וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בגונסאלו היגואין נפרד בדמעות מהמגרשים: "תם החלום"

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 9:21

החלוץ הארגנטיאי תלה את הנעליים אחרי קריירה מרשימה: "17 שנות קריירה, זה חצי מהחיים שלי. תמונות מכל השנים עלו לי לראש". צפו ברגע המרגש

מערכת וואלה!

גונסאלו היגואין ערך הלילה (בין שני לשלישי) את משחקו האחרון בקריירה, ונפרד מהמגרשים בדמעות. החלוץ הארגנטינאי סיים את דרכו ככדורגלן אחרי הפסד של קבוצתו אינטר מיאמי 3:0 לניו יורק סיטי בפלייאוף של ליגת ה-MLS, ולא יכול היה לעצור את הדמעות.

בעונות האחרונות היגואין כבר היה רחוק משיאו, על אף שאת העונה הזו סיים בצורה לא רעה, עם 14 שערים ב-16 משחקיו האחרונים. לאחרונה אמר שלא ירצה להיות חלק מהכדורגל בעתיד הקרוב, בעקבות "האווירה הרעילה" סביב המשחק ברמות הגבוהות.

"תם החלום, עכשיו מתחילים חיים חדשים. רוצה שיזכרו אותי כאדם טוב, כי זה הדבר הכי חשוב", אמר פיפיטה במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, "17 שנות קריירה, זה חצי מהחיים שלי. תמונות מכל השנים עלו לי לראש, אבל אני עוזב מאוד שמח כי נתתי הכל עד היום".

עוד אמר היגואין שאחרי הקריירה הוא ירצה לעסוק באימון מנטאלי: "זה הדבר הכי חשוב במשחק. אתה יכול שיהיה לך את כל הכישרון אבל אם אתה לא במצב טוב מנטאלית, כל זה לא ממש משנה".

אחרי שערך את הופעת הבכורה שלו בריבר פלייט ב-2005, היגואין עבר לריאל מדריד ובמדיה כבש 121 שערים וזכה במדיה בשלוש אליפויות ספרד. אבל באיטליה הוא רשם את עונת השיא שלו, כאשר כבש 36 שערים בעונה במדי נאפולי והוליך אותה לזכייה בגביע. משם הוא עבר ליובנטוס ב-90 מיליון יורו, שבמדיה זכה בשלוש אליפויות ושני גביעים. הוא הושאל אחר כך למילאן ולצ'לסי, לפני שעבר ל-MLS.

מאמנו פיל נוויל: "הוא עוזב בדרך הנכונה. השערים שהוא הבקיע, השמחה שהוא הביא על המגרש והתמיכה בחבריו לקבוצה זה בדיוק מה שציפינו ממנו. הוא יכול להיות גאה, הוא עשה התאמות אחרי ששיחק באירופה. חושבים שזה קל להגיע לכאן, אבל זה לא, לוקח זמן להסתגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully