וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנפורד ובניו: 73:87 להפועל תל אביב אצל הפועל חיפה

הגארד הוביל את האדומים עם 21 נקודות, ומחצית שנייה גדולה של בראון השכיחה מבול שלשות מוקדם של המארחת בדרך לשמירה על מאזן מושלם

הפועל תל אביב המשיכה לצבור ביטחון ולהצהיר על כוונותיה לעונה זו, כאשר שמרה על מאזן מושלם בכל המסגרות עם ניצחון חוץ על הפועל חיפה היום (ראשון) במסגרת המחזור השני בליגת העל, שלושה ימים לפני המשחק נגד פריז באסקט ביורוקאפ ושבוע לפני הדרבי בגמר גביע ווינר.

הקבוצה של שרון דרוקר, שהגיעה אחרי ניצחון אצל הפועל באר שבע במחזור הראשון, איבדה כמות דו ספרתית של כדורים במחצית הראשונה, אך מנגד הפגיזה גם 10 שלשות, וכך בנתה לעצמה יתרון. אלא שבמחצית השנייה הסטטיסטיקה התיישרה בכל הנוגע לקליעה של הפועל חיפה, ובצד השני הפועל תל אביב הוכיחה שגם מצבי פיגור וקשיים התקפיים לא מלחיצים אותה העונה. לאדומים היה בעיקר איש אחד שתפס פיקוד: ג'ייקובן בראון קלע את 11 הנקודות הראשונות של קבוצתו אחרי ההפסקה ו-14 נקודות בסך הכל ברבע השלישי, כאשר במקביל קסבייר מנפורד איפס את הידית וכך החבורה של דני פרנקו ברחה להפרש דו ספרתי ושמרה על היתרון עד הסיום.

שחקן הפועל תל אביב, בר טימור, עם קסבייר מנפורד. מאור אלקסלסי
הפועל תל אביב ממשיכה להיראות נהדר. טימור חוגג עם המצטיין מנפורד/מאור אלקסלסי
מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר עם אנתוני היקי. מאור אלקסלסי
הפסד ביתי ראשון העונה בליגה. דרוקר והיקי/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

רבע 1:

גינת פתח עם מהלך של סל ועבירה, הורטון העלה את הפועל ת"א ל-0:5. אלן קלע נקודות ראשונות למארחת, ובהמשך סידר שלשה לשמחון, אחרי שבראון דייק פעם אחת מהקו בצד השני. הורטון הניח עוד שתיים מקרוב, אבל שלשות של ריימן וג'ונס הפכו ל-8:11 חיפאי. הורטון תיקן החטאה של גינת, מנפורד השווה בקליעת עונשין וטוקוטו דייק מחצי מרחק, לפני שמנפורד סגר ריצת 0:7. נקודה של שמחון וסל של אלן, כאשר בתווך גינת קלע אחת מהקו, קירבו את הפועל חיפה ל-16:14. גינת שוב החטיא אחת משתיים, מנפורד היה יותר מדויק בעונשין ואריאל הוסיף עוד נקודה משם, אבל שלשה של אביטל סגרה את הרבע ב-17:20 לתל אביביים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עמית שמחון, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הרבה לצלוף מרחוק. שמחון/מאור אלקסלסי
אוהדי הפועל תל אביב בזמן זריקה של קסבייר מנפורד. מאור אלקסלסי
כאלף אוהדים אדומים הצפינו לחיפה. מנפורד זורק/מאור אלקסלסי

רבע 2:

גינת ניצל חטיפה של אריאל לעוד מהלך של שלוש נקודות, היקי רשם את אותה כמות בצליפה מרחוק, אבל פורוורד הפועל ת"א הגיע לספרות כפולות וקבע 20:25. ג'ונס קבר עוד שלשה חיפאית ואז השווה בסל נוסף, טימור חדר יפה בצד השני אבל שמחון ירה גם הוא מעבר לקשת והפך ל-27:28. מנפורד השווה אבל השאיר נקודה על הקו, ג'ונס הגיע למאזן דו ספרתי ושם את קבוצתו בפלוס שלוש. מנפורד צימק ואחרי קליעת עונשין של ג'ונס, שלשה של שמחון נתנה להפועל חיפה 30:35. טימור קלע את השלשה הראשונה של האורחים, והוסיף אסיסט לגינת שאיזן. ריימן חזר מפסק זמן עם שני סלים רצופים, ואלן רקד בדרך לשתי נקודות. שמחון המטיר עוד שלשה, אבל אחרי נקודת עונשין של מנפורד, בני כפה איבוד כדור של היקי ואז קלע סל על הבאזר, כדי להוריד ל-44:38 בהפסקה.

שחקן הפועל חיפה אופק אביטל שומר על שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. מאור אלקסלסי
התלקח ברבע השלישי. בראון מול אביטל/מאור אלקסלסי
שחקן הפועל תל אביב קסבייר מנפורד שומר על שחקן הפועל חיפה אנתוני היקי. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה שמטה יתרון סולידי. היקי מול מנפורד/מאור אלקסלסי

רבע 3:

ג'ייקובן בראון קלע את כל 11 הנקודות הראשונות של האדומים ברבע, כולל שלשה שהשלימה מהפך, בתווך היקי רשם שתיים לזכות המארחת, וגארד הפועל ת"א קבע 46:49 מקו העונשין. היקי השווה בשלשה, מנפורד החזיר באחת משלו ואחרי שאפסון צימק בסל, הוא ירה אחת נוספת. נקודות של אלן נענו בקליעות עונשין של בני, בראון המשיך במומנטום וצלף מחוץ לקשת - 53:60 תל אביבי. שמחון צינן את ההתלהבות עם שלשה משלו, היקי הקטין למינוס שתיים אבל מנפורד הלוהט שוב צלף לשלוש. הורטון דייק פעמיים מהקו, טימור בחדירה מוצלחת קבע 58:67 בתום 30 דקות של משחק.

רבע 4:

טימור הגיב לסל של היקי בשלשה, ואחרי שאפסון צימק בנקודה מהקו, הישראלי חדר בקלות בדרך ל-61:72. אלן ניסה לקרב את הפועל חיפה כשקלע לשלוש, אך טימור הנהדר מסר אסיסט להורטון וטוקוטו העלה את הפער ל-12. מנפורד תרם עוד קליעת עונשין, היקי רשם עוד סל, טוקוטו השיב באותו מטבע ואז החזיר לשלשה של אביטל בנקודה שישית רצופה שלו - 69:81 אדום. היקי שוב הקטין, מנפורד הוסיף שתיים נוספות מהקו והורטון הגדיל ל-14 הפרש בדאנק. ג'ונס הטביע בצד השני, הורטון קלע פעמיים מהעונשין וקבע את תוצאת הסיום - 73:87 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully