מיוחד". ה-MVP המכהן של סדרת הגמר ניצל את הבמה גם בכדי לעורר את המודעות לסוגיית בריטני גריינר, שמוחזקת בכלא הרוסי, ואיחל לה מזל טוב לרגל יום הולדתה ה-32 שחל אמש.

קליי תומפסון, שהתקאמבק אחרי שתי פציעות קשות וחגג טבעת רביעית בקריירה, נזכר בימי השיקום המתסכלים. "בשנה שעברה אני וג'יימס וייזמן היינו פה כשהאולם היה ריק ואמרנו שיש בתקרה מקום לעוד באנר אליפות, הערב החזון הפך למציאות".

לאחר המשחק תומפסון התייחס לסערה שאירעה במהלך הפגרה, אז דריימונד גרין תקף במהלך אימון את חברו לקבוצה ג'ורדן פול: "דריימונד היה צריך להרוויח את האמון שלנו בחזרה, בלעדיו אנחנו לא הווריירס. הוא אגדה, עוד יבנו לו פסל מחוץ לאולם יום אחד. גם בלי פול אנחנו לא הווריירס, הוא העתיד שלנו. אחים רבים אחד עם השני, זה קורה, אנחנו מבלים יותר זמן ביחד מאשר עם המשפחות שלנו, נעבור את זה ונתמקד בניצחונות".

ראסל ווסטברוק, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
"הלייקרס לקחו ממנו את כל שמחת החיים". ווסטברוק/רויטרס

מן העבר השני, הלייקרס אמנם קיבלנו שורות סטטיסטיות טובות מלברון ג'יימס, אנתוני דייויס וראסל ווסטברוק, אך בשורה התחתונה פתחו עונה עם הפסד צפוי. שחקן העבר והפרשן בהווה, צ'ארלס בארקלי, בחר דווקא להגן על ווסטברוק שהושמץ פעם אחר פעם בעונה שעברה ונשאר בלייקרס רק כי לא נמצאה הקבוצה שתקלוט בטרייד את חוזהו הכבד.

"אני מעריץ ומעריך את ווסטברוק", אמר בארקלי, "אבל הגיע הזמן שיעזוב. הלייקרס לקחו ממנו את כל שמחת החיים והאהבה לכדורסל. הם גרועים, דייויס ולברון נהנים שם ומנפחים את הסטטיסטיקות שלהם, אבל באף שלב במשחק לא חשבת שהם ינצחו".

על ההבדל בין ווסטברוק של הלייקרס לבין השחקן האקספלוסיבי שהיה בתחנות הקודמות בקריירה אמר בארקלי: "פעם הוא שיחק עם אנרגיה ורגש, בעונה שעברה ועכשיו יש עליו עול מנטלי. יאשימו אותו במצב לא משנה מה יקרה. בשנה שעברה הוא ופרנק ווגל (המאמן שפוטר) היו השעירים לעזאזל. אני חושב שהוא והלייקרס צריכים התחלה חדשה, כי במצב הזה הם לא נאבקים על אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully