וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגנית התעלתה על האלופה: ליברפול ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי

ניצחון יוקרתי לאדומים משער של מוחמד סלאח (76) במתפרצת נהדרת אחרי מסירה גדולה של אליסון. שער של פיל פודן נפסל (53) בטענת עבירה של הולאנד על פאביניו בתחילת המהלך. האלופה התרחקה לכדי ארבע נקודות מארסנל המוליכה בהפסד בכורה העונה

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:1 על מנצ'סטר סיטי/ספורט1

המשחק המרכזי במחזור ה-11 של הפרמיירליג הבטיח הרבה וגם קיים כשהאלופה הפסידה לראשונה העונה באנפילד 1:0 לליברפול. מוחמד סלאח כבש בדקה ה-76 במתפרצת אחרי מסירה נפלאה של אליסון, וקבע משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות בהם התכולים לא מצליחים לנצח את הקבוצה של יורגן קלופ. מנצ'סטר סיטי התרחקה לכדי ארבע נקודות מהמוליכה ארסנל, שניצחה מוקדם יותר את לידס 0:1 והבטיחה מחזור נוסף בפסגה. שער של פיל פודן נפסל בדקה ה-53 בעקבות עבירה של ארלינג הולאנד בתחילת המהלך, קלופ הורחק בדקה ה-86 אחרי שצעק על השופט הרביעי.

המאמנים ניסו להפתיע אחד את השני כשקאנסלו פתח בצד ימין של הגנת מנצ'סטר סיטי ונתן אקה בצד שמאל, בעוד ליברפול שיחקה במערך של 4-4-2 שהתחלף ל-4-2-3-1 לאורך המשחק. המחצית הראשונה התחילה עם גישושים משני הצדדים כשהקבוצה של פפ גווארדיולה הגיעה ליותר מצבים עם ארלינג הולאנד שהיה מסוכן. ליברפול הצליחה לעמוד בהתקפות של האלופה על שערה ולחצה על הקישור של הסיטיזנס על מנת למנוע שליטה מוחלטת במרכז המגרש.

החצי השני נפתח בסערה עם החמצת ענק של סלאח אחרי מסירה נהדרת של פירמינו, כשהמצרי בעט ליד הקורה של אדרסון. חניכיו של פפ עלו ליתרון בדקה ה-53 משער של פיל פודן אחרי השמטה של אליסון במפגש עם הולאנד, אך מערכת ה-VAR התערבה ופסלה את השער אחרי עבירה של החלוץ הנורבגי על פאביניו בתחילת המהלך. הקבוצות המשיכו ללחוץ וליברפול הייתה זו שמצאה את הרשת. אליסון ראה את סלאח מתחיל בריצה לכיוון החצי של סיטי, בעט כדור ארוך למצרי שהשתלט יפה והסתובב על קאנסלו עד השער. סלאח לא התבלבל וכבש מול אדרסון כדי להעלות את סגנית האלופה ליתרון. יורגן קלופ ראה בדקה ה-86 את הכרטיס האדום אחרי שצרח על השופט הרביעי בעקבות טענה לעבירה של ברנרדו סילבה על סלאח, ואנתוני טיילור הרחיק אותו ליציע. בסיום, ליברפול עם ניצחון שלישי ברציפות על הקבוצה של פפ בכל המסגרות ושלישי בסך הכל העונה בפרמיירליג.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד. GettyImages
לא הצליח לפרוץ את הגנת ליברפול. ארלינג הולאנד/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 15: הזדמנות ראשונה במשחק הגיעה מהכיוון של מנצ'סטר סיטי, כשגונדואן בעט כדור שנהדף מהגנת ליברפול לידיים של אליסון.

דקה 21: גם ההזדמנות הראשונה של ליברפול הגיעה עם הגבהה טובה של אליוט לרחבה, ז'וטה נגח נמוך ואדרסון קלט.

דקה 23: מסירת רוחב מצד ימין של ג'יימס מילנר הסתיימה בהרחקה של אדרסון לרוברטסון. המגן הסקוטי התגנב מאחור ובעט מעל המסגרת.

דקה 30: פודן הוריד כדור על קצה הרחבה של אליסון, אבל ברנרדו סילבה מעט מעל המסגרת של הברזילאי.

דקה 35: קווין דה בראונה הקפיץ כדור לכיוונו של ארלינג הולאנד שעשה תנועה לרחבת החמש ונגח מעט מעל המסגרת של אליסון.

דקה 40: מהלך כמעט זהה כששוב הקשר הבלגי הרים כדור להולאנד שנגח בעוצמה לידיים של אליסון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

פפ גווארדיולה מגיב בהומור לפסילת השער

ארלינג הולאנד תופס בחולצה של פאביניו, במהלך שהוביל לפסילת השער של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
גרם לפסילת השער של פודן. העבירה של הולאנד על פאביניו/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

דקה 50: מתפרצת אדירה של ליברפול דרך מסירה גדולה של פירמינו הסתיימה בהחמצה גדולה של סלאח שגלגל את הכדור ליד הקורה של סיטי.

דקה 53: מסירה נפלאה של דה בראונה לרחבת ליברפול מצאה את ארלינג הולאנד, הנורבגי התקשה מול אליסון, אבל פודן כבש אחרי השמטה של השוער. אנתוני טיילור פנה למערכת ה-VAR ופסל את השער בעקבות עבירה מוקדמת של הולאנד על פאביניו בתחילת המהלך.

דקה 64: גונדואן מצא בקצה הרחבה את הולאנד שבעט שטוח לפינה, אליסון מתח את ידייו והדף נפלא.

דקה 69: שוב זה פירמינו שהוריד כדור יפה לסלאח, אבל המצרי פעם נוספת בעט רק ליד העמוד של השער של סיטי.

דקה 76: גול! אליסון ראה תנועה של סלאח בחצי ומסר לו כדור ארוך, המצרי השתחרר בסיבוב נהדר מהשמירה של ז'ואאו קאנסלו ודהר עד שכבש מול אדרסון. 0:1 ענק לליברפול.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
העלה את האדומים ליתרון במבצע נפלא. מוחמד סלאח/רויטרס

דקה 86: יורגן קלופ ראה את הכרטיס האדום לאחר שצרח על השופט הרביעי בעקבות טענה של המאמן הגרמני שהייתה עבירה של ברנרדו סילבה על סלאח. אנתוני טיילור נקרא להרגיע את הרוחות והרחיק את קלופ.

דקה 90+3: דרווין נונייס מצא את טרנט אלכסנדר ארנולד במסירת רוחב, המגן האנגלי גלש ולא הצליח לפגוע בכדור לכיוון המסגרת.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
איבד את העשתונות והורחק. יורגן קלופ/GettyImages

הרכבים

ליברפול: אליסון, ג'יימס מילנר, ג'ו גומז, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, פאביניו, טיאגו, הארווי אליוט, מוחמד סלאח, דיוגו ז'וטה, רוברטו פירמינו.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, מנואל אקנג'י, רובן דיאס, נתן אקה, ז'ואאו קאנסלו, רודרי, אילקאי גונדואן, קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, פיל פודן, ארלינג הולאנד.

משחקי המחזור הבא בפרמיירליג

שבת:

נוטינגהאם פורסט - ליברפול (14:30)
אברטון - קריסטל פאלאס (17:00)
מנצ'סטר סיטי - ברייטון (17:00)
צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד (19:30)

ראשון:

אסטון וילה - ברנטפורד (16:00)
לידס - פולהאם (16:00)
סאות'המפטון - ארסנל (16:00)
וולבס - לסטר (16:00)
טוטנהאם - ניוקאסל (18:30)

שני:

ווסטהאם - בורנמות' (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully