וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה לא מתנצלת: "כששיחקנו פתוח נגד מכבי תל אביב, קיבלנו שישייה"

18.10.2022 / 7:05

בקבוצה הגיבו לטענות על בונקר מוגזם בהפסד למכבי חיפה, אסף נימני התגונן: "אם הייתי משיג תיקו, הייתי גאון הדור. גם באירופה היו מדברים על זה". זלקה הבטיח: "אחזיר את הנקודות בקרוב"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

בהפועל חדרה קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד 1:0 למכבי חיפה אמש (שני). חדרה התגוננה במרבית דקות המשחק ואין ספק שהירוקים היו עדיפים בהרבה והניצחון שלהם היה מוצדק. יחד עם זאת, בקבוצה מרגישים תחושת פספוס ענקית, בעיקר בשל החמצת הפנדל של הקפטן מנשה זלקה עמוק בתוך תוספת הזמן. "פספוס ענק. יכולנו לעקוץ כאן ולקחת נקודה", אמר גורם בחדרה בסיום. "אנחנו ממש לא מתנצלים על סגנון המשחק שלנו. מה רצו שנעשה? כששיחקנו פתוח נגד מכבי תל אביב, קיבלנו שישייה. הפעם באנו עם תוכנית משחק אחרת וזה כמעט עבד לנו. אלה הכלים שיש לחדרה ועם זה הגענו לשחק מול קבוצה שמשחקת בליגת האלופות, עם תקציב שהוא בערך פי 15 מהתקציב שלנו".

הקפטן מנשה זלקה לקח קשה מאוד את החמצת הפנדל בסיום וחבריו דאגו לעודד אותו בחדר ההלבשה. "אני חייב נקודות לקבוצה ואדאג להחזיר אותן בקרוב", אמר הקפטן הוותיק בסיום המשחק.

שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה. מאור אלקסלסי
יש לו חוב פתוח. מנשה זלקה בסיום/מאור אלקסלסי

המאמן אסף נימני, שנאלץ לבצע חילוף מוקדם כבר בדקה ה-16 אחרי פציעתו של החלוץ סטיבן אלפרד, ניסה להסביר בסיום את המטרות שהיו לקבוצתו וסיפק מונולוג מעניין במסיבת העיתונאים. "אם אני מגיע עם תוכנית עבודה מאוד ברורה ויעד ברור של מה שאני רוצה להשיג, ואם הייתי משיג את זה עם הפנדל בדקה ה-96, הייתי יוצא גאון הדור. אני מבין שמבחינתכם כאוהדי מכבי חיפה זו קטסטרופה, וזה בסדר. אותי לא מעניינים אוהדי מכבי חיפה. לי יש אחריות כלפי הקבוצה שלי וכלפי המועדון שלי להביא את הנקודות, ומבחינתי כל האמצעים כשרים במסגרת הכלים שיש לי. היה לי חשוב לשמור כמה שיותר על המשחק בידיים שלנו, וזה קרה עד הדקה ה-75. אני עברתי במכבי חיפה ועברתי בהפועל באר שבע, שני מועדונים מספיק מכובדים בכדורגל הישראלי. הכי קל לדבר כשאתה נמצא במועדונים האלה. כשתהיו בכיסא שלי, עם התקציב הכי נמוך בליגה, בעונה כלכלית לא פשוטה, עם שחקנים צעירים בעונה ראשונה בליגה, אולי תבינו. המטרה שלנו היא חד וחלק להשאיר את הפועל חדרה בליגה, חיה נושמת ובועטת. אני מגיע מהעולם הצבאי ואני יודע שמשימה צריך להשלים. אני אשלים את המשימה שלי בעזרת כל הצוות הנפלא שלי והשחקנים המדהימים שלי. אני מכיר טוב את ברק בכר והגבתי טוב למשחק, אז מבחינתי התוכנית עבדה באופן פנטסטי. אם היינו יוצאים מכאן עם 1:1, אז גם באירופה היו מדברים על זה".

הקשר גלעד אברמוב הוסיף בסיום: "הגענו למשחק הזה עם תוכנית מסודרת, ידענו מה אנחנו רוצים לעשות וידענו שאנחנו הולכים לסבול, כי זה משחק לא קל מול מכבי חיפה, מול שחקנים מצויינים כאלה. כמה שזה יישמע לכם מצחיק, יצאנו מאוד-מאוד מאוכזבים מהמשחק הזה. הייתי עכשיו כמה דקות בחדר ההלבשה, הייתה דממה בחדר, כי ידענו שאם הפנדל היה נכנס היינו עושים משהו גדול מבחינתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

המחזור הבא בליגת העל

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע
הפועל חיפה - סקציה נס ציונה
מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים
עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה
בני ריינה - בני סכנין
הפועל חדרה - הפועל תל אביב
מכבי תל אביב - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully