וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן אדאמס צפוי להיכלל בסגל למונאקו, ולהירשם למשחקי הליגה

16.10.2022 / 7:35

מכבי תל אביב לא מבזבזת זמן: הצהובים רוצים להכניס את הגארד לעניינים מהר ככל האפשר, ומשאירים את הולינס רק כגיבוי. ומה ה"מבחן הכפול" שמחכה מול הצרפתים?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

ג'יילן אדאמס יעבור הבוקר (ראשון) בדיקות רפואיות לפני שיצטרף לאימוני מכבי תל אביב ויירשם למשחקי היורוליג. אדאמס נחת אתמול אחר הצהריים בישראל, פחות מ-48 שעות אחרי שהמגעים בינו לבין הקבוצה עלו שלב והגיעו לכדי חתימה על חוזה שהעלה את מצבת הזרים של הצהובים לתשעה. במכבי העריכו כי אדאמס ייכלל בסגל במשחק היורוליג בשלישי נגד מונאקו, אך לא ברור כמה ישחק.

החוזה של אדאמס במכבי הוא לשלושה חודשים בלבד, עם אופציה משותפת של הקבוצה והשחקן להארכה עד לסיום העונה. הגארד התלבט בתקופה האחרונה האם לחתום בליגה הראשונה בסין תמורת חוזה של כ-700 אלף דולר עד לסיום העונה, הצעה גבוהה בהרבה לעומת ההצעה שהגישו הצהובים, אבל הרצון שלו לשחק ביורוליג גבר על הכסף בשלב זה. עם זאת, אם אדאמס לא ימצא את עצמו במכבי, או לחילופין הצהובים יחליטו שהשילוב לא צלח, הצדדים ייפרדו במהלך חודש ינואר ולא יאריכו את החוזה.

ג'יילן אדאמס, ,שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ייזרק למים העמוקים. אדאמס/דני מרון

בשלב זה מכבי תישאר עם תשעה זרים. ההגעה של אדאמס תאפשר לדארן היליארד לחזור לכשירות מלאה מבלי להאיץ את תהליך ההחלמה שלו. במקביל, אוסטין הולינס שקיבל יותר דקות במשחק האחרון ביורוליג, ימשיך בתור גיבוי. אדאמס צפוי להירשם למשחקי הליגה, והולינס ימשיך לא להיכלל בסגל הצהובים במשחקים הללו.

כאמור, הצהובים ישובו לאימונים לקראת המשחק נגד מונאקו, שבמועדון רואים בו חשיבות עליונה. "מחכה לנו במשחק הזה מבחן כפול", סיפרו בקבוצה. "מצד אחד צריך להמשיך ולהראות שבבית אנחנו קבוצה אחרת. אם נשמור על מאזן ביתי נקי כמה שאפשר, זה יעזור לנו במהלך כל העונה להישאר במקומות שאנחנו רוצים. מצד שני, צריך להראות התקדמות בכל הנוגע לריבאונד, נושא כאוב בהחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully