וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושאן ולאחוביץ' הושיע את יובנטוס ומקס אלגרי: "כולנו מאחוריו"

אחרי ההפסד למכבי חיפה, הסרבי סידר ניצחון בדרבי והציל את המאמן מפיטורים. עכשיו הגברת הזקנה מקווה שזה ייגמר כמו ב-2016

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

יובנטוס הגיעה לדרבי אתמול (שבת) כשהיא עומדת על פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז עונת 2015/16. אז, במחזור ה-11, כשהיא מחזיקה ב-12 נקודות בלבד, היא גברה על יריבתה העירונית טורינו, ויצאה לרצף של 15 ניצחונות שבסופו של דבר הוביל אותה לעוד אליפות. כלל לא בטוח שזה יהיה הסיפור גם בעונה הנוכחית, אבל אין ספק שמסימיליאנו אלגרי והשחקנים שלו היו זקוקים נואשות לשלוש הנקודות שהשיגו בדרבי, בזכות שער הניצחון של דושאן ולאחוביץ' שקבע 0:1 בדקה ה-74.

ההפסד למכבי חיפה בליגת האלופות לפני חמישה ימים טלטל את הספינה, ויובנטוס התכנסה למחנה אימונים סגור כדי למצוא את הדרך המהירה ביותר לשים קץ למשבר. אתמול היא רשמה את הניצחון הרביעי בלבד שלה ב-10 מחזורי ליגה, וקטעה רצף של שישה משחקי חוץ ללא ניצחון, מה שהספיק לאלגרי כדי להודיע לאחר הדרבי: "אמרתי לשחקנים שהם ראויים לחזור הביתה לראות את הילדים ולהיות עם המשפחות, לחבק אותן".

דושאן ולאחוביץ', שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
הציל את אלגרי ואת יובנטוס. ולאחוביץ'/רויטרס

אך המאמן הוא זה שצריך להודות לוולאחוביץ', ש"הציל את אלגרי" כפי שנכתב בשער ה"קוריירה דלו ספורט", והוכתר ל"מושיע של יובה" בשער ה"גאזטה". הסרבי הפך לשחקן השלישי מארצו שמבקיע בדרבי של טורינו, כשעד כה הוא החזיק מולה במאזן הכי גרוע שלו מבין יריבות שהוא פגש לפחות שבע פעמים - שער אחד בלבד בשמונה משחקים.

"היה חשוב לחזור למסלול הנכון. עכשיו אנחנו צריכים להישאר עקביים ומאוחדים. ידענו שזה לא יהיה משחק קל, זה הדרבי וטורינו יריבה קשוחה. אבל יובנטוס לא מוותרת, לעולם לא נוותר, כולנו יודעים את זה", אמר ולאחוביץ' אחרי הניצחון. "אלגרי? כולנו מאחוריו. תקופות רעות יכולות לקרות, היום ניצחנו וחייבים להמשיך כך. אני נותן 100%, לפעמים אשחק טוב ולפעמים לא. משברים גורמים לך לצמוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. Valerio Pennicino, GettyImages
קצת אוויר לנשימה. אלגרי/GettyImages, Valerio Pennicino

אלגרי עצמו דיבר על גיבור המשחק: "אני מדבר עם דושאן המון, בלי קשר לשער. זה היה משחק חשוב מבחינה טכנית בהשוואה לשניים הקודמים, הוא בן 23 ויש לו מקום לשיפור, כמו לכולנו. שחקנים מבוגרים יותר משתפרים, אז בטח שגם הצעירים". המאמן, שעדיין זקוק לעוד כמה תוצאות טובות כדי לשמור על תפקידו, הוסיף: "אני מצטער על העבר, אבל לפעמים אין משהו שאנחנו יכולים לעשות. צריך לצאת מזה. היום עשינו צעד ראשון, לא היו לי שום ספקות לגבי הבחורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully