וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מירוץ נגד השעון": אנגליה במצוקת מגנים ומוציאה עצבים על צ'לסי

ריס ג'יימס שהצטרף על רשימת הפצועים עדיין לא ויתר על המונדיאל, בהתאחדות כועסים על התנהלות הבלוז ומסמנים מחליפים אפשריים. נחשף מענק הזכייה השמן של סאות'גייט

תקציר: צ'לסי - וולבס 0:3/ספורט1

אף נבחרת בכדורגל העולמי כיום לא יכולה להתגאות במאגר המגנים הימניים שלה כמו אנגליה. בשנים האחרונות, גארת' סאות'גייט סובל מכאב ראש חיובי כאשר פעם אחר פעם הוא נאלץ לבחור בין קירן טריפייר, קייל ווקר טרנט אלכסנדר ארנולד וריס ג'יימס, אך דווקא חודש לפני המונדיאל הוא סובל מכאב ראש שלילי, לאור העובדה ששלושת האחרונים ברשימה פצועים.

בעוד ווקר ואלכסנדר ארנולד יכולים להיות מעט אופטימים בנוגע לכשירותם לגביע העולם, צ'לסי הודיעה אמש (שבת) כי ג'יימס צפוי להיעדר כשמונה שבועות. משמעות הדבר היא שהמגן המוכשר של הבלוז אמור להחמיץ את המונדיאל, אך בציוץ שלו עם פרסום ההודעה הוא הכריז שאין בכוונתו לוותר כל כך מהר על החלום: "המירוץ נגד השעון התחיל, אבל אנחנו לא מוותרים".

ג'יימס אובחן עם פגיעה בברך לאחר שנפצע ב-0:2 על מילאן בשלישי האחרון, וב"דיילי מייל" נכתב שבהתאחדות האנגלית זועמים על ההתנהלות של הבלוז, שבמקום להשיבו מיידית לממלכה, אפשרו לו להישאר עם חבריו ליום חופשי במילאנו ולחזור ללונדון עם שאר הקבוצה רק ברביעי בערב. בזמן הזה מצב הפציעה ככל הנראה רק החמיר.

שחקן נבחרת אנגליה ריס ג'יימס. רויטרס
בהתאחדות כועסים על צ'לסי. ריס ג'יימס/רויטרס

לאור המצוקה שלפתע נוצרה בעמדה, ב"סקיי" החלו לסמן חלופות בעמדה, כאשר המועמד המוביל הוא בן ווייט. שחקנה של ארסנל תופקד אשתקד כבלם, אך השנה הוסט על ידי מיקל ארטטה לעמדת המגן הימני. ווייט נכלל בסגל הנבחרת ליורו האחרון, כך שטורנירים גדולים אינם זרים לו, ויש לו נקודות זכות לאור העובדה שסאות'גייט ידוע כמי שאוהב שחקנים שיכולים לשחק במספר עמדות שונות. שני מגנים נוספים שזכו לזימון לנבחרת בשנה האחרונה הם קייל ווקר פיטרס מסאות'המפטון וג'יימס ג'סטין מלסטר.

בעניין אחר, באנגליה חשפו כי אם סאות'גייט יוביל את אנגליה לזכייה ראשונה מאז 1966, הוא יהנה ממענק שמן בסך 4 מיליון פאונד. מדובר בסכום הגדול משמעותית מהבונוס שהוגדר במונדיאל 2018, אז הובטח למאמן מענק זכייה בסך 1.5 מיליון פאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully