וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לא תמיד העקביות שם, יש חוסר מאמץ. אסור שזה יקרה"

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 19:25

מאמן מכבי תל אביב שלח מסר לשחקנים לפני מונאקו (שלישי, 21:05). הצהובים הודיעו: היליארד יחזור בעוד שלושה עד חמישה שבועות

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

תשעה ימים חלפו כבר מאז שדארן היליארד נפצע בברכו במשחק הליגה הראשון שלו במדי מכבי תל אביב, והיום (שני) התברר כי הקלע לא צפוי לחזור בקרוב: הצהובים הודיעו כי הוא סובל מקרע ברצועה הצידית, וההערכה היא שייעדר בין שלושה לחמישה שבועות החל מהיום.

מחר תשחק הקבוצה של עודד קטש במסגרת המחזור השלישי ביורוליג, כאשר תארח את מונאקו ביד אליהו. מכבי תל אביב מגיעה למשחק עם ניצחון אחד והפסד אחד, ואילו הקבוצה הצרפתית ניצחה את שני משחקיה במפעל עד כה. שתי הקבוצות נפגשו עד היום פעמיים בלבד, כשהמאזן עומד על 1:1.

במועדון פעלו בנחישות במהלך סוף השבוע, כשצירפו את הגארד ג'יילן אדאמס, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, כדי לעבות את הסגל שנפגע מהפציעה היליארד. אדאמס, שילבש את הגופיה מספר 3, צפוי להיות מחר חלק מהסגל של קטש וייתכן שיקבל דקות ראשונות, אך במכבי תל אביב העריכו כי ייקח זמן עד שייכנס לעניינים.

שחקן מכבי תל אביב דארן היליארד. לירון מולדובן
מכבי תל אביב תחכה בסבלנות. היליארד/לירון מולדובן

"יש להם הרבה איכות, נצטרך להיות מוכנים הגנתית ולהיות אגרסיביים כדי לרוץ ולהשיג נקודות קלות", אמר קטש על היריבה במסיבת העיתונאים היום. "למונאקו יש המון יכולות, היא התחזקה בנקודות שהיו חסרות לה, הוסיפה עוד גארד יוצר".

על אדאמס: "באופן אובייקטיבי, הוא לא יכול להיות בשיא הכושר. אנחנו בוחנים את זה. הוא עדיין היה עם ג'ט-לג, עשה 10 דקות אימון, ניסה ללמוד את דברים. הוא לא בשיא הכושר ולא נשתמש בו להמון דקות. הוא יכול לתת כמה דקות".

"כמה אנחנו דרוכים? כשעולים למגרש ומרגישים את הקהל והאווירה שתהיה פה ,השחקנים יבינו את זה", המשיך המאמן. "אנחנו צריכים 40 דקות טובות, אסור לנו לאבד ריכוז, לא בהגנה ולא באינטנסיביות שלנו. הם קבוצה פיזית שאוהבת לרוץ, את מייק ג'יימס כולם מכירים, וזה לא רק הוא".

קטש התייחס לבעיות שנראו מול פנרבחצ'ה: "היו הרבה דקות פחות טובות בהגנה, אי אפשר לשים את האצבע על זה. יש שחקנים שעדיין לא מספיק מבינים או רגילים להתמודד ברמות האלה, הם יבינו עם הזמן. אנחנו צריכים להשלים עוד דברים בתיאום ההגנתי, דברים שיקחו זמן. יש לנו חסרונות אובייקטיביים גם בסגל. לא כל הסגל שלנו, כיחידים, מצטיינים בצד ההגנתי. אנחנו צריכים להיות מסוגלים להסתיר חלק מהחסרונות האלה וגם להיות יצירתיים ולכפר עליהם עם הרבה תיאום. יש גם חוסר ריכוז, לא תמיד המחויבות שם, גם חוסר מאמץ, וזה הכי חשוב לקראת מחר. אסור שזה יקרה מחר, כולם צריכים לתת 100 אחוז מאמץ ואגרסיביות. יש תהליכים טבעיים של קבוצה שמקבלת את הזהות והקשיחות שלה. לא השתמשנו בעבירות בחוכמה או כמו שרצינו. פנרבחצ'ה היו הרבה יותר אגרסיביים, בהרבה מקרים זה גורם לכך ששורקים להם פחות, חייבים להפוך את זה כבר מחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
שלח מסר לשחקנים. עודד קטש/ברני ארדוב

על ג'ון בראון, שנחשב לאחד השומרים הטובים ביורוליג: "הוא באמת יוצא דופן, אפשר להגיד שהוא השומר הכי טוב ביורוליג. צריכים להיות חכמים, להכיר בדבר הזה, להיזהר כשהוא בסביבה ולהרחיק אותו מהכדור כמה שאפשר".

לגבי בעיית הריבאונד: "לפחות בהרכבים מסוימים, אנחנו חייבים לעשות עבודה יותר טובה בריבאונד. חלק מהסיבות בחיסרון זה חוסר תיאום וחסרונות שיש לנו. עם הזמן התיאום הזה יעזור לנו, אבל ברמה האישית צריך חמישה שחקנים שיהיו מעורבים בריבאונד".

בסיום דבריו, קטש חזר בו מההתבטאות בנושא המחויבות: "אולי בחירת המילים של חוסר מחויבות היא לא הכי טובה, לא חושב שיש פה שחקנים לא מחויבים. רואים מקרי קיצון, שחקנים ששוכחים את עצמם בהגנה פתאום אחרי שהיו אקטיביים. בחירת מילים יותר נכונה תהיה חוסר עקביות".

ג'יילן אדאמס, הפועל ירושלים. דני מרון
צפוי להיות חלק מהסגל של קטש מול מונאקו. ג'יילן אדאמס/דני מרון

במכבי תל אביב נותנים הרבה מאוד כבוד ליריבה שממול. הצהובים כינו את מונאקו "כוח עולה" ביורוליג, כבר בעונתה השנייה במפעל. בצוות המקצועי ינסו לשים דגש על נושא הריבאונד, ובמקביל לא לתת לגארדים של מונאקו, בראשם מייק ג'יימס, להשתלט על המשחק.

בעונה שעברה נעצרה הקבוצה מהנסיכות בשלב הפלייאוף של היורוליג, והעונה היא שואפת אפילו להגיע רחוק יותר. המאמן סשה אוברדוביץ' מחזיק באחד הסגלים המסקרנים במפעל: הקו האחורי כולל בנוסף לג'יימס, שהמשיך לעונה שנייה, את אקס הפועל אילת ג'ורדן לויד שחבר אליו מזניט סנט פטרסבורג, ואת אלי אוקובו המצוין שהגיע מווילרבאן וסיים במקום השני באליפות אירופה עם נבחרת צרפת לא מכבר.

הפורוורד ג'ון בראון, אחד משחקני ההגנה המצטיינים ביורוליג, הגיע מקאזאן לצד ג'רון בלוסומגיים, אקס עירוני נהריה, ואלוף היורוליג מהשנתיים האחרונות אדריאן מוארמה שהצטרף מאנאדולו אפס. הקו הקדמי ממשיך לכלול את דונטאס מוטיונאס, הליטאי הוותיק והסנטר האמריקאי דונטה הול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully