וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מאוהבת בגיל בני: "הדבק שלנו, נכס אמיתי"

17.10.2022 / 8:11

האדומים פירגנו לגארד שעלה מהספסל ו"העיר" את הקבוצה לפני המחצית נגד הפועל חיפה בדרך לניצחון. עידן זלמנסון לא סובל מפציעה חמורה, אך צפוי להחמיץ את המשחק נגד פריז בסקטבול ברביעי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

פתיחת העונה המצוינת של הפועל תל אביב נמשכה אתמול (ראשון) כשהאדומים ניצחו ברוממה את הפועל חיפה 73:87, עלו ל-0:2 בליגה ונשארו מושלמים בכל המסגרות הרשמיות. רף הקושי של הקבוצה יעלה השבוע באופן משמעותי כשמחרותיים הם יפגשו את פריז בסקטבול החזקה בצרפת במסגרת היורוקאפ וביום ראשון ישחקו נגד מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר.

אחרי מחצית ראשונה די מנומנמת מצידה, התעוררה הפועל תל אביב בדיוק בשניות הסיום של המחצית בזכות גיל בני, שהצליח בשתי פעולות, בהגנה ובהתקפה, להעיר את כל הקבוצה ולהוריד אותה בפיגור 6 בלבד במחצית. ההגנה של בני העירה את האדומים ואת ג'ייקובן בראון שקלע 14 נקודות במחצית השנייה, וביחד עם משחק יוצא מן הכלל של אקסבייר מנספורד שקלע 21 נקודות ושל כריס הורטון שקלע 14 נקודות, הוריד 8 ריבאונדים אך בעיקר חסם 5 כדורים, עצרו לחלוטין את היריבה.

בהפועל פרגנו להורטון אך לא שכחו את בני והודו: "מה שהוא עשה בסוף המחצית, הפעולות האלה שלו, העירו אותנו", אמרו במועדון, "אין אחד בקבוצה הזאת שלא אוהב אותו, הוא הדבק שלנו. נכס אמיתי".

שחקן הפועל תל אביב כריס הורטון. מאור אלקסלסי
פתיחת עונה מושלמת. כריס הורטון/מאור אלקסלסי

מי שלא שותף במשחק היה עידן זלמנסון שנפגע באימון של יום שבת בקרסול ובהפועל חששו בתחילה כי מדובר בפציעה חמורה. סדרה של בדיקות גילו כי הפציעה של זלמנסון לא קשה, אך הוא צפוי להיעדר לפחות מהמשחק הקרוב בצרפת.

האדומים יחזרו כבר היום לאימונים לקראת המשחק נגד הצרפתים, כשבקבוצה עקבו וניתחו את המשחק של יריבתם נגד מונאקו במסגרת הליגה מאמש, שנגמר בצורה דרמטית לטובת קבוצת היורוליג. הפועל תמריא בין שני לשלישי לצרפת, תערוך שם אימון מסכם באולם בו ייערך המשחק ואימון נוסף ביום המשחק. את הקבוצה ילוו לפחות כ-700 אוהדים, שחלקם נמצא בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully