וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנפילד התעורר, פה לא עושים טעויות": פפ פירגן לליברפול

המאמן הספרדי ייחס את ההפסד 1:0 של מנצ'סטר סיטי לליברפול לקהל: "האווירה פה שונה, איבדנו את המשחק אחרי פסילת השער". יורגן קלופ על הרחקתו: "זה היה אדום מוצדק", וגם החזרה של מוחמד סלאח לכושר הבקעה והשיא שלו עם אליסון

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:1 על מנצ'סטר סיטי/ספורט1

משחק העונה בשנים האחרונות באנגליה סיפק לנו עוד דרמת פרמיירליג משובחת כשהערב (ראשון) ליברפול הנחילה הפסד בכורה בליגה למנצ'סטר סיטי כשניצחה אותה באנפילד 0:1 משער של מוחמד סלאח בדקה ה-76 ועלתה למקום השמיני. הסיטיזנס רשמו משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון מול האדומים, ונותרו במקום השני כבר קודם לכן אחרי שארסנל ניצחה 0:1 את לידס במשחק המוקדם ופתחה פער של ארבע נקודות על פני האלופה.

ליורגן קלופ, שהורחק בדקה ה-86 אחרי שצרח על השופט הרביעי בעקבות טענה לעבירה של ברנרדו סילבה על סלאח, זה היה הניצחון ה-11 על פפ גווארדיולה. הוא הגדיל בארבעה ניצחונות את ההישג המרשים של הכי הרבה ניצחונות מול המאמן הספרדי, כשהמאזן של הגרמני הוא חיובי עם 11 ניצחונות מול 9 של פפ.

גווארדיולה התייחס בשריקת הסיום למירוץ האליפות עם ארסנל והשער שנפסל לזכות קבוצתו: "הפסדנו כי עשינו טעות באנפילד, ופה לא עושים טעויות. שיחקנו טוב בסך הכל, אבל שוב, זה אנפילד והאווירה פה שונה. אפילו הקהל ואני כמה פעמים פנינו אחד לשני וצעקנו. לגבי השער של פודן, השופט אמר להמשיך במהלך אז המשכנו. זאת פסילת שער רק כי בכלל התייחסו ונתנו יתרון במהלך אחרי העבירה. אם לא היו מתייחסים לכך, לא היו פוסלים את השער לדעתי. איבדנו את המשחק אחרי פסילת השער, כי ברגע הזה, אנפילד התעורר לחיים".

במהלך המחצית השנייה ואחרי פסילת השער של פודן, נזרקו מטבעות מכיוון אוהדי ליברפול לפפ גווארדיולה: "הם ניסו לזרוק עליי, אבל זה לא פגע בי. אולי בפעם הבאה הם יצליחו. זאת האווירה שאני מדבר עליה באנפילד".

ארלינג הולאנד תופס בחולצה של פאביניו, במהלך שהוביל לפסילת השער של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
העבירה שמנעה את השער מסיטי. ארלינג הולאנד מכשיל את פאביניו/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

המאמן הגרמני הסכים עם החלטת השופט להרחיק אותו כשהרוחות נרגעו והיה מרוצה מאוד מהתוצאה: "בסופו של יום, כנראה שההחלטה לשלוף אדום הייתה נכונה, אבל פשוט לא הבנתי איך הוא לא שרק לעבירה. הקוון התעלם מתפיסה ברורה של ברנרדו על סלאח. ככה זה, אנחנו המאמנים מעורבים רגשית במשחק. הדבר הכי חשוב הוא שלושת הנקודות. אנחנו צריכים כעת להתאושש לקראת המשחק ברביעי מול ווסטהאם, כי זה יהיה לא פחות קשה, אבל אני באמת מאוד שמח ממה שהיה פה היום".

כוכבה המצרי של ליברפול כבש את שערו ה-121 במדי המועדון בפרמיירליג ועקף את סטיבן ג'רארד. השחקן התראיין בסיום המשחק ונשמע אופטימי לגבי העתיד שלו ושל הקבוצה אחרי פתיחת העונה הרעה: "אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו ביטחון לקראת ההמשך. לא היינו בשיאנו, אבל אנחנו חייבים להמשיך לנצח. אני לא מודאג כשאני לא כובש, כמו בהחמצה שלי בפתיחת המחצית, ידעתי שההזדמנות השנייה שאקבל כבר תהיה ברשת".

איש המשחק הוסיף על המשך העונה והמירוץ לתארים: "אישית, אני אוהב משחקים גדולים ולהתחרות על התארים. בראש שלנו אנחנו נמשיך עד הרגע האחרון להילחם בשביל כל תואר אפשרי העונה, אבל נצטרך להתרכז ולעבור משחק משחק. הקבוצה צריכה להיות בפוזיציה טובה יותר בשלב הזה של העונה, אבל אנחנו גם לא לחוצים. נמשיך לתת דחיפה טובה גם במשחקים הבאים".

במחזור הקרוב ליברפול תארח את ווסטהאם (רביעי, 21:30, ספורט2) בעוד מנצ'סטר סיטי תחזור לשחק רק בשבת מול ברייטון (17:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully