וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה 29:19 לצ'כיה במוקדמות אליפות אירופה

חניכיו של דראגן ג'וקיץ' ללא ניצחון אחרי שני מחזורים בקמפיין התרחקו מהחלום לשלב הבא. המאמן בסיום: "נצטרך לבדוק איך הפסדנו ככה, נלחמנו בצ'כים וזה לא היה מספיק"

לא כך נבחרת ישראל בכדוריד ציפתה לפתוח את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, כשרשמה את ההפסד השני שלה מול נבחרת צ'כיה בתוצאה 29:19. אחרי ההפסד ב-15 הפרש באיסלנד במחזור הראשון, החניכים של דראגן ג'וקיץ' קיוו להביא נקודות ראשונות לעיני למעלה מאלף צופים בהיכל שלמה בת"א אבל נתקלו ביריבה איכותית וקשוחה. בתום שני מחזורים, איסלנד וצ'כיה מובילות את הבית עם 4 נקודות כ"א, אסטוניה וישראל ללא נקודות, כאשר המשחקים הבאים ייערכו במרץ מול אסטוניה

החבורה בכחול-לבן לא הסתדרה עם ההתקפות המהירות והפיזיות ההגנתית של האורחת, שכבר בשלב מוקדם עלתה ליתרון יציב ושמרה עליו עד לסיום. יואב לומברוזו היה מהבודדים שהציגו יכולת טובה והוא סיים עם שישה שערים. הפתיחה לא הייתה טובה, עם לא מעט איבודי כדור וזריקות שנעצרו על ידי השוער האורח, מרקווה, שוערה של קיל הגרמנית, וזה עזר לצ'כים לעלות ליתרון 4:1. הנבחרת עוד הצליחה לחזור ל-8:6, אבל משם ועד לסיום המחצית הראשונה הרבה לא הלך לחבורה בכחול-לבן, וישראל ירדה להפסקה בפיגור 16:10.

הצ'כים המשיכו במומנטום בפתיחת המחצית השנייה, כששוב ההגנה לא הראתה סימנים של שיפור. המאמן דראגן ג'וקיץ' הזעיק פסק זמן במצב של 19:10. חניכיו של ג'וקיץ' לא ניצלו גם דקות ריפיון של הצ'כים, שידעו לחזור ולהגדיל את התוצאה בסיום. כבשו לישראל: יואב לומברוזו 6, אדיר כהן 3, יונתן דיין ורותם סגל 2 כ"א, דניאל מוסינדי, תומר בודנהיימר, יוסי אפו, יובל כץ, עמית סטלמן ושניר נציה 1 כ"א.

שחקני נבחרת ישראל בכדוריד אבישי סמולר לצד ולדי קופמן לצד אלדר שיקלושי. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
פרידה מאגדות הנבחרת. אבישי סמולר, ולדי קופמן ואלדר שיקלושי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המאמן דראגן ג'וקיץ', שנכנס לתפקיד שבועות ספורים לפני הקמפיין, אמר בסיום: "אני רוצה קודם כל לברך את צ'כיה. המשחק שלהם היה יותר טוב, ואפשר ללמוד משני הצדדים. הם ידעו לבצע את כל מה שהם רצו לעשות. אני מאוכזב רק מפתיחת החצי השני, שהם עשו ריצה של 3:0 והמשחק הלך לצד אחד. אנחנו נלחמנו, אבל זה לא היה מספיק. הם יותר טובים מאיתנו, אבל לא בעשרה שערי הפרש. בעשרת הימים האחרונים השחקנים שלנו באו עם רעב, להילחם, עבדו קשה לקראת המשחק הזה. למה קרה אחרת? את זה נצטרף לבדוק".

לפני המשחק ערך איגוד הכדוריד פרידה משחקני נבחרת ישראל בעבר, אבישי סמולר, ולדי קופמן ואלדר שיקלושי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully