וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה מתוסכל שסיים רק שביעי: "בלתי אפשרי" לשוער לזכות בכדור הזהב

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 15:11

שוער ריאל מדריד שוב טוען שהוא לא זוכה למספיק כבוד: "הקבוצה זכתה בזכותי בליגת האלופות, ואני לא אפילו לא הפודיום". ברשת ניחמו אותו עם תמונה של גרציג: "הפרס בידיך"

קליפ סיכום היום בספורט, 18.10/ספורט1

טיבו קורטואה טוען שכיום זה "בלתי אפשרי" עבור שוער לזכות בכדור הזהב, אחרי שדורג במקום השביעי בדירוג הכדורגלנים של "פראנס פוטבול" ל-2022, על אף שהוביל את ריאל מדריד לזכייה באליפות ובליגת האלופות.

קורטואה בן ה-30 אומנם זכה בפרס יאשין והוכתר לשוער השנה, אבל לא רק קארים בנזמה סיים לפניו - אלא גם שחקנים כמו סאדיו מאנה, קווין דה בראונה, רוברט ךבנדןבסקי, מוחמד סלאח וקיליאן אמבפה דורגו לפניו - כולם שחקני התקפה. השוער האחרון שזכה בתואר היה לב יאשין ב-1963, ובאופן כללי שחקן ההגנה האחרון שהוכתר היה פאביו קנבארו ב-2006. מנואל נוייר הוא האחרון שסיים בטופ 3, ב-2014 אחרי מסי ורונאלדו.

טיבו קורטואה מקבל את תואר שוער השנה בטקס נבחרי השנה 2022. Aurelien Meunier, GettyImages
טיבו קורטואה מקבל את תואר שוער השנה בטקס נבחרי השנה 2022/GettyImages, Aurelien Meunier
טיבו קורטואה עם בת זוגו מישל גרציג לפני טקס נבחרי השנה 2022. Aurelien Meunier, GettyImages
טיבו קורטואה עם בת זוגו מישל גרציג לפני טקס נבחרי השנה 2022/GettyImages, Aurelien Meunier

"האמת, אני חושב שזה בלתי אפשרי", אמר קורטואה, כאשר נשאל האם לדעתו שוער יכול לזכות בכדור הזהב, "אין ספק שהגיע לקארים לזכות, כולנו מסכימים עם זה. אבל נראה שלכבוש שערים זה מרשים יותר מלמנוע אותם. אחרי השנה שהייתה לי כשוער - אתה זוכה בליגת האלופות, זוכה באליפות, אתה משחק בגמר ליגת האלופות והקבוצה שלך זוכה בזכות ההצלות שלך, ואתה מסיים רק במקום השביעי, אפילו לא על הפודיום - זה אומר הכול".

ואכן, קורטואה נהנה משנה מרשימה מאוד, כשאוהדי ריאל מדריד ראו שבוע אחרי שבוע איך הוא מצטיין בין הקורות ומציל במו ידיו את הקבוצה מהפסדים ושומר על רשת נקייה. השיא הגיע בגמר הצ'מפיונס, כשסיפק 9 הצלות מול ליברפול. "ההצבעות לא הולכות לטובת השוערים", אמר קורטואה, "בטופ-10 לא היו שחקני הגנה. ככה זה. זה קשה. אבל לפחות נתנו לי פרס על השוער המצטיין".

ברשתות החברתיות, אגב, ניסו להחמיא לקורטואה על הלוק המרשים של בת זוגו, הדוגמנית הישראלית מישל גרציג, וחשבון הטוויטר "MadridXtra", שמסקר את ריאל מדריד לחצי מיליון עוקביו, צייץ: "קורטואה עם הפרס שלו" - כשהשוער לצד גרציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully