וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "אמרתי לשחקנים לזכור את המשחק הזה - מעט קבוצות ינצחו בחיפה"

16.10.2022 / 16:57

מאמן הפועל תל אביב התלהב מהמחצית השנייה ב-73:87: "שמרנו נהדר, קשה לנצח פה". גינת החמיא להורטון, דרוקר התאכזב: "לא אהבתי הרבה דברים גם כשהובלנו, הפסדנו בצדק"

ריצ'רד האוול אחרי החתימה בהפועל חיפה/באדיבות הפועל חיפה

בין אם זה בגביע ווינר, בליגת העל או ביורוקאפ, הפועל תל אביב המתחדשת של דני פרנקו עדיין בלתי ניתנת לעצירה ובלתי מנוצחת. רגע לפני שבוע גורלי בו תפגוש את פריז באסקט ביורוקאפ ואת מכבי תל אביב לדרבי לוהט בגמר גביע ווינר, הקבוצה האדומה עלתה למאזן 0:2 בליגה עם 73:87 בחוץ על הפועל חיפה. האורחת פיגרה במחצית אחרי מופע שלשות של החיפאים, אך ג'ייקובן בראון דאג להפוך את התוצאה ומשם שחקניו של פרנקו שייטו עד לסיום.

"דיברנו במחצית שאנחנו לא יכולים להיראות ככה", אמר תומר גינת בסיום הניצחון, "משהו לא זרם ושטף, אמרנו שאנחנו חייבים להרים את האגרסיביות והמחויבות. הרמנו את הרמה וזה ניצחון מאוד חשוב מבחינתנו. יש לנו המון כלים, בכל יום נתון מישהו יכול להיות טוב וזה נותן הזדמנויות לנצח".

"מה שכריס הורטון עשה במחצית השנייה זה מדהים, הצגה בהגנה, הוא מאוד חשוב ואני שמח שהוא היה טוב היום. גיל בני? השחקן המושלם והבן אדם המושלם, הוא מיוחד ואין הרבה כמוהו. יש לנו משחק חשוב ביורוקאפ, נתרכז בו ואז נתמקד בדרבי בגמר גביע ווינר".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. מאור אלקסלסי
בלתי מנוצח. פרנקו/מאור אלקסלסי

גם דני פרנקו התייחס ליכולת ההגנתית של הורטון בסיום: "הוא עושה עבודה נהדרת הגנתית מתחילת השנה, היה לו קשה להיכנס לעניינים התקפית. הוא חייב להיות יותר אגרסיבי בסיומת, ההשפעה שלו בהגנה הייתה מספיק טובה כדי להשיג ניצחון".

על ההבדל בין המחציות אמר המאמן: "מרוצה שאיבדנו פחות כדורים במחצית השנייה, שמרנו יוצא מן הכלל. ידענו להתקיף ברגע הנכון למגע בצבע, שיחקנו יותר חכם, שלטנו בריבאונד ההגנה אחרי שידענו שנהיה קצרים בגבוהים בלי עידן זלמנסון. הפועל חיפה קבוצה טובה מאוד ומאומנת, לנצח פה זה קשה, אמרתי לשחקנים שיזכרו את המשחק הזה ויראו עוד חודש - חודשיים שלא הרבה קבוצות ינצחו פה".

"שינינו כמה דברים התקפית, במחצית הראשונה לא היינו מרווחים. כשג'ייקובן בראון היה צריך להגיע לסל הוא עשה את זה גם כשהיו כמה שחקנים עליו. תמיד טוב שיש שחקנים טובים בסגל, עדיין חושב שלא היינו עם הרבה שחקנים היום במשחק, אבל מי ששיחק היה מספיק חכם, מחויב ומרוכז בשביל לעזור לנו לנצח".

בדומה לגינת, גם פרנקו חושב קודם כל על משחק החוץ בבירת צרפת: "הדרבי יושב בראש, אבל קודם היורוקאפ. זה גודל אחר שלא פגשנו אף פעם, משחקים בקצב שלא נתקלנו בו אף פעם וזה האתגר שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר. מאור אלקסלסי
היתרון במחצית היה משקר? דרוקר/מאור אלקסלסי

מאמן המפסידה, שרון דרוקר, סיכם: "למרות היתרון במחצית, לא אהבתי הרבה דברים שראיתי. המשחק יכול ללכת אחרת וזה פחות או יותר מה שקרה לאחר ההפסקה. השלשות שהם החטיאו בחצי הראשון נכנסו, אנחנו נתקענו בהתקפה ולא הלכנו מספיק פנימה. ברגע שהם רצים הם מקבלים ביטחון, משחקים בשליטה וג'ייקובן בראון עושה פעולות בעצמו. הכי קל כשהולך, כשהשלשות נכנסות והקהל מתלהב, אני מעודד שחקנים כשלא הולך וכשאתה מחטיא. צריכים לשבת ולחשוב ולראות איך אנחנו יכולים להשתפר כדי להיות יותר טובים, להשתמש ביותר דברים, נראה איך ריצ'ארד האוול יהיה. כשאני מסתכל על כך המשחק, הפועל תל אביב הייתה יותר טובה וניצחה בצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully