וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "המחצית השנייה הייתה מרגשת, נצטרך להמשיך לגרד ניצחונות"

18.10.2022 / 23:16

מאמן מכבי תל אביב אחרי שקבוצתו נחלצה מפיגור של 19 נקודות וגברה על מונאקו: "ניסינו יותר מדי וקרסנו, אנחנו עדיין לא הקבוצה שאני רוצה שנהיה בעוד חודש-חודשים"

קליפ סיכום היום בספורט, 18.10/ספורט1

מכבי תל אביב כבר נקלעה לפיגור ביתי דו ספרתי של 19 נקודות מול מונאקו ויושבי ההיכל ביד אליהו הגיבו בשריקות בוז לעודד קטש ושחקניו, אבל בסופו של דבר זה הסתיים הערב (שלישי) בניצחון 70:78 בזכות ריצת 0:12 ומהפך יוצא מן הכלל של הצהובים בהובלת ווייד בולדווין ורומן סורקין.

בסיום אמר קטש על אחד הקאמבקים הגדולים שידעה מכבי תל אביב בשנים האחרונות: "המחצית השנייה הייתה מרגשת, השחקנים שמו את הלב על המגרש והייתה הרבה מלחמה. אמרנו בהפסקת המחצית שאנחנו לא שווים פיגור של 19 הפרש, הוצאנו זריקות קלות, יצאנו מהשטף וקיבלנו החלטות פזיזות, אבל גם אחרי המחצית המשכנו לשחק בצורה נכונה. אני חושב שגם בחצי הראשון ניסינו יותר מדי מול נשקים חזקים כאלה וקרסנו, אבל הרכב של ארבעה גארדים עזר לנו מאוד, רומן עלה מהספסל והיה אדיר".

עוד אמר קטש על סורקין: "זה נותן לי הרבה ביטחון. אני מכיר את רומן והוא מתבגר כל יום. היכולות שיש לו ברורות ומה שהוא עשה בהתקפה זה אקסטרה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
"מחצית מרגשת". עודד קטש/דני מרון

קטש גם נשאל אם זה משחק שיכול לשנות מומנטום: "שיחקנו נגד קבוצה שגם בשנה שעברה הייתה כישרונית וחזקה ועשתה מקצה שיפורים, אנחנו בנינו הכל מאפס. אנחנו לא יכולים עדיין להיות הקבוצה שאני רוצה שנהיה בעוד חודש או חודשיים וזה נותן יתרון לקבוצות, עד שנגיע לשם נצטרך לגרד ניצחונות".

"יש להם שלושה גארדים מהטופ של אירופה, למרות שעצרנו אותם על 28 נקודות", הוסיף קטש, "חלק מהזריקות האלה היו בקליעות קשות. צריך לדעת לבחור את הרעל שלך, בחצי הראשון ניסינו יותר מדי והתפתינו לבחור את ההגנה מוקדם מדי. עשינו הרבה מאוד עבירות, היינו יותר מרוכזים בחצי השני, וכשמשחקים נגד קבוצה עם כאלה גארדים חשוב לדעת מה אתה מוכן לקבל".


לסיום אמר על כך שהאוהדים קראו בשמו בסיום, על אף שריקות הבוז בפיגור: "זו אווירה מרגשת ואחד המגרשים הכי מרגשים באירופה, מבחינתי המרגש ביותר. זה לא היה קורה אם לא הקהל".

רומן סורקין שזכה לתשואות מהקהל הוסיף לדברי מאמנו: "אני חושב שהראינו אופי אחרי המחצית הראשונה. אני ניסיתי להישאר מרוכז במשחק, האוהדים נותנים לנו המון אנרגיה וזה מרגש וכיף. לא חשבתי יותר מדי על הדברים, אלא ניסיתי לשחק כדורסל נכון ולא להסתכל כמה אני קולע - הכי חשוב שננצח, בניצחונות כולם נראים טוב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מונאקו סשה אוברדוביץ'. דני מרון
מאמן מונאקו סשה אוברדוביץ'/דני מרון

סשה אוברדוביץ' מאמן מונאקו הודה בסיום: "הגיע למכבי תל אביב לנצח. לא קל להסביר את הדרך שהפסדנו את המחצית השנייה, לא רק את המשחק, אלא איך ששיחקנו במחצית השנייה. לא משנה מה קרה, המשחק שלפני 48 שעות או המסע של 14 שעות בדרך לכאן. ביורוליג אין תירוצים לא להראות את הפנים הלא טובות שלך. אפשר להפסיד למכבי בתל אביב, היא קבוצה טובה ולכולם יהיו בעיות כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully