וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהים קוטלואי: "מאז שגרשון ובלאט מחוץ ללופ, מכבי תל אביב יורה לכל הכיוונים"

שחקן העבר לא התרשם מהצהובים במשחק נגד פנרבחצ'ה: "הקבוצה לא מאורגנת וקטש סימן שאלה גדול. כמה קרדיט הוא יקבל מוויצ'יץ'?"

קליפ סיכום היום בספורט, 18.10/ספורט1

מכבי תל אביב רוצה לחזור לנצח הערב (שלישי, 21:05) ביורוליג, אחרי שנכנעה די בקלות לפנרבחצ'ה ביום שישי. המשחק מול מונאקו הערב יהיה אתגר משמעותי עבור הקבוצה של קטש, שהייתה רחוקה מלהרשים באיסטנבול. אמש ניתחו את המשחק נגד פנרבחצ'ה שני שחקני העבר, איברהים קוטלואי ואלן דיגבו, ולא חסכו בביקורת כלפי הצהובים-כחולים.

"מאז שדיוויד בלאט ופיני גרשון סיימו את דרכם, אין מאמן ישראלי שמכבי תל אביב לא ניסתה. היא יורה לכל הכיוונים", ביקר קוטלואי, אחד הצלפים הבכירים בכדורסל האירופי בתחילת המילניום, ומי שהצטרף לפנאתינייקוס בשנת 2001, אחרי שקטש עזב אותה. "קטש היה שחקן נהדר, אבל בינתיים הקריירה שלו כמאמן לא נראית לי יציבה במיוחד. נגד פנר מכבי תל אביב נראתה מאוד לא מאורגנת. נראה שיש לה בעיית קליעה רצינית, וסימני שאלה גם בנוגע לריבאונד. עד כמה קטש מסוגל לשלוט בקבוצה הזאת? יש לי סימני שאלה רציניים לגביו, ואני תוהה כמה קרדיט הוא בכלל יקבל מניקולה וויצ'יץ'".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. לירון מולדובן
ברחבי היבשת ממשיכים לפקפק. קטש/לירון מולדובן

אלן דיגבו, ששיחק בעבר בברצלונה וריאל מדריד, טוען שהחומר האנושי בסגל של הצהובים הוא הבעיה העיקרית. "עם השחקנים שמכבי תל אביב הביאה, מעניין מאוד איך קטש יסתדר. בראון, בולדווין, ניבו, קולסון, פויתרס, ג'רל מרטין - לא ברור עד כמה הם נוחים בחדר ההלבשה. במיוחד בולדווין, שידוע בתור שחקן עם אישיות לא קלה. איך קטש יתקשר איתם? איך הוא יצליח להוציא מהם את המקסימום? איך הוא יצליח גם לאתגר אותם, וגם לגרום להם להקשיב לו?", הוא תוהה. "למכבי תל אביב יש כישרון, אבל אפשר לדבר על כישרון מהיום ועד מחר. בסוף, הדבר הכי חשוב הוא חדר ההלבשה, והמאמן. עם קטש, אני לא בטוח שזה הדבר הכי מתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully