וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הובסה 36:21 באיסלנד בפתיחת מוקדמות אליפות אירופה

פתיחה רעה של המחצית השנייה הובילה לתבוסה, ביום ראשון תנסה הנבחרת להתאושש בבית מול צ'כיה. המאמן ג'וקיץ': "היו לי ימים יפים יותר"

תומר בודנהיימר שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. Mummi Lú, אתר רשמי
עם השער הראשון במשחק. תומר בודנהיימר/אתר רשמי, Mummi Lú

נבחרת ישראל בכדוריד פתחה הלילה (רביעי) את מוקדמות אליפות אירופה 2024 עם הפסד 36:21 בחוץ מול איסלנד החזקה. אחרי ההפסד הזה, מול אחת הנבחרות האיכותיות ביבשת, ישראל תנסה להתאושש ביום ראשון במשחק הבית מול צ'כיה, שניצחה הערב 23:31 את אסטוניה.

הדקות הראשונות לא בישרו על העתיד לבוא. תומר בודנהיימר העלה ל-0:1, דניאל מוסינדי בשער מרהיב השווה ל-2:2. יואב לומברוזו קיבל אסיסט ממוסינדי והקטין ל-5:3, אבל איסלנד ברחה ליתרון 3:8 בדקה ה-13, כאשר שבעה שחקנים מתחלקים בשערים שלה. לומברוזו הקטין ל-12:6 ושניר נציה (מעוד אסיסט של מוסינדי) קבע 13:7, אבל מיד לאחר מכן הורחק בפעם השנייה לשתי דקות. הקפטן דן טפר עצר פנדל. מוסינדי בעוד אסיסט ליובל כץ, ושער נוסף של נדב כהן - והנבחרת הקטינה ל-14:9 - שתיים וחצי דקות להפסקה. אדיר כהן ואליסון האיסלנדי כבשו, בודנהיימר סחט פנדל - ונדב כהן החטיא פנדל שני במחצית שהסתיימה ב-10:16 למארחת ובה הצטיין השוער גוסטפסון.

פתיחת המחצית השנייה הייתה רעה והאיסלנדים ברחו בעזרת ריצת 1:5. דרגאן ג'וקיץ' לקח פסק זמן כשהפער הפך לדו-ספרתי, לידור פסו ואור ממן עלו להופעת בכורה, לומברזו בשער הרביעי וסטלמן בשני שוב הקטינו למינוס 10, האיסלנדים ברחו ל-;7:31. אדיר כהן, לומברוזו ואלון אוברמן כבשו, טפר הוסיף שלוש עצירות, והנבחרת נכנסה לעשר הדקות האחרונות בפיגור 32:20. לומברוזו החטיא בהמשך את הפנדל השלישי של הנבחרת, ומהעבר השני גם האיסלנדים החטיאו משבעה מטרים. איתי סויסה נכנס אף הוא להופעת בכורה ומסר אסיסט לאוברמן שכבש את השער האחרון במשחק.

כבשו לישראל: יואב לומברוזו 5, יונתן דיין ואדיר כהן 3 כל אחד, תומר בודנהיימר, עמית סטלמן ואלון אוברמן 2 כל אחד, דניאל מוסינדי, שניר נציה, יובל כץ ונדב כהן 1 כל אחד. כריסטיאנסן היה המצטיין באיסלנד עם 7 שערים מ-8 ניסיונות.

דרגאן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. Mummi Lú, אתר רשמי
ישקול שינויים לקראת צ'כיה. דרגאן ג'וקיץ'/אתר רשמי, Mummi Lú

המאמן הסרבי דראגן ג'וקיץ', שחזר לקדנציה שנייה בנבחרת: "היו לי ימים יפים יותר. במחצית השנייה היינו בירידה לצערי, אחרי שבמחצית הראשונה שיחקנו בסך הכול לא רע. החמצנו, אבל היינו במשחק. הפתיחה במחצית השנייה עם ה-1:5 שלהם, והטעויות שעשינו בהמשך - כשהם הענישו על כל אחת מהן - סגרו את המשחק. עבורי, כמובן שיש פערים בין הנבחרות, אבל לטעמי לא כאלו גדולים כמו ההפרש. מה שחשוב הוא שניסינו להראות מה שאנחנו יכולים, ועכשיו אנחנו יודעים טוב יותר מה אנחנו צריכים לקראת המשחק הבא. אנחנו חוזרים לתל אביב, נתכונן, נשקול לעשות שינויים וכמובן בתקווה להשיג תוצאה טובה נגד צ'כיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully