וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות הראשונה של קטש: לקראת המפגש בין מכבי תל אביב למונאקו

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 15:32

פליטת הפה של המאמן בנוגע למחויבות של שחקניו (למרות שתוקנה מיידית) באה לו מוקדם מדי העונה והוא יצטרך שלא יזכרו לו אותה. מכבי תל אביב פוגשת את מונאקו, כולל שחקן החיזוק הכי טוב שהיא יכלה לצרף, ומייק ג'יימס שכל כך שנוא בהיכל מנורה

קליפ סיכום היום בספורט, 18.10/ספורט1

1.

עודד קטש בגרסת 2022/23 במכבי תל אביב ניסה לא לבלוט יותר מדי. לעבוד, ולקוות שהתוצאות יגיעו. לבנות על הקשר הטוב עם כולם, עם הקהל, עם ההנהלה, ולרוץ קדימה. לקוות שהכל יידבק. ואז הוא עשה את הטעות הראשונה כשנשאל על היכולת ההגנתית של הקבוצה נגד פנרבחצ'ה במהלך מסיבת העיתונאים למשחק הערב (שלישי, 21:05) נגד מונאקו. "לא כל הסגל שלנו כשחקנים אישיים, הצד הכי חזק שלהם הוא הגנה. אנחנו צריכים להיות מסוגלים להסתיר חלק מהחסרונות האלה וגם להיות יצירתיים ולכפר עליהם עם הרבה תיאום. יש גם חוסר ריכוז, לא תמיד המחויבות שם, גם חוסר מאמץ, וזה הכי חשוב לקראת מחר".

חוסר מחויבות. דברים קשים וגדולים שאומר המאמן, שכשנשאל על כך כעבור שתי דקות, הבין מה הוא בדיוק אמר וחזר בו מיידית. "אולי בחירת המילים של חוסר מחויבות היא לא הכי טובה, לא חושב שיש פה שחקנים לא מחויבים. רואים מקרי קיצון, שחקנים ששוכחים את עצמם בהגנה פתאום, אחרי שהיו אקטיביים... בחירת מילים יותר נכונה זה חוסר עקביות".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. לירון מולדובן
למי הוא מתכוון? קטש/לירון מולדובן

בעולם שבו כל דבר מצוטט וצולם, גם החזרה המיידית של קטש בדבריו לא תעזור. אז אמנם לא מדובר בסנסציה גדולה, ובאמת נראה שמאמן מכבי תל אביב לא התכוון לחוסר מחויבות כאל בעיה, או טענה ששחקנים לא רוצים להצליח או לא מספיק מחויבים כלפי הקבוצה. אבל פליטת הפה הזאת תיצור את הניצוץ שהצהובים לא ירצו, ואת הדיבורים על "מחויבות". אלה לא בדיוק הדברים שבמועדון ירצו שידברו עליהם בשלב הזה, בהקשר שלילי.

קטש כבר היה במועדון אחר שבו ניצב מול התקשורת פעם אחרי פעם, הפועל ירושלים. אולי באינטנסיביות לא פחות משמעותית כמו במכבי תל אביב, אבל המעמד ההתחלתי שלו שם איפשר לו לעשות טעויות כאלה ואחרות. במצב הנוכחי, גם הצבעה לעבר דבר שלא בטוח שקיים, בטעות, היא משהו שהוא לא רוצה לעשות. ההתחלה שלו חייבת להיות ברגל ימין. ההחלקה הקטנה אתמול, היא הטעות הראשונה שלו בשלב מוקדם מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן קאזאן ג'ון בראון מול שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. דני מרון
הצהובים התמהמהו, ופספסו. הערב הם ייפגשו, בראון/דני מרון

מונאקו בישראל, שחקניה אמרו לפויתרס: "אתה זורק השנה שלשות?!"

2.

הערב בהיכל יתייצב אחד השחקנים שיכול היה להגיע למכבי תל אביב הקיץ ולשדרג אותה משמעותית. ולא, לא מדובר במייק ג'יימס, אליו עוד נגיע. ג'ון בראון הפך בשנתיים האחרונות שלו בקאזאן לאחד השחקנים האמריקאים המוערכים באירופה בזכות היכולות ההגנתיות שלו. הקשר שלו לאיטליה, שבה שיחק כל הקריירה עד האפיזודה ברוסיה, הוביל אותו אחרי פרוץ המלחמה לחתום דווקא בברשיה. הוא לא הרשים שם מבחינת מספרים, אבל התרומה שלו שונה.

בראון נחשב בעיני רבים לשחקן ההגנה הטוב ביותר באירופה. "כן, בעיניי הוא כזה", הסכים עודד קטש עם הקביעה. אם מכבי תל אביב הייתה מתחילה לזוז קצת יותר מוקדם הקיץ, היא יכלה להתנפל על בראון, אבל בשעה שהצהובים עוד היו עסוקים בשאריות של העונה שעברה, חתם הפורוורד/סנטר על חוזה לשלוש שנים במונאקו.

במכבי תל אביב סיפרו עוד במהלך עונת 2020/21 שבראון היה שם שהם בדקו בימיו באיטליה, אבל הדבר לא הסתייע בסופו של דבר. עבור רבים מהאנשים בשוק השחקנים, העובדה שבראון לא הגיע לאחת מאריות היורוליג היא דבר לא מובן. לגבי דבר אחד אין ספק: אם הוא היה מוכן להגיע לקבוצה בסדר גודל של מונאקו, מאמץ כלכלי של הצהובים יכול היה להביאו להיכל מנורה. "זה לא היה בלתי אפשרי, אבל מכבי לא הייתה שם בכלל בשלב הזה של הקיץ", אומר אחד מהבכירים בשוק השחקנים.

בראון הולך להיות כאב ראש גדול של הצהובים לקראת המשחק הערב. עודד קטש אמר שצריך לתקוף איפה שהוא לא נמצא, ג'וש ניבו אמר שצריך לחפש אותו בהגנה, מה שיהפוך את המשימה הערב של קבוצת הבית לקשה יותר. "במילא יש לנו חיסרון במשחק הפנים בפתיחת העונה הזאת, אז מגיע מולנו עכשיו שחקן כמוהו, זה בטוח מה שאנחנו לא צריכים", סיפר אחד מאנשי הקבוצה אמש.

מייק ג'יימס שחקן מונאקו. דני מרון
לא אהוב בהיכל, אבל "מונאקו היא הרבה יותר ממייק ג'יימס"/דני מרון

3.

מייק ג'יימס הוא אחד משחקני הכדורסל היותר מעורבים בטוויטר. כשמכבי תל אביב פרסמה את הפוסט שהשווה בין סקוטי ווילבקין לוויד בולדווין, הוא היה שם כדי להגיד ש"זה משוגע", ולאחר מכן ציין שלא יגיע למכבי בעתיד ממספר סיבות וענה בעקיצות לאוהדים שניסו לשלוח אליו מסרים. מערכת היחסים מסוג הזה בין הקהל הצהוב לכוכב האמריקאי נמשכת מזה מספר שנים, והוא אחד הדמויות הפחות אהובות בהיכל מנורה ביחד עם ניקולה מירוטיץ' מברצלונה.

מאז הלך לפיניקס סאנס וחזר ליורוליג, לג'יימס היו משחקים טובים בהיכל מנורה, כולל סל ניצחון במדי פנאתינייקוס במשחק הראשון שלו מאז חזר, אך בעיקר הופעות בינוניות שבהן לא בלט. הקו האחורי הנוכחי שלו במונאקו, בו הוא מככב לצד שני גארדים מוכשרים אחרים - אלי אוקובו וג'ורדן לויד, נותן לו את הבמה לעשות את מה שהוא יודע ברמה הגבוהה ביותר. "זה מזמן לא רק מייק ג'יימס", הסכים עודד קטש.

מכבי אמורה לשים דגש מיוחד הערב על ג'יימס, כמו כל קבוצה שמשחקת נגדו, אבל מונאקו הנוכחית היא קבוצה גדולה ממנו, והוא לא תמיד פורח בתוך מערכת שכזאת. עבור מונאקו להגיע רחוק שווה פיינל פור, ואם ג'יימס יצליח לעשות זאת איתה, הוא יוכל להיכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורסל האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully