וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמבל כיכב, באב צלף: בני הרצליה גברה 85:90 על ריטאס וילנה

אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, מחזיקת הגביע חזרה מבור דו ספרתי ברבע הראשון ונהנתה מ-24 נק' של הסנטר החדש. מרכוס פוסטר כיכב מנגד

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 88:94 על ג'ירונה/ספורט1

העונה האירופית של בני הרצליה נמשכה היום (שלישי) עם ניצחון דרמטי של מחזיקת הגביע מול ריטאס וילנה בהיכל האנרבוקס שבחדרה. הרצליה פתחה את העונה בליגת האלופות עם הפסד חוץ לפריסטרי היוונית, בעוד יריבתה הפסידה לטנריפה בספרד.

בהרצליה התאוששו מפתיחת עונה בעייתית עם ניצחון ביתי על הפועל ירושלים במוצאי שבת במה שהיה משחקו הראשון של הסנטר החדש ג'וליאן גמבל, שהפעם לקח חלק הרבה יותר מרכזי בניצחון החשוב באירופה. הרצליה פתחה את המשחק בצורה נוראית ופיגרה 31:14 כבר ברבע הראשון. אלא שההרצליינים חזרו בגדול ברבע השני והמשיכו את הקאמבק ברבע השלישי שהסתיים ב-61:65 של אורן אהרוני. אלא שריטאס, שגם היא לא רצתה להיקלע לשני הפסדים רצופים, לא ויתרה על המשחק הזה ונהנתה מדומיננטיות של מרכוס פוסטר, אקס חולון שעם מהלך של שלוש נקודות צימק ל-85:83 בלבד כשנותרו 55 שניות בלבד לסיום. הרצליה נתקעה, אבל מוריס קמפ חסם מנגד וכריס באב צלף שלשת קלאץ כשנותרו 19 שניות לסיום והכריע את המשחק הזה לטובת הרצליה.

כריס באב בני הרצליה מול ריטאס וילנה. דני מרון
שלשה גדולה שלו בסיום. כריס באב/דני מרון

הרצליה פתחה את המשחק בצורה נוראית ופיגרה 31:14 כבר ברבע הראשון. אלא שההרצליינים חזרו בגדול ברבע השני והמשיכו את הקאמבק ברבע השלישי שהסתיים ב-61:65 של אורן אהרוני. אלא שריטאס, שגם היא לא רצתה להיקלע לשני הפסדים רצופים, לא ויתרה על המשחק הזה ונהנתה מדומיננטיות של מרכוס פוסטר, אקס חולון שעם מהלך של שלוש נקודות צימק ל-85:83 בלבד כשנותרו 55 שניות בלבד לסיום. הרצליה נתקעה, אבל מוריס קמפ חסם מנגד וכריס באב צלף שלשת קלאץ כשנותרו 19 שניות לסיום והכריע את המשחק הזה לטובת הרצליה.

ג'וליאן גמבל, במשחקו השני בלבד בהרצליה, הוביל את המנצחים עם משחק מצוין של 24 נקודות ו-5 ריבאונדים. מוריס קמפ הוסיף 23 וכריס באב 20, כאשר קווינטון הוקר תרם 10 ו-8 אסיסטים. מרכוס פוסטר בלט מנגד עם 24 נקודות, אבל הרצליה היתה עמוקה יותר והשיגה ניצחון חשוב מאוד, רגע לפני המפגשים הקשים שמצפים לה מול חולון האלופה בליגה וטנריפה החזקה במחזור הבא באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully