וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין: "חשבתי שב-MLS אוכל לשחק עם סיגריה בפה, עברתי בשביל הכיף"

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 9:54

החלוץ הארגנטינאי של אינטר מיאמי סיפר שהחיים בליגה האמריקאית פחות קלים משחשב, אומר שבופון שכנע אותו לעבור וטוען: "בספרד ובאנגליה קל להצליח"

תקציר: צפו בשער של כוכב ארגנטינה ליאונל מסי מול צ'ילה/ספורט1

חלוץ אינטר מיאמי גונסאלו היגואין מספר שהוא היה בטוח שהחיים בליגת ה-MLS יהיו כל כך קלים שהוא יוכל "לשחק עם סיגריה בפה". החלוץ הארגנטינאי, שכבש העונה ארבעה שערים בשבעה משחקים, אומר שהוא הופתע מהיכולת והרמה בליגת הכדורגל האמריקאית, כשהתבקש להשוות אותה לסרייה A האיטלקית.

גונסאלו היגואין שחקן אינטר מיאמי. Ira L. Black - Corbis, GettyImages
קיווה לחיים קלים יותר. היגואין/GettyImages, Ira L. Black - Corbis

"הייתי בטוח שאגיע לכאן ואשחק עם סיגריה בפה, אבל במקום זה, גיליתי שזה קשה", אמר בריאיון עם כריסטיאן ויירי, "זאת ליגה קשה. למדתי לגלות שהיא קשה כמו הליגה האיטלקית. בספרד ובאנגליה קל להצליח, בזמן שבאיטליה, אם אתה לא מכיר טוב את הליגה, אתה סובל".

היגוואין עבר לאינטר מיאמי מיובנטוס ב-2020, אחרי שבעונתו האחרונה באיטליה כבש רק 8 שערים ב-32 משחקים. לדבריו, הוא החליט לעזוב בעקבות דברים שאמר לו ג'יאנלואיג'י בופון. היגוואין: "לא מצאתי את הנחישות והמחויבות, כבר לא היה לי מה לתת. חבר טוב שלי בופון אמר לי פעם - 'אם אתה כבר לא מרגיש את האש בתוכך באימונים, אם אתה כבר לא מרגיש את הנחישות לשחק ברמות הכי גבוהות, אתה חייב ללכת'. הכדורגל נתן לי המון, אבל הגיע הזמן שלי להגיד די ולמצוא שמחה ומקום כיפי חדש בכדורגל, בעיר שהפתיעה אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully